گروه شرکت های بومرنگ

با استفاده از قفل های هوشمند و درب بازکن های اتوماتیک می توان درب را باز یا بسته کرد. هنگامیکه شما بیرون منزل هستید خانه هوشمندتان اتفاقات را به شما اطلاع می دهد.بطور نمونه در هنگام آتش سوزی سیستم امنیتی تعریف شده برای خانه ،سیستم اطفاء حریق را بطور اتوماتیک به کار می اندازد،به آتش نشانی زنگ می زند،درب های اضطراری را باز می کند و بدون حضور شما مراحل اطفاء حریق را بصورت خودکار انجام می دهد. اما با کنترل دمای خود در زمانی که خارج از خانه هستید، ممکن است هزینه های انرژی خود را تا بیش از 100 دلار در سال کاهش دهید. خانه هوشمند برای افزایش کیفیت زندگی امری مهم بوده و باعث می شود شما در خانه خود آرامش بیشتری را کسب نمایید. عمده مصرف انرژی الکتریکی در روشنایی و فن کویل ها می باشد. تا همه سرسیم ها به جای انتقال به کلیدها و اتصال زدن به داخل تابلوی برق به ماژول های مربوطه که سر راه قطعات قرار گرفته اند انتقال یابد. به راحتی و بدون نیاز به تخریب در ساختمان میتوان آنها را نصب و راه اندازی کرد. فناوری خانه هوشمند یا خانه ی خودکار،راحتی، آسودگی خاطر و بهره وری انرژی را از طریق کنترل لوازم با یک برنامه ی هوشمند در گوشی هوشمند یا سایر دستگاه های قابل اتصال به اینترنتبرای صاحبین مشاغل و یا اهالی خانه به ارمغان می آورد.

به همین دلیل معمولا این دسته از کانکس های ساندویچ پانلی در ابعاد استاندارد و بصورت روتین تولید می گردند که حمل و جابجایی آنها ساده و قابلیت انطباق با کاربری های عمومی نظیر دفتر مهندسین پروژه ، غذاخوری پرسنل ، اتاق اسکان نیروی کار و دیگر کاربری های مشابه را داشته باشند. به طور مثال حتی اگر نخواهید از کلید و پریز لمسی هوشمند استفاده نمایید می توان از یک هاب در پشت این تجهیزات استفاده کرد و همه را به یکدیگر و نهایتا به دستگاه کنترل مرکزی متصل کرد. کنترل فن کویل های هر واحد در اختیار کنترل کننده محلی آن واحد قرار دارد و نیز برنامه های دمایی جهت صرفه جویی انرژی را از نرم افزار مرکزی دریافت می نماید. او برای این راحتی تلاش های زیادی انجام داد تا اینکه گوشی هوشمند را اختراع کرد.از آن پس، دنیا در حال تحولات شگرفی است که خودمان هم از شنیدنشان انگشت به دهان می مانیم.

تلویزیون روی شبکه ی چهار است و مستندی راجع به زندگی کوآلاها پخش می شود. بهترین وسایل و ابزارهای هوشمند از نظر کاربران برای مصارف مختلف از قرار دستیاران صوتی خانه، لامپها، کنترلکننده روشنایی، ترموستات، سیستم امنیت، دستیاران آشپزی، جاروبرقی هوشمند و تلویزیون هوشمند است که در ادامه معرفی خواهند شد. اگر نمیدانید با یک پیمانه آرد، چند تخممرغ و کمی توتفرنگی در یخچال چه چیزی تهیه کنید کافی است مواد اولیه را به دستیار هوشمند آشپزی پرفکت بیک پرو (Perfect Bake Pro) بدهید تا یک دستور غذا با مواد در دسترستان به شما دهد. یعنی سرمایی یا گرمایی بودن شما را به خاطر می سپارند و بطور خودکار تنظیمات را تغییر می دهند تا بیشترین راحتی و کارآیی را برای ساکنین فراهم کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات در رابطه با خانه هوشمند، هوشمند سازی ساختمان، هوشمند سازی خانه، Smart Home و یا BMS که مدیریت هوشمند ساختمان ترجمه می شود به لایت هوم مراجعه نمایید. تمام اتصالات در تابلو انجام می شود.

به منظور کنترل کلیه اجزا از طریق اینترنت، ارتباطی برخط (On-line) بین PLC و شبکه اینترنت برقرار شده که این ارتباط به کمک opc-server انجام پذیرفته است. ترموستات هوشمند به صاحب خانه این امکان را می دهد تا از راه دور دمای اتاق را کنترل کند. علاوه بر قابلیت کنترل از راه دور و برنامه پذیری، سیستم روشنایی هوشمند می تواند تشخیص دهد که اهالی خانه در اتاق دیگری هستند و نور را به میزان لازم تنظیم کند. قسمتی نیز در بالای سرویس ها که از آشپز خانه دسترسی دارد به عنوان فضای انباری در نظر گرفته شده است. با توضیحاتی که در بالا ارائه شد دیگر تعجب آور نیست که بگوییم شما به معنای واقعی کلمه پادشاه یا ملکه ی منزلتان خواهید شد. در اینجا، ledcAnalogWrite را ساختیم و مقادیری را که در آن تابع استفاده خواهند شد، تعریف کردیم. استفاده از یک برند باعث همگام سازی بهتر موارد بوده و اختلالات سیستم را به حد کمتری میرساند. در صورت اجرای صحیح و استاندارد پروژه هوشمند سازی ساختمان عملکرد خوبی را از آن دریافت می کنید و اگر می خواهید پروژه های خود را از راه دور کنترل و نظارت کنید ابزار بسیاری هستند که گزارش دهی به صورت پیامک و تصویری برای شما ارسال می کنند برای مثال یک گلخانه دار برای اینکه مطمئن شود سیستم آبیاری از راه دور روشن شده تجهیزات ما در پروژه ها با ارسال پیامک و انتقال تصویر از طریق دوربین های هوشمند بر روی موبایل شخص او را از انجام و روشن شدن سیستم آبیاری مطلع خواهند کرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مدار هوشمند سازی خانه لطفا به بازدید از وب سایت ما.