کاملترین بودجه بندی فیزیک کنکور⭐ رشته تجربی و رشته ریاضی⭐

باید بدانید در دوسال 97 و 98 در کنکور سراسریبه طور میانگین از هر 100 نفر حدود 12 نفر توانسته اند به بیشتر از نصف سوالات ادبیات پاسخ دهند که انتظار میرود در سال های بعد این تعداد بازهم کاهش یابد. مشاهده ویدیو بالا از واجب ترین کار هاست و داوطلب کنکوری هستید یا والدین داوطلب کنکور ویدیو بالا را مشاهده کنید و از زبان فرناز باقری بشنوید که چگونه و در چند دقیقه توانست دینی کنکور را صد بزند. وقتی با یک رتبه برتر مواجه میشوند اولین سؤالشان این است که از چه منابعی استفاده کردی؟ مشاورت چه کسی بود؟ به عنوان مثال بودجه بندی دینی کنکور در رشته ریاضی فیزیک به جای اینکه سال یازدهم 9 تست داشته باشد، از سال دوازدهم 9 تست طرح شده بود اما به صورت میانگین بودجه بندی دینی کنکور به این صورت است که از سال یازدهم 9 تست و از سال دهم و دوازدهم هرکدام 8 تست طرح میشود و 25 تست بودجه بندی سوالات دینی کنکور را در بر میگیرد. علاوه بر بودجه بندی دینی کنکور به صورت کامل یک مشاوره هم درباره درس دینی کنکور خواهیم داشت و در ادامه هم درصد ها و نحوه عملکرد داوطلبان در پاسخگویی به سوالات دینی کنکور را بر مبنای آمار دقیقی که از طرف سازمان سنجش ارائه شده است در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دقیقا برنامه هم مثل یک نقشه عمل میکند. موسسه حرف آخر را به خاطر تدریس بی نظیر اساتید آن و رتبه های برتر این مجموعه میشناسیم اما امروز اتفاقی جدید رقم خورد و موسسه حرف آخر نه به خاطر نتایج درخشانی که در کنکور هر سال کسب میکند و نه به خاطر تطابقاتی که با کنکور دارد بلکه به خاطر راه یافتن نازنین منتظری دختر عبدالرضا منتظری به مسابقات فیزیک جهان درخشید. برای انتخاب بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور صد در صد باید به قیمت آن نیز توجه داشت و کاملا قیمت آن طبق محتوای موجود در دی وی دی تعیین شده باشد. در تصویر بالا هم بودجه بندی سوالات دینی کنکور نظام قدیم را مشاهده میکنید که به صور ت پایه ای میباشد و پایه دوم و سوم هر کدام با 9 تست بیشترین بودجه بندی سوالات دینی کنکور را به خود اختصاص داده اند و پایه چهارم هم با 7 تست از کنکور در رده بعدی قرار گرفته است.

ویدیو های بالا را کاملا بررسی کنید تا کاملا متوجه قدرت استاد یوسفیان پور در تدریس دینی شوید و شما هم میتوانید در کمتر 48 ساعت با دینی استاد یوسفیان پور پرونده صفر تا صد آموزش دینی کنکور را ببندید و به بالاترین درصد ممکن دست پیدا کلیک کنید کنید. چون به نزدیکی های کنکور که میرسند هیچ اندوخته ای برای خود ندارند و نمیدانند که چکار کنند ؟ به یاد داشته باشید موفقیت فقط محدود به چگونه مطالعه کردن برای کنکور نیست بلکه باید آنقدر تست زده باشید که وقتی در جلسه کنکور سؤالات را دیدید با خود بگویید ” ایول ؛ مشابه بیشتر از 70 درصد سؤالات را قبلا حل کرده ام” و واقعا هم همینطور است چرا که تقریبا 70 درصد سؤالات کنکور مشابه سؤالات سال های قبل هستند. یا خلاصه نویسی نکرده اند یا اینکه نه خلاصه نویسی کرده اند ولی هیچ تستی را علامت گذاری نکرده اند که در دوران جمع بندی آن هارا دوباره حل کنند ” به چنین تست هایی تست مارکدار آموزش پایه دوم ابتدایی میگوییم”. در پاسخ به این سؤال میتوان گفت که افراد زیادی از دی وی دی های آموزشی کنکور استفاده میکنند ولی ایا همگی آن ها به یک اندازه تلاش میکنند؟

در تصویر بالا درصد ادبیات رتبه های برتر ( یعنی اینکه رتبه برتر های کنکور چند سوال از بودجه بندی فارسی کنکور رو جواب دادن) میتونید مشاهده کنید. کی به مرحله جمعبندی برای کنکور جمع بندی برای کنکور خواهید رسید و … با بسته 5 روز با حرف آخر به صورت کامل 20 درصد از کل محتوای آموزشی حرف آخر را داشته باشید که شامل جزوه، آزمون و آموزش و پشتیبانی است و در طی 5 روز برروی 15 درصد از کل کنکور مسلط خواهید شد و قادر خواهید بود به 40 تست قطعی از کنکور پاسخ دهید. امیدوارم که نکاتی مفیدی را در اختیارتان قرار داده باشم. تعداد داوطلبانی که با حرف آخر پیش میروند بسیار زیاد است و اما در این مقاله نظرات دانش آموزان در رابطه با حرف اخر که با مشاورین ارشد مجموعه یعنی شایان مامندی ، مریم فرزی و حدیث قمری در ارتباط بوده اند را در اختیارتان قرار خواهیم داد. به آخر مقاله ” چگونه مطالعه کنیم تا در کنکور موفق ریاضی نظام جدید حرف آخر شویم ” رسیدیم.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با سایت حرف آخر وب سایت خود باشید.