XU7P موتور جدید پژو پارس چه مشخصاتی دارد؟

کارایی یاتاقان مهم وارد شدن شوک به آن دچار ایراد خواهد شد . در واقع در اوایل 206 سواری هرچقدر به مانع روبرویی نزدیک می شوید، آنگاه از پیاده شدن میبینید هنوز 1 متر جا هست! طراحی داخلی 206 هم مانند طراحی خارجی آن، آنگاه از گذشت نزدیک به 2 ده سال از عرضه همین خودرو، هنوز هم شما را دل زده نمی کند و حتی از بسیاری از خودرو های به روز تر ایجاد داخلی و چینی جذاب و اصیل تر به لحاظ می رسد. نکته ای که به حیث می برسد ستون های نیز رنگ خودروست که در 206 های قدیمی اساسی برچسب مشکی رنگ پوشانده شده بود و اتفاقا تاثیری بسزا در ظواهر اتومبیل داشت. ضریب دنده ۲ مناسب و هماهنگ کلیدی موتور میباشد و کاهش پیش می آید به جهت ارتقاء عجله در به دور بالای ۲۵۰۰ دنده ۲، ناچار به معکوس کشیدن داشته باشید و در شتاب گیری کلیدی دنده ۲ تا شتاب حدود ۸۲ km بر ساعت( بدور موتور ۵۷۵۰ ) مشکلی نخواهید داشت و می توانید سرعت ۹۰ km هم اهمیت این دنده تجربه کنید. سال 98 کشور‌ایران خودرو مبادرت به حذف سنسور دنده عقب و CDخور سیستم صوتی نمود و در کنار آن ترمز های پیاله ای را جایگزین ترمز دیسکی عقب کرد که اقدامی نابخردانه و با اثر گذاری محسوس در کمتر توان ترمزگیری این خودرو شد. همین جنس در درحال حاضر حاضر از موتور tu5 اساسی حجم موتور 1587 سی­سی و حداکثر اقتدار 105 اسب بخار به بازار عرضه می­شود. 206 نام هاچبک شهری را به درستی یدک می کشد چرا که میزان و بعد ها آن در شهری عمل شما را تا حد زیادی آسان می کند. تغییرات جزیی در سیستم هیدرولیک دستور 206، سبب ساز نرمتر شدن آن نسبت به نمونه های فرانسوی شده است. در دوره دوم ساخت 206، قطعات پلاستیکی کابین ناچیز قلیل داخلی شدند و هرچه گذشت % داخلی سازی بخش اعظم شد. 206 مدام در بالای جدول کیفیت خودرو های داخلی قرار داشت؛ سال 92 اولین سری 206 های ایرانی فقط 2 ستاره کیفی اخذ کردند! سیستم کولر اتومایک آن قابلیت و امکان انتخاب دما از 14 جايگاه تا 28 جايگاه در نوع های قبل 91 و از 14 تا 32 مرتبه در مدل های آنگاه 91 داراست. البته دو سال آن‌گاه این موتور به صورت عملی ساخته شد و در اختیار بخش خودروسازی قرار گرفت. یار کلیدی بالا رفتن ارزش بنزین و رغبت مردمان به خرید ماشین های اندک مصرف ، جمهوری اسلامی ایران ماشین در اقدامی عجله زده اصلی قرار دادن موتور TU5 بر روی پارس خویش و تبلیغات دوچندان در خصوص ناچیز مصرف بودن خودرو و هم چنین عرضه ی قطره چکانی این جور به بازار ، توانست توجه بخش بزرگی از بازار را به خودش جلب کند. در مقایسه موتور EF7 و Tu5 بایستی به همین نکته اشاره کنیم که موتور تی یو۵ در ماشینهای سدان سنگین وزن کارایی ضعیف تری دارد. من بالشخصه به اب رادیاتورهای موجود در بازار که اساسی رنگ سبز به فروخته میشن اعتمادی ندارم. در 206 های تولید شده تا سال 1391، ECU در سمت چپ گوشه و کنار زیر کاپوت قرار گرفته اند؛ البته ECU 206 ایرانیزه در سمت راست محفظه و در پشت باطری به صورت عمودی قرار گرفته است. البته سخن از کولر شد و یادآورد آنکه به کارایی سیستم های سرمایشی و گرمایشی 206 بپردازیم. تجربه نگارنده پس از سوار شدن به بیش از روستا ها پژو 206 در انواع سال ها و تیپ ها و گونه ها حساس حفظ های متفاوت، آن است که پژو 206 هیچ وقت یک خودروی بی صدا نخواهد بود. به این ترتیب تنها افرادی سمت همین اتومبیل می پروسه که کلیدی مشخصات فنی این اتومبیل آشنا میباشند و کارایی یک ۲۰۶ تیپ ۵ جور ۸۳ را در بدنه یک سمند و حیاتی کیفیت بالا می خواهند. مصرف سوخت شهری تیپ 5 مطابق گفته کاتالوگ 8.8 لیتر است. کلاس 15 به دلیل به کار گیری از ECU آلمانی و همینطور دریچه گاز برقی از مصرف بنزین کمتری برخوردار است اما در عوض عجله آن کمی ضعیفتر از پارس کلاس ۱۳ میباشد. بنابراین میتوان دریافت که اطلاعاتی که ایرانخودرو درباره همین پیشرانه منتشر کرده (گشتاور ۱۵۳ n.m و قدرت ۱۰۰ hp) در صورت به کار گیری از بنزین سوپر و حالت نزدیک به آزمایشگاه به دست خواهد آمد. طبیعتا پیشرانه به ازای دریافت حجم هوای کمتر، سوخت کمتری هم در تناسب دارای آن اخذ کرده و بالعکس. بوستر ترمز استفاده شده از برند تجاری آلمانی آته (Ate) در گونه های قبل 91، جای خود را به بوستر ترمز ایجاد درون داده اند. استعمال از سوزن انژکتور نارنجی رنگ کلیدی گنجایش پاشش سوخت بیشتر(157cc) در موتور های NFU (سری اول)، نسبت به سوزن های آبی (135cc) و مشکی(120cc) در در دوره های بعدی تولید 206 اهمیت موتور های N6A و ایرانیزه ، مزید بر علت شتاب بهتر 7.4.4 ها است. جالب میباشد بدانید که تی وی 5 ، لبریز طرفدار و همینطور عجله آن بالا بوده و در بیشتر خودرو ها از همین موتور به کار گیری می شود . زمانی که شما این نوشته را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در رابطه حیاتی گشتاور موتور tu5 وب وب سایت خویش باشید.