راهنمای سفر به کانادا – کجارو

ویزای سرمایه گذاری مناسب برای افرادی است که از دارایی و تمکن مالی کافی برخوردار هستند یا مدیریت کسب کاری را خارج از کانادا بر عهده دارند. در زمان تحصیل خود در کانادا می توانید به کشور خود بازگردید، فقط می بایست دلیلی دال بر اینکه شما در حال تحصیل در آن مرکز می باشید و در آنجا ثبت نام کرده اید را ارائه دهید. در حال حاضر دو برنامه سرمایه گذاری در کانادا دایر است که شامل برنامه سرمایه گذاری فدرال و برنامه کبک میشوند. کانادایی ها به دو زبان انگلیسی و فرانسوی گفتگو میکنند، حدود ۵/۸ میلیون کانادایی دو زبانه اند. چرا موسسه زبان ایران کانادا ؟ اما فکر نکنید که هر دانشجوی بین المللی باید هزینه زیادی برای تحصیل در کانادا پرداخت کند و راه هایی وجود دارد که می تواند این هزینه ها را کاهش دهد. موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت با مجوز قانونی و شماره ثبت 40681 در سال 1395 فعالیت خود را شروع کرد. در این روش داشتن و یا کسب نمره آیلتس جنرال 6 و یا بالاتر در سال اول فعالیت الزامی است.

مهاجرت به کانادا

این دسته از متقاضیان می توانند برای همسر و فرزندان خود دعوتنامه ارسال کنند و مجوز اقامت دائمی آنها را کسب نمایند. شما با هزینه کردن مبلغی بالای 800 هزار دلار کانادا میتوانید در این کشور به صورت فوری اقامت دائم را کسب کنید. فرآیند دریافت این ویزای کاری بسیار پیچیده است؛ اما ارزشش را دارد چرا که با این ویزا می توان اقامت دائم کانادا را گرفت. تحصیل در کانادا شیوه بسیار مناسبی برای افرادی است که میخواهند آینده کاری و زندگی خود را به صورت مستحکم بنا کنند. شاید استفاده از وکیل در وهله اول هزینهبر به نظر برسد، اما ریسک عدم مشورت با یک وکیل میتواند در آینده هزینههای بسیار زیادتری را به شما تحمیل کند و این موضوع وقتی جنبه مهمتر پیدا میکند که بدانید حدود 90 درصد از درخواستهایی که برای ویزا و اقامت ارسال میشوند، عدم پذیرش شده و یا اصطلاحا ریجکت میشوند. ایالت به لحاظ اجتماعی یا اقتصادی محروم محسوب میشوند، نیست.

در حال حاضر مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از پر تقاضا ترین روش های مهاجرت به کانادا محسوب می شود. اما در هر صورت روند اخذ ویزا در حالت خوشبینانه 2 تا 3 ماه زمان خواهد برد.آیا اخذ ویزای کانادا به صورت تضمینی واقعیت دارد؟ این کشور تا سال ۱۷۱۳ مستعمره فرانسه بود. در صورت تحصیل کمتر از 8 ماه، واجد شرایط نخواهید بود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه ویزای مولتی 5 ساله کانادا مراجعه نمائید.توجه داشته باشید که تصمیم‌گیری درخصوص زمان اعتبار ویزا و یک یا چند بار ورود بودن آن به آن به عهده سفارت است و ممکن است اعتبار ویزا به تشخیص سفارت کمتر از 6 ماه باشد. هزینه تحصیل در کانادا نسبت به هزینه تحصیل در آمریکا و هزینه تحصیل در انگلستان کمتر می باشد. از این جهت افرادی که در کانادا زندگی میکنند قادر خواهند بود از طریق این ویزا برای خانواده خود اقامت دائمی دریافت کنند. توجه داشته باشید که محصلان بین المللی در ابتدای ورودشان به کانادا قادر به اخذ اقامت دائمی خود نخواهند بود و زمانی می توانند برای اقامت دائمی کانادا اقدام نمایند که تحصیلشان در این کشور به اتمام رسیده باشد. کشور کانادا با اجازه سرمایه گذاری افراد با تجربه، بستر رشد و پیشرفت این کشور را فراهم کرده است.

این برنامه به اشخاص اجازه ورود به کانادا برای کار کردن را میدهد و حداقل پس از 1 سال سبب اقامت دائمی این کشور می شود. معمولا برای کسانی است که می خواهند به طور موقت، برای مقاصدی مانند تحصیل یا شرکت در سمینارهای مختلف، در کانادا به شکل قانونی بمانند، مورد استفاده قرار میگیرد. اگر خارج از محوطه دانشگاه باشید، کمی ارزانتر است و معمولا حدود 500 دلار در ماه است. اگر در محوطه دانشگاه اقامت داشته باشید، هزینه تحصیل در حدود 800 دلار در ماه میباشد. هزینه تحصیل در کانادا معمولا 25000 دلار در سال میباشد. شما برای استفاده از این برنامه باید دارای تجارب مرتبط در زمینه فعالیتهای فرهنگی یا ورشی باشید و همچنین قادر باشید تا یک نقش مهم و چشمگیر در حیات فرهنگی و ورزشی کانادا بازی کنید. این کشور وسیع که جمعیت نسبتا کمی دارد، موقعیتهای زیادی را برای انجام فعالیتهای تفریحی و ورزشی برای گردشگران فراهم میکند.

{||||||||||||||||}

کانادا امکان تحصیل دانش آموزان در این کشور نیز فراهم است. جمع آوری مدارک مورد نیاز تحصیل در کانادا سختی زیادی ندارد و مهاجرت تحصیلی به کانادا برای اغلب دانشجویان با هر شرایط مالی و تحصیلی امکان پذیر است. مهاجرت به کانادا از سایر روش هایی مانند ویزای بشر دوستانه و تجربه کاری نیز امکان پذیر است. همانطور که میدانید کانادا یکی از بهترین مقاصد برای اقامت تحصیلی است. مخصوصا برای دانشجویان برتری که پرونده ی تحصیلی مثبتی دارند را برای تحصیل در کانادا بورسیه می کنند. دلیل این کار این است که مشخص شود هدف از اقامت متقاضی یا متقاضیان استفاده از خدمات درمانی و تحمیل هزینههای درمان به دولت کانادا نیست. ریجکت شدنهای پی در پی نه تنها انگیزه شما برای پیگیری کارهای خود را از بین میبرد، بلکه باعث تحمیل هزینههای اضافی در هر مرحله از کار شما میگردد. متوسط شهریه این رشته در بین دانشگاه های کانادا 25 هزار دلار آمریکا برای یک سال تحصیلی دانشجویان بین المللی در سال 2020 است.