ترجمه پزشکی انگلیسی به فارسی

خدمات ترجمه مجاز در پونا
پونا ، همچنین به عنوان پونا شناخته می شود ، دومین شهر بزرگ ترجمه متون پزشکی رایگان در ایالت ماهاراشترا در غرب مرکز هند است. این شهر نهمین شهر پرجمعیت هند است که جمعیت تقریبی آن 3.1 میلیون نفر تخمین زده می شود. پونه به عنوان “ملکه دکن” لقب گرفته ، پایتخت فرهنگی مردم ماراتا است.

در گذشته پایتخت فصلی ریاست جمهوری بمبئی ، این شهر قطب گسترده ای از استراحتگاه های توریستی ، بناهای تاریخی ، هتل ها و مشاغل است. متداول ترین زبان در پونا زبان مراتی است و به دنبال آن هندی و انگلیسی است.

توسعه و تجارت در این شهر پرجمعیت هند ممکن است چالش های سایت خبری مسعود خاص خود را داشته باشد اما هنگامی که شرکت ها با موفقیت پا به این شهر گذاشتند ، دیگر خبری از بازگشت نیست.

این شهر با داشتن جمعیت متنوع و متعلق به ملیت ها و فرهنگ های مختلف ، یکی از پردرآمدترین بازارهای هند با مشاغل تجاری و مشاغل آماده برای تأثیرگذاری بر جمعیت است.

اگر شما یک کسب و کار نوپا هستید که به دنبال یک نقطه ورود در هند هستید ، پونا یکی از گزینه های ایده آل برای شما خواهد بود زیرا این شهر به دلیل جمعیت و فضای کسب و کار خود قول زیادی برای گسترش تجارت داده است

اگر صاحب مشاغلی در جای دیگر دنیا هستید و بدنبال تنوع در بازار هند هستید ، ترجمه متن پزشکی پونا می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. در هر دو مورد ، شرکت شما باید از یک شریک ترجمه معتبر و معتبر استفاده کند تا روند تجارت را روان انجام دهد.

اینجاست که ترجمه مریخ وارد می شود.

چرا ترجمه مریخ را انتخاب می کنیم؟
Mars Translation با حضور جهانی در 6 شهر بزرگ تجاری جهان پیشرو در صنعت ترجمه و بومی سازی است. این شرکت 17 سال پیش تاسیس شده است و دارای ارتش معتبر 5000+ زبان شناس متخصص است که به بیش از 120 زبان ترجمه می کنند .

به غیر از حضور در تجارت ترجمه و بومی سازی ، مارس ترجمه به دلایل گوگل ترجمه زیر ثابت می کند که یکی از بهترین گزینه ها برای مشاغل متقاضی گسترش در پون است:

طیف گسترده ای از خدمات
ترجمه مارس فقط یک شرکت ترجمه نیست. این مجموعه شامل طیف گسترده ای از خدمات محلی سازی شامل نرم افزار ، بازی ، وب سایت ، تجارت الکترونیکی و ترجمه اسناد است . علاوه بر این ، ترجمه هایی را برای صنایع تولیدی ، ماشین آلات ، لوازم الکترونیکی و خانگی ، پزشکی و بهداشتی و خرده فروشی ارائه داده است.

این طیف گسترده ای از خدمات ، آن را از سایر دارالترجمه ها متمایز می کند .

روند ترجمه ساده
با مارس ترجمه به عنوان شریک ترجمه خود کار می کنید ، به دلیل کارآمد بودن جریان کار و پشتیبانی از ترجمه ، نگران هیچ گونه تأخیر یا تناقض در روند ترجمه نخواهید بود .

متخصصان ترجمه و ترجمه محلی مریخ پیچیدگی های ترجمه زبان را درک می کنند و 24/7 در حال حاضر هستند تا هر گونه پشتیبانی ترجمه را به مشتریان خود ارائه دهند.

چرخش سریعتر
در بیشتر موارد ، شرکت هایی که به دنبال محلی سازی در بازار دیگری مترجم پزشکی گوگل هستند با چالش های محلی سازی تأخیر محتوای ارزشمند خود روبرو می شوند ، اما این مشکلی در ترجمه Mars ندارد.

زبان شناسان ترجمه مریخ ترجمه بیش از 30000 سند را قبل از تاریخ اتمام تعیین شده تحویل داده اند. این چرخش سریع پروژه ها ، ترجمه آسان محتوای خود را به زبان های دیگر برای شرکت ها آسان می کند.

ترجمه مقرون به صرفه
ساختار قیمت گذاری ارائه شده توسط مریخ ترجمه انعطاف پذیر و مقرون به صرفه است، مترجم تخصصی پزشکی با استاندارد قیمت شروع از عنوان کم به عنوان 0.044 $ . هنگامی که شرکت ها قصد دارند بومی سازی و در بازارهای خارجی گسترش یابند ، مدیریت هزینه ها می تواند کمی مشکل ساز شود.

به همین دلیل ترجمه مارس ترجمه ارزان قیمت از تمام مطالب را در حداقل زمان ارائه می دهد. با ترجمه مارس ، مشاغل دیگر نگران هزینه ها نیستند.

گواهینامه های کیفیت
با پشتیبانی زبان شناسان متخصص و بومی ، Mars Mars تعدادی گواهینامه کیفیت به نام خود دارد و دارای گواهینامه ISO 9001: 2008 است و دارای گواهینامه های معتبر GALA است . این شرکت از رعایت GDPR پیروی می کند و خدمات ترجمه با کیفیت را به مشتریان خود که متعلق به انواع مختلفی از صنایع از جمله خرده فروشی ، تولید ، مراقبت های بهداشتی ، ترجمه متن پزشکی بازی ها ، وسایل الکترونیکی ، لوازم خانگی و تجارت الکترونیکی هستند ارائه می دهد. علاوه بر این ، Mars Translation برای هر گونه پشتیبانی از ترجمه و محلی سازی ، مشاوره رایگان به مشتریان ارزشمند خود 24/7 ارائه می دهد.

کلمات نهایی
پونا یک بازار بسیار پردرآمد هند است و چشم اندازهای هیجان انگیزی را برای مشاغل متقاضی محلی سازی خود در بازار هند فراهم می کند. Mars Translation ، متخصص در زمینه بومی سازی و ترجمه ، پیچیدگی های فرآیند ترجمه را درک می کند.

با استفاده از ترجمه مارس به عنوان یک شریک محلی سازی و ترجمه ، مشاغل ترجمه پزشکی انگلیسی به فارسی در سراسر جهان می توانند از یک فرآیند ترجمه بدون دردسر و بدون دردسر برای تمام محتوای خود – سریع و کارآمد – اطمینان حاصل کنند.