بایدن تیم مطبوعاتی کاخ سفید را برای تمام زنان انتخاب می کند

رئیس جمهور منتخب جو بایدن یک تیم ارتباطی ارشد کاملاً زن در کاخ سفید خود خواهد داشت و سخنگوی بلند مدت دموکرات ها جن پساکی را به عنوان دبیر مطبوعاتی کاخ سفید و سخنگوی مبارزات انتخاباتی خود کیت بدینگ فیلد را به عنوان مدیر ارتباطات معرفی می کند.

بایدن همچنین بنا به گفته شخصی که از روند انتقال ناشناخته است ، نام وی را به نام Neera Tanden ، رئیس و مدیر عامل مرکز پیشرفت آمریکایی ، یک اتاق فکر لیبرال ، به عنوان مدیر دفتر مدیریت و بودجه نام برد. مشورت

هر سه از جانبازان دولت اوباما هستند. بیدینگفیلد بعنوان مدیر ارتباطات بایدن در حالی که معاون رئیس جمهور بود خدمت می کرد. پسکی مدیر ارتباطات کاخ سفید و سخنگوی وزارت امور خارجه بود. و تاندن به عنوان مشاور ارشد وزیر بهداشت و خدمات انسانی كاتلین سبلیوس خدمت كرد و به ساخت قانون مراقبت مقرون به صرفه كمك كرد.

بایدن در بیانیه ای گفت: “برقراری ارتباط مستقیم و صادقانه با مردم آمریکا از مهمترین وظایف رئیس جمهور است و مسئولیت فوق العاده اتصال مردم آمریكا به كاخ سفید به این تیم سپرده خواهد شد.”

وی افزود: “این ارتباط گران خبره و باتجربه دیدگاه های متنوعی را در کار آنها ایجاد می كنند و تعهد مشتركی برای بازسازی بهتر این كشور دارند.”

کارین ژان پیر که معاون رئیس کمال هریس معاون رئیس جمهور منتخب بود ، به عنوان معاون اصلی دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور منتخب خدمت خواهد کرد. وی یکی دیگر از زاغه های دولت اوباما است که به عنوان مدیر سیاسی منطقه در دفتر امور سیاسی کاخ سفید خدمت کرده است.

پیلی توبر که مدیر ارتباطات ائتلاف های کمپین بایدن بود ، معاون وی مدیر ارتباطات کاخ سفید خواهد بود. وی اخیراً معاون مدیر صدای آمریکا ، یک گروه حمایت از اصلاحات در امور مهاجرت ، و یک عضو مطبوعاتی رهبر اقلیت سنا دموکرات چاک شومر بود.

بایدن همچنین قصد دارد از Neera Tanden ، تصویر سال 2014 ، به عنوان مدیر دفتر مدیریت و بودجه نام ببرد. تندن رئیس و مدیر عامل مرکز پیشرفت آمریکایی است ، یک اتاق فکر لیبرال. (مل ایوانز / آسوشیتدپرس)

این انتقال همچنین از انتصاب سه مشاور ارشد کمپین بایدن برای نقش های برتر ارتباطی خبر داد. اشلی اتین ، مدیر پیشین ارتباطات سخنگوی مجلس نمایندگان نانسی پلوسی ، به عنوان مدیر ارتباطات هریس فعالیت خواهد کرد. سیمونه سندرز ، دیگر مشاور ارشد ستاد انتخاباتی بایدن ، مشاور ارشد و سخنگوی ارشد هریس خواهد بود.

الیزابت الكساندر كه در زمان سناتور آمریكایی از دلاور به عنوان معاون مطبوعاتی رئیس جمهور سابق و مدیر ارتباطات وی فعالیت می كرد ، به عنوان مدیر ارتباطات جیل بایدن فعالیت خواهد كرد.

بایدن از ناحیه پا دچار شکستگی می شود

در همین حال ، بایدن هنگام بازی با یکی از سگ هایش از ناحیه پا دچار شکستگی خط مو شد و احتمالاً مجبور است چندین هفته از صندوق محافظ استفاده کند ، پزشك شخصی وی روز یکشنبه گفت.

دفتر بایدن در بیانیه ای اعلام کرد که این حادثه روز شنبه رخ داد ، در حالی که دموکرات 78 ساله روز یکشنبه برای انجام عکسبرداری با اشعه ایکس و سی تی اسکن به یک متخصص ارتوپدی مراجعه کرد.

تماشا کنید | بایدن می گوید سیاست خارجی ، تیم امنیت ملی باعث افتخار ایالات متحده خواهد شد:

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، ضمن اعلام یک تیم سیاست خارجی و امنیت ملی که به گفته وی آمریکایی ها را در امنیت و امنیت نگه خواهد داشت ، از گواهینامه های ایالتی که به گفته وی به “خاتمه دادن” انتخابات ریاست جمهوری کمک می کند ، قدردانی کرد. 2:30

استخدام های ارتباطات رئیس جمهور منتخب بیانگر تمایل بایدن برای ایجاد تیم متنوعی از کاخ سفید است – چهار نقش از هفت نقش برتر ارتباطی توسط زنان رنگین پوست پر می شود و این اولین بار است که کل تیم ارتباطات ارشد کاخ سفید کاملاً زن هستند. .

اما آنها همچنین منعکس کننده آنچه انتظار می رود بازگشت به یک عملیات مطبوعاتی سنتی کاخ سفید باشد ، پس از آنکه رئیس جمهور دونالد ترامپ شیوه های ارتباط دولت خود با مطبوعات را پررنگ کرد.

پس از مجازی شدن مبارزات انتخاباتی وی به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، بایدن با انتقادات خود به دلیل عدم دسترسی به خبرنگاران روبرو شد. اما در اواخر مبارزات انتخاباتی ، او بیشتر به سوالات مطبوعات پاسخ می داد ، و تیم انتقال او از زمان انتخاب او به عنوان رئیس جمهور ، جلسات هفتگی را برگزار می کند.