سخنگوی شاهزاده هری و مگان مارکل در تعقیب و گریز خودرویی “تقریباً فاجعه بار”

سخنگوی شاهزاده هری و مگان مارکل در تعقیب و گریز خودرویی “تقریباً فاجعه بار”

سخنگوی شاهزاده روز چهارشنبه گفت که شاهزاده هری، همسرش، مگان و مادرش در یک “تعقیب و گریز خودرویی فاجعه بار” با عکاسان پاپاراتزی شرکت داشتند.

این اتفاق پس از آن رخ داد که این زوج در مراسم اهدای جوایزی که روز سه‌شنبه توسط بنیاد خانم خانم برای زنان در نیویورک برگزار شد، شرکت کردند، جایی که مگان برای کارش مورد تجلیل قرار گرفت.

این سخنگوی در بیانیه ای گفت: «شب گذشته، دوک و دوشس ساسکس و خانم راگلند در یک تعقیب و گریز خودرویی تقریباً فاجعه بار به دست یک حلقه از پاپاراتزی های بسیار تهاجمی درگیر شدند.

این تعقیب و گریز بی وقفه، که بیش از دو ساعت به طول انجامید، منجر به تصادفات نزدیک با سایر رانندگان در جاده، عابران پیاده و دو پلیس نیویورک شد. [New York Police Department] افسران.”

سخنگو مدعی است رانندگی بی احتیاطی

هری و مگان در سال 2020 از نقش سلطنتی خود کناره‌گیری کردند و برای مدت کوتاهی در بریتیش کلمبیا اقامت کردند و در نهایت به دلیل آنچه آنها به عنوان آزار رسانه‌ای شدید توصیف کردند به ایالات متحده نقل مکان کردند.

شاهزاده که در حال حاضر درگیر یک سری دعواهای قانونی با روزنامه های انگلیسی است، با توجه به تصادف اتومبیل مادرش، پرنسس دایانا، در پاریس در سال 1997، مدت هاست که از تاکتیک های پاپاراتزی ها انتقاد کرده است.

او همچنین به دنبال لغو تصمیم دولت بریتانیا برای سلب حفاظت پلیس متخصص از او در هنگام حضور در بریتانیا است.

شاهزاده هری و مگان در دسامبر 2022 به مراسمی در شهر نیویورک می رسند. (آنجلا وایس/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ)

سخنگوی این زوج گفت که تعقیب و گریز ممکن است کشنده باشد و شامل رانندگی پاپاراتزی در پیاده رو، روشن کردن چراغ قرمز و رانندگی در حین گرفتن عکس باشد.

تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، هری، مگان و مادرش را نشان می دهد که در پشت یک تاکسی نیویورک نشسته اند.

سخنگوی گفت که اینها “نگاهی کوچک به دفاع و فریب های مورد نیاز برای پایان دادن به آزار و اذیت است.”

این سخنگو گفت: «در حالی که یک شخصیت عمومی با سطحی از علاقه مردم همراه است، اما هرگز نباید به قیمت امنیت کسی تمام شود. انتشار این تصاویر، با توجه به روش‌هایی که از طریق آن‌ها به دست آمده‌اند، یک عمل بسیار مزاحم را تشویق می‌کند که برای همه افراد درگیر خطرناک است.»