سئو داخلی و سئو خارجی (On-page Vs

و در مرحله ی بعدی ارسال پست های جدید در بخش های مرتبط تالار ها، چیزی که خیلی عرف هست سئوکار ها بخشی از مقالات یا محتوای سایت مورد نظر رو کپی میکنند و با کلمه کلیدی مد نظر بک لینک میگیرند. امروزه در سایت داری حرفه ای سئو مهمترین کاری است که مدیران سایت انجام می دهد، و اگر هدف از طراحی سایت امورات تجاری و کسب درآمد باشد، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند. در نتیجه، اولین قدم برای اینکه یک صفحه از سایت را درک کنید، این است که هدف آن صفحه را شناسایی کنید (این متنی بود که گوگل در سال 2019 منتشر کرد). پس از انتخاب موضوع مورد نیاز کاربران، بازار را اسکن کرده و تمام وب سایت های برتر را شناسایی کنید؛ اما از محتوای آنها کپی نکنید. بعد از اینکه شما کلمه کلیدی مورد نظر خود را پیدا کردید، باید مقدار سختی آن را شناسایی کنید. پس پیشنهاد می کنم لیستی از وب دایرکتوری های معتبر و مرتبط با موضوع سایت خود را آماده کنید سپس به درج لینک سایت خود در آن اقدام نمایید.

تنها خلاقیتی که شما می توانید در این باره انجام دهید این است که از مطالب سایت های خارجی برداشت کرده و آنها را پس از ترجمه در سایت خود درج کنید. شما هم اگر برای محتوای سایت خود از ویدئو استفاده میکنید حتماً آن ویدئو ها را در سایت هایی که امکان به اشتراک گذاشتن ویدئو وجود دارد منتشر کنید تا بازدیدکنندگان و خریداران بیشتری برای سایت و محصول خود جذب کنید . جدا از برندسازی، حضور در شبکههای اجتماعی یک مزیت دیگر هم دارد. یکی از مرسوم ترین و موفق ترین روش های سئو خارجی رپورتاژ آگهی هست . تصور کنید که شما وارد یک سایت فروشگاهی می شوید، اینکه به راحتی بتوانید یک محصول را پیدا کنید، جزو UI است و اما اگر نتوانید موفق به خرید آن محصول شوید، در ارتباط با تجربه کاربری است. زیرا هر فرد به راحتی لینک سایت رقبا را در سایت خود قرار نخواهد داد. شما باااااااااااااید بدانید که با چه عبارات کلیدی می توانید ترافیک بیشتری را وارد سایت خود کنید. کاربری که وارد سایت می شود، باید در همان ابتدای کار متوجه شود که ساختار وب سایتتان به چه صورت است و به طور کلی شامل چه بخش ها و اطلاعاتی می شود.

این بخش مهم از گوگل آنالیتیکس به شما می گوید که کاربران وقتی وارد یک بخش از سایت می شوند، آیا طبق همان روندی به پیش می روند که شما مدنظر داشته اید یا خیر. Bounce rate ،Pages per session و Avg.session duration بخش هایی از حساب کاربری گوگل آنالیتیکس هستند که داده هایی در مورد وضعیت کاربری که وارد صفحات سایتتان می شود، به شما ارائه می کند. به صورت کلی میتوان از مهم ترین و با ارزش ترین روش های سئوخارجی که همچنان در سرپ فارسی کاربرد دارد، به رپورتاژ آگهی اشاره کرد. مسئله اصلی که برای گوگل اهمیت بیشتری دارد، این است که شما این بک لینک های بد را نادیده گرفته و در جهت رفع آن ها هیچ اقدامی نکنید. دقت داشته باشید که شما هیچ وقت نمی توانید گوگل و کاربران را فریب دهید؛ به همین دلیل، سعی نکنید که صفحاتی ایجاد کنید که ظاهر هدفشان با آن چیزی که در اصل وجود دارد، تفاوت داشته باشد. اگر در وب سایت شما بازخوردهای بسیار بدی ثبت شده است، باید بدانید که گوگل در سال 2013 اعلام کرد که الگوریتمی برای این موضوع دارد تا نظرات منفی که در سایت ها وجود دارند را بررسی کند.

شما در هر زمینه تجاری و کسب و کاری که وبسایت داشته باشید، احتمال زیاد چند تایی رقیب خواهید داشت که دقیقا (یا تا حد زیادی) کار شما را انجام میدهند. روی این کلمات کار کنید تا پس از مدتی ورودی های بسیار زیاد آنها را ببینید. امروزه سرعت پیشرفت دنیای تکنولوژی و سرعت تقلید افراد و کسب و کارها از یکدیگر به قدری زیاد شده است که دیگر نمیتوان آن را مد نظر داشت. 3. کلیه این کارها به صورت دستی انجام می شوند و به هیچ عنوان از ربات استفاده نخواهد شد . چرا که در قوانین گوگل گفته شده است اگر وبسایتی شروع به خرید بک لینک کند یا دستی لینکی را بسازد جریمه و از نتایج حذف خواهد شد. اما اگر به خاطر داشته باشید، آنجا حرفی از سئوی خارجی (یا همان Off-page SEO) نزدیم. آرامش خاطر خواهید داشت چون میدانید که هیچ کس نمیتواند شما را بخاطر روشهای مشکوک مجازات کند.