انواع لوله قیمت روز – اصفهان آهن

ضمنا لوله پلی پروپیلن هیچ ضرری برای محیط زیست ندارد؛ بنابراین در تاسیسات ساختمان از آنها به خوبی استفاده میشود. برای ساخت این مدل از لولههای تک لایه از بهترین مواد اولیه استفاده میکنند. دریچه افقى، در انتهاي لوله هاي فرعي افقي فاضلاب نصب می شوند تا برای تمیز کردن و رفع گرفتگى مجارى داخلى لوله هاي فاضلاب موثر باشد. به مرور و با توجه به ویژگیهای این نوع لوله ها در مقایسه با لوله های فلزی نظیر مقاومت به خوردگی، رسوب ناپذیری، وزن کم و حمل و نقل و نصب آسانتر کاربرد آنها نیز توسعه بیشتری یافت. لوله ها یکی از مهمترین ابزارهای انتقال مایعات ، گازها و …

یکی دیگر از ویژگیهای لوله پی وی سی که باعث شده امروزه از محبوبیت خوبی برخوردار باشد؛ قیمت مقرون به صرفه آن است. یکی از انواع لوله های آب ساختمانی لوله پنچ لایه است که از دو لایه پلیمر، دو لایه چسب و یک لایه آلومینیوم تشکیل شده است که قسمتهای داخلی آن پلی اتیلن هستند و جنش لایه میانی آن ورق آلومینیوم میباشد که باعث شده تا اکسیژن به لوله وارد نشود.

ضمنا وجود این لایه باعث شده تا لوله استحکام خوبی در برابر فشار بیشتر لوله بدون درز صنعتی باشد. ضخامت جداره لوله های فولادی بر اساس رده (Schedule) و وزن لوله تعریف می شود.برای لوله های تا قطر 10 اینچ، ضخامت جداره لوله های با ورزن استاندارد (STD) با ضخامت لوله های رده 40 برابر هستند.در لوله های با قطر 12 اینچ به بالا،ضخامت جداره لوله های با وزن استاندارد در 375/0 in ثابت باقی مانده ولی ضخامت جداره لوله های رده 40 با افزایش قطر لوله زیاد می شود.چنین تشابهی بین لوله های جدار ضخیم (XS) و لوله های رده 80 اینچ وجود دارد.در لوله های با قطر بیشتر از 8 اینچ ، ضخامت جداره لوله های XS برابر in 5/0 است ولی در لوله های رده 80 با افزایش قطر لوله ، ضخامت جداره آن نیز افزایش می یابد.

همچنین این لوله سبک وزن است و الاستیکی بودن آن سبب شده در برابر حرارت نیز مقاومت داشته باشد. هر چه دما و فشار محیط کاری افزایش یابد و یا سیال درون لوله خشنتر باشد، رده لوله مانیسمان استنلس استیل نیز افزایش مییابد. در این مقاله به معرفی لوله استیل و انواع آن می پردازیم. در این مقاله قصد داریم نگاهی به انواع لوله های آب ساختمانی پر کاربرد برای تاسیسات ساختمان نگاهی بیاندازیم پس با فنی شو همراه باشید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد لوله بدون درز دست دوم لطفا از سایت ما دیدن کنید.