قیمت موتور زانتیا – سایت قیمت ها

همچنین صندلی ها هم بسیار راحت بوده طوری که راننده و سرنشینان در مسافرت های طولانی کمتر احساس خستگی می کنند در مورد وضعیت ایمنی این خودرو هم باید گفت به لطف دیسک های ترمز در جلو و عقب و ABS در هنگام ترمزهای ناگهانی عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد. زیر کاپوت سیتروئن زانتیا SX2000 یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری 16 سوپاپ تنفس طبیعی قرار گرفته که قادر است در بهترین حالت 135 اسب بخار قدرت و 187 نیوتنمتر گشتاور را به کمک یک جعبه دنده 5 سرعته دستی راهی چرخهای جلو کند. مدل دیگری نیز با 170 هزار کیلومتر کارکرد که کاپوت و گلگیر آن عوض شده 40 میلیون تومان قیمت دارد. در نهایت به دلیل عدم کسب استاندارد های آلایندگی لازم از سوی استاندارد ، تولید این مدل متوقف شد. این ولتاژ از مقاومت داخلی سنسور عبور کرده و از پایه ی دیگر سنسور به ECU باز می گردد و در داخل ECU بدنه می شود. از ظاهر خودرو که بگذریم به داخل ماشین وارد می شویم در داخل ماشین هم یا طرح ها از سمند الهام گرفته شده است یا همان طراحی قدیمی پرشیا است. به مشتری ام راهنمای میکنید بعد که میان مغازه ادای کار بلدارو میکنن مخ آدمو می.

با مطالعهی راهنمای خرید امن، آسودهتر معامله کنید. در دهههای گذشته و هنگامی که خبری از مسیریابهای ماهوارهای و ابزارهایی همچون گوگل مپ نبود، نقشهها و کتابچههای راهنمای مسیر وسیلهای کارا هنگام مسافرتهای گروهی و خانوادگی بودند که مسافران را در گذر از مسیرهای مختلف راهنمایی میکردند. محبوبیت این خودروها به حدی بالاست که تا سالها بعد از توقف تولید، همچنان مشتریان پر و پا قرصی برای خرید آنها صف کشیده اند و خواهان مالکیت این خودروها هستند. این گروه و یا هر گروه دیگر به سبد خرید شما اضافه میشود که در ادامه ما اعضای آن گروه را به گروه شما اضافه میکنیم. باور کنید خیلی از خودرو های اروندی مثل اکسنت یا بقیه ماشین های روز شتاب چشمگیری ندارن و موتور هاشون اکثرا ۱/۴ یا ۱/۶ هستش و خیلی از زانتیا و ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ تیپ پنج کندتر هستن. رستم مهرزاد: توان و گشتاور این موتور ده درصد افزایش یافته است. تولید زانتیا در سایپا حدود یک دهه ادامه یافت و آخرین نسخههای این خودرو در سال 1389 از خط تولید سایپا خارج شدند. سمند سریر در سال ۱۳۸۳ معرفی و در سال ۱۳۸۴ پیشفروش آن آغاز شد. ولی با پایان عرضه این خودرو شاهد بودیم شناختی به نسبت کاملتر از قبل از این ژاپنی در بین مردم آغاز شد.

در نهایت باید به ایمنی ضعیف سیتروئن زانتیا اشاره کرد که در زمان عرضه این خودرو فاکتور مهمی برای مصرفکنندگان نبود اما امروزه و با تغییر سلیقه مشتریان، ایمنی پایین سیتروئن زانتیا یکی از دلایل عدم خرید این خودرو از سوی مصرفکنندگان خواهد بود. با این وجود نباید از هزینههای نگهداری سیتروئن زانتیا چشمپوشی کرد، در بخش بعدی به این مساله خواهیم پرداخت. اصلیترین مساله در مورد سیتروئن زانتیا، گویهای سیستم تعلیق آن هستند که در فواصل زمانی مشخصی نیاز به تعمیر و شارژ دارند و از آنجاییکه تعمیرکاران داخلی قادر به انجام تعمیرات این گویها نیستند، بایستی گویهای تعلیق سیتروئن زانتیا تعویض شوند که تعویض هر گوی هزینهای در حدود 700 الی 900 هزار تومان را برای مالک زانتیا به دنبال خواهد داشت. فرمان نرم و خوش دست به همراه سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک که تنظیم ارتفاع را برای راننده فراهم میکند، از آپشنهای خاص و منحصر به فرد سیتروئن زانتیا هستند که در کمتر خودرو مونتاژ داخلی به چشم میخورند. زانتیا چند ویژگی منحصربهفرد داشت که از جمله آنها میتوان به توانایی حرکت بر روی سه چرخ و نیز قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد. تولید محصولات فرانسوی جدید از جمله سیتروئن زانتیا و رنو مگان توسط خودروسازیها و واردات گسترده خودروهای کرهای و ژاپنی، بازه انتخاب گستردهای برای مشتریان فراهم کرده بود.

بنابراین یکی از سنسورهای تاثیر گذار در پاشش سوخت و جرقه ( آوانس و ریتارد ) و روشن شدن خودرو ، سنسور دمای مایع خنک کننده ( سنسور دمای آب ) می باشد . از احتمالات دیگر خرابی سنسور آب یا سنسور دور موتور و حتی خرابی ECU می باشد.خرابی ECU باید توسط افراد متخصص بازدید و بررسی موتور زانتیا شود. در خصوص حرف دوم، هر چه از حرفA به سمتN نزدیک شویم تکنولوژی روغن موتور بالاتر میرود. سرعت زیادخودرو، رانندگی پر بار، ترافیک سنگین، رانندگی در سرما قبل از گرم شدن موتور، خاموش و روشن کردن موتور به ویژه در سرما، رانندگی در هوائی مرطوب و پرگرد و غبار باعث کاهش عمر روغن می شود. پارس با چندین موتور و گیربکس مختلف تولید شد. برای همین با صرف زمان بیشتر میتوانید حتی زانتیایی پیدا کنید که با 140 هزار کیلومتر کارکرد 45 میلیون تومان فروخته شود. مصرف سوخت بالا در شرایطی که قیمت بنزین آزاد به سه هزار تومان رسیده است و مالکان خودروها با سهمیه شصت لیتری ماهانه دست به گریبان هستند، سیتروئن زانتیا را از لیست خرید مشتریان خارج میکند.