شاهزاده هری حکم دادگاه در مورد پرداخت هزینه حفاظت پلیس در بریتانیا را از دست داد

شاهزاده هری روز سه‌شنبه تلاش برای به چالش کشیدن تصمیم دولت بریتانیا مبنی بر عدم اجازه پرداخت هزینه حفاظت پلیس را در زمانی که در بریتانیا است، از دست داد.

دادگاه عالی لندن که سال گذشته موافقت کرده بود هری باید تصمیم اولیه برای پایان دادن به حمایت خود را به چالش بکشد، روز سه‌شنبه اعلام کرد که او همچنین نمی‌تواند به دنبال بازبینی قضایی بیشتری در مورد امتناع پیشنهادش برای پرداخت خصوصی برای افراد بسیار آموزش دیده باشد. افسران

تصمیم برای حذف امنیت با بودجه عمومی توسط کمیته اجرایی برای حفاظت از افراد سلطنتی و شخصیت‌های عمومی، که با نام اختصاری RAVEC شناخته می‌شود، اتخاذ شد، که امنیت خانواده‌های سلطنتی و VIP مانند نخست‌وزیر را تایید می‌کند.

هفته گذشته، وکلای هری استدلال کرده بودند که RAVEC قدرت رد پیشنهاد کمک مالی او را ندارد، و حتی اگر چنین اختیاری داشته باشد، در نظر گرفتن استثنایی یا شنیدن وکالت از طرف او اشتباه است.

با این حال، وکلای پلیس و دولت گفتند که اجازه دادن به نفر پنجم تاج و تخت برای پرداخت هزینه حفاظت اشتباه است، زیرا به این معنی است که افراد ثروتمند می توانند افسران آموزش دیده ویژه را به عنوان محافظ شخصی “خرید” کنند.

حفاظت سلطنتی از دست رفته در سال 2020

آنها استدلال کردند که پرداخت هزینه برای چنین افسرانی که باید خود را در معرض خطر قرار دهند، اشتباه است، اگر کمیته قبلاً آن را به نفع مردم یا دولت تشخیص داده باشد.

آنها گفتند که با پرداخت هزینه پلیس برای یک مسابقه فوتبال، یک ماراتن یا حتی عروسی افراد مشهور بسیار متفاوت بود.

هری، پسر کوچکتر پادشاه چارلز، پس از اینکه او و همسر آمریکایی اش، مگان مارکل، در سال 2020 از سمت های رسمی خود کناره گیری کردند و به ایالات متحده نقل مکان کردند، از امنیت پلیسی که معمولاً برای شخصیت های سلطنتی در بریتانیا داده می شد، سلب شد.

در حکم کتبی خود، قاضی مارتین چمبرلین، پرونده هری را رد کرد و به این نتیجه رسید که RAVEC در تصمیم گیری مبنی بر اینکه اجازه پرداخت برای امنیت حفاظتی خلاف منافع عمومی است، اشتباه نکرده است.

حکم او کمتر از یک هفته پس از آن صادر شد که سخنگوی هری گفت شاهزاده، همسرش و مادرش پس از مراسم اهدای جوایز در نیویورک در تعقیب و گریز خودرویی «تقریباً فاجعه‌بار» با عکاسان مطبوعاتی قرار گرفتند.

گوش کن | تعقیب و گریز پاپاراتزی شاهزاده هری و مگان در نیویورک:

ساعت 25:00هری و مگان و سیاست پاپاراتزی ها

شاهزاده هری و مگان بیانیه ای منتشر کردند و گفتند که پس از مراسم اهدای جوایز در شهر نیویورک “بی امان” توسط پاپاراتزی ها تعقیب شدند. الی هال، نویسنده فرهنگ، آنچه را که تاکنون در مورد داستان می‌دانیم، توضیح می‌دهد، در حالی که آلیسون شریگر، اقتصاددان و نویسنده، عملکرد پاپاراتزی‌های آمریکایی را ابهام می‌کند. بعلاوه، کریگ سیمور، منتقد موسیقی درباره مستند جدید لیتل ریچارد: من همه چیز هستم، و نقشی که بلک کوئیرنس در ظهور یکی از معماران راک اند رول ایفا کرد، صحبت می کند.

شاهزاده از ترس خود برای امنیت خانواده اش صحبت کرده است و مرتباً به نفوذ مطبوعاتی می پردازد، که او عامل مرگ مادرش، پرنسس دایانا، می داند که در اثر سقوط لیموزینش هنگام دور شدن از تعقیب پاپاراتزی ها کشته شد. پاریس در سال 1997.

در همین حال، سال گذشته، رئیس سابق پلیس ضد تروریسم بریتانیا گفت که تهدیدات معتبری علیه این زوج از سوی راست افراطی افراطی صورت گرفته است.

این پرونده یکی از مواردی است که هری در حال حاضر در دادگاه عالی در حال پیگیری است. وکلای او همچنین درگیر محاکمه ای هستند که در آن او و دیگران از روزنامه های Mirror Group به اتهام هک تلفن و سایر فعالیت های غیرقانونی شکایت می کنند.

هری همچنین از ناشر روزنامه میل آن ساندی به دلیل افترا به دلیل مقاله ای که ادعا می کرد او تنها پس از شروع پرونده حقوقی خود علیه دولت بریتانیا پیشنهاد پرداخت هزینه حفاظت پلیس را داده است، شکایت کرده است.