Virgin Hyperloop میزبان اولین سواری انسان با سیستم حمل و نقل جدید است

این شرکت روز یکشنبه اعلام کرد ، ویرجین هایپرلوپ ریچارد برانسون اولین سواری مسافربری جهان را با یک سیستم غلاف فوق العاده سریع السیر به پایان رسانده است ، یک آزمایش ایمنی کلیدی برای فناوری که امیدوار است حمل و نقل انسان و بار را متحول کند.

به گفته این شرکت ، مدیران شركت ویرجین هایپرلوپ ، جاش گیگل ، مدیر ارشد آن و سارا لوچیان ، مدیر تجربه مسافر ، در سایت آزمایش DevLoop این شركت در لاس وگاس به سرعت 172 كیلومتر در ساعت رسیده اند.

سلطان احمد بن سلیم ، رئیس Virgin Hyperloop و رئیس گروه و رئیس اجرایی DP World گفت: “من واقعاً لذت دیدن اینكه تاریخ در برابر چشمانم ساخته شده است را دیدم.”

هایپرلوپ مستقر در لس آنجلس آینده ای را در نظر می گیرد که غلافهای شناور که مملو از مسافر و محموله هستند از طریق لوله های خلا tub با سرعت 966 کیلومتر در ساعت یا سریعتر از بین می روند.

جوش گیگل چپ ، و سارا لوچیان مدیر ویرجین هایپرلوپ در حین آزمایش روز یکشنبه در داخل غلاف ویرجین هایپرلوپ دیده می شوند. (Virgin Hyperloop / REUTERS)

در یک سیستم هایپرلوپ ، که از جابجایی مغناطیسی برای اجازه سفرهای تقریباً بی صدا استفاده می کند ، سفر بین نیویورک و واشنگتن فقط 30 دقیقه طول می کشد. این سرعت دو برابر سریعتر از پرواز جت تجاری و چهار برابر سریعتر از قطار سریع السیر است.

این شرکت پیش از این بیش از 400 آزمایش بدون مسافر انسانی در سایت نوادا انجام داده است.

این آزمایش یک ماه پس از آن انجام شد که رویترز برای اولین بار گزارش داد ویرجین هایپرلوپ ایالت ویرجینیای غربی ایالات متحده را برای میزبانی از یک مرکز صدور 500 میلیون دلاری گواهینامه و مسیر آزمایشی ایالات متحده انتخاب می کند که به عنوان یک زمینه اثبات برای فناوری آن عمل می کند.

این شرکت گفته است که این شرکت در حال تلاش برای صدور گواهینامه ایمنی تا سال 2025 و عملیات تجاری تا سال 2030 است.

Transpod کانادا و Zeleros اسپانیا همچنین قصد دارند شبکه های حمل و نقل سنتی مسافر و بار را با فناوری مشابهی که به گفته آنها باعث کاهش زمان سفر ، ازدحام و آسیب های زیست محیطی مرتبط با ماشین آلات سوخت نفتی می شود ، بی بهره بگذارند.