بازشماری ویسکانسین پیروزی بایدن بر ترامپ را در ایالت مهم میدان جنگ گسترش می دهد

ویسکانسین روز یکشنبه بازشماری از نتایج ریاست جمهوری خود را به اتمام رساند و پیروزی جو بایدن دموکرات بر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مهمترین ایالت میدان نبرد را تأیید کرد. ترامپ قول داد نتیجه را حتی در دادگاه قبل از پایان بازشماری مجدد به چالش بکشد.

شهرستان دین دومین و آخرین ایالت بود که با شمارش 45 رأی برای ترامپ ، بازشماری خود را به پایان رساند. شهرستان میلواکی ، دیگر ایالت بزرگ و کاملاً لیبرال این ایالت که در بازشماری آرا that که ترامپ 3 میلیون دلار برای آن پرداخت کرده است ، نتایج روز جمعه خود را اعلام کرد ، یک کسب 132 رأی برای بایدن.

روی هم رفته ، دو کشور به سختی حدود 20،600 رأی حاشیه پیروزی بایدن را کسب کردند و سود خالص 87 رأی را به برنده داد.

دانیل ملفی ، که رهبری مبارزات بایدن در ویسکانسین را برعهده داشت ، در بیانیه ای برای آسوشیتدپرس گفت: “همانطور که گفتیم ، بازشماری مجدد فقط برای تأیید پیروزی جو بایدن در ویسکانسین بود.”

بدون سابقه ای برای لغو نتیجه ای به اندازه بایدن ، انتظار می رفت که ترامپ پس از پایان بازشماری مجدد ، به دادگاه برود. مبارزات انتخاباتی وی هنگام بازشماری مجدد هزاران رأی غایب را به چالش کشید و حتی قبل از تکمیل آن ، ترامپ در توییت خود اعلام کرد که از او شکایت خواهد کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در چمن جنوبی کاخ سفید قدم می زند. (پاتریک سمنسکی / آسوشیتدپرس)

ترامپ روز شنبه در توئیت خود گفت: “بازشماری ویسکانسین به معنای یافتن اشتباه در شمارش نیست ، بلکه یافتن افرادی است که غیرقانونی رأی داده اند و این پرونده پس از پایان بازشماری ، دوشنبه یا سه شنبه تشکیل خواهد شد.” “ما رای های غیرقانونی زیادی پیدا کرده ایم. با ما همراه باشید!”

مسئولان ستاد انتخاباتی ترامپ روز یکشنبه بلافاصله به درخواست های AP برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

آخرین مهلت تصویب رای سه شنبه است. صدور گواهینامه توسط رئیس دموکرات کمیسیون انتخابات ویسکانسین انجام می شود که دو حزب است.

اتحاد رای دهندگان ویسکانسین ، یک گروه محافظه کار ، قبلاً علیه مقامات انتخابات ایالتی شکایت کرده است که خواستار جلوگیری از تأیید نتایج است.

این بسیاری از ادعاهایی است که انتظار می رود ترامپ ادعا کند. وکلای فرماندار تونی اورس از دادگاه عالی ایالت خواسته اند دادخواست را رد کند. اورس ، یک دموکرات ، گفت که این شکایت “مخلوطی از تحریفات قانونی” است که با استفاده از اظهارات نادرست واقعی در تلاش برای گرفتن حق رأی از میلیون ها نفر از ساکنان ویسکانسین است.

کارگران انتخابات در 21 نوامبر آراots را در میلواکی ، ویس بازشماری کردند. (Mike De Sisti / Milwaukee Journal-Sentinel از طریق AP)

شکایت دیگری که در آخر هفته توسط یکی از ساکنان ویسکانسین ، دین مولر مطرح شد ، استدلال می کند که برگه های رأی قرار داده شده در صندوقچه ها غیرقانونی است و نباید شمارش شوند.

وکلای ترامپ از برگه های رای غایب شکایت کرده اند که رای دهندگان خود را “محدود به مدت نامحدود” معرفی می کنند و به آنها اجازه می دهند بدون نشان دادن شناسنامه عکس ، یک رای غیابی بزنند. رأی هایی که دارای یک پاکت گواهی با دو رنگ مختلف جوهر هستند ، نشان می دهد که یک کارگر نظرسنجی به تکمیل آن کمک کرده است. و برگه های رای غیابی که سابقه کتبی جداگانه ای برای درخواست آن ندارند ، مانند برگه های حضوری غیابی.

مقامات انتخابات در دو شهرستان آن آرا rec را هنگام بازشماری مجدد شمردند ، اما به درخواست کارزار انتخاباتی ترامپ آنها را به عنوان نمایشگاه علامت گذاری کردند.

مبارزات انتخاباتی ترامپ در حال حاضر در جاهای دیگر دادگاه بدون اثبات کلاهبرداری گسترده ، که کارشناسان به طور گسترده موافقند وجود ندارد ، شکست خورده است. چالش های حقوقی ترامپ در آریزونا ، جورجیا ، میشیگان ، نوادا و پنسیلوانیا شکست خورده است.