,news" />



در سطح کشور آزمون های آزمایشی متعددی برگزار میشود اما انتخاب بهترین آزمون آزمایشی کار دشواری میباشد و اکثر داوطلبان نیز فقط از روی جامعه ی آماری یا به عبارت دیگر مُد ، احساس میکنند بهترین آزمون آزمایشی را انتخاب کرده اند در حالی که راه را اشتباه رفته استاد رضا شعبانی  اند. آزمون های گزینه دو در برابر سایر موسسات جامعه آماری پایین تری دارند اما نقطه قوت آزمون های گزینه دو تطاق بینظیر با سؤالات کنکور و حرکت فقط و فقط در چهارچو کنکور میباشد. آزمون های آزمایشی گاج یا گروه آزمایشی جوکار مانند آزمون های قلمچی جزو معروف ترین آزمون های آزمایشی کنکور سراسری میباشد و مزایا و مشکلات مربوط به خود ار دارد. رعایت نکردن پیش نیاز در درسی مانند ریاضی هم یکی از مشکلات است و مشکل بعدی هم به درس ادبیات اختصاص دارد که باید به صورت مبحثی خوانده شود اما در قلمچی به صورت درس به درس مورد بررسی قرار میگیرد.

در آزمون های گاج هم سؤالات شب قبل از آزمون فروخته میشود اما سؤالات آزمون های قلمچی رتبه ی اول را در این زمینه دارد. منابع و کتاب های گاج درسنامه های جامع تر از سایر موسسات دارند و از این نظر منابع گاج محبوبیت بیشتری دارند. برای داوطلبان کند خوان آزمونهای سنجش و گزینه 2 و برای داوطلبانی که سرعت و زمان مطالعه ی بالایی دارند آزمون های قلمچی و آزمون های گاج توصیه میشود. عده ای از داوطلبان کند خوان هستند و ممکن است نتوانند در دو هفته کل حجم برنامه را مطالعه کنند. آزمون های گزینه دو مانند آزمون های سنجش هر سه هفته یکبار برگزار میشود و مناسب افراد کند خوان میباشد که نمیتوانند حجم مطالب را در دو هفته تمام کنند. از طرفی برنامه ی راهبردی قلمچی یک رنامه ی حجمی خوب میباشد و هر آزمون دو هفته یکبار برگزار میشود. آزمون های گزینه دو و سنجش هر سه هفته یکبار برگزار میشوند و آزمونهای قلمچی و گاج هر دو هفته یکبار برگزار میشود. تعدادی سؤال از آزمون قبلی طرح میشود و در بعضی از آزمون ها هم دو سری سؤال طرح میشود که در یکی فقط سؤالات سراسری طرح میشود. به عنوان مثال تا چند سال قبل سؤالات ترجمه ی عربی همیشه با عنوان ” عین الصحیح ” طرح میشد.

آزمون های سنجش تا چند سال قبلی تطابق خیلی خوبی با سؤالات کلیک کنید کنکور داشت. بیشترین تعداد رتبه برتر های کنکور هر سال به قلمچی اختصاص دارد . گاج هم مانند قلمچی آپشن های مخصوص خود را دارد. ممکن است بخاطر نام این موسسه شما هم دچار اشتباه شوید که خود سازمان سنجش طراح این سؤالات میباشد اما اصلا اینگونه نیست و این موسسه هیچ ارتباطی با سازمان سنجش ندارد. اما پیشنهاد میشود در هر آزمونی که شرکت میکنید حتما سؤالات گزینه دو را بررسی کنید. اما درمقایسه ی آزمون های آزمایشی آزمون های گاج و آزمون های قلمچی را در یک دسته و آزمون های سنجش و آزمون های گزینه دو را در دسته ی دوم قرار میدهیم. معیار دوم در مقایسه ی آزمون های آزمایشی زمان برگزاری آزمون ها میباشد. دومین نکته هم در رابطه با برنامه ی راهبردی زمان و حجمم مطالب میباشد. انتخاب بهترین آزمون آزمایشی کنکور بر اساس یک سری معیار ها باید انجام شود که در ادامه به معرفی جداگانه ی هرکدام و معیار های آنها میپردازیم و تمامی این گفته های براساس تجربه ی چندین ساله به عنوان دانش آموز ، رتبه برتر و عربی حرف آخر مشاور تحصیلی میباشد.

از طرفی اگر به دنبال بهترین درصد میباشید باید در تابستان شروع به درس خواندن کنید و پیش نیاز ها در هر درس را بخوانید. از طرفی باید شما اهمیت آزمون های آزمایشی را درک کنید که در همین خصوص مقاله اهمیت آزمون های آزمایشی در همین سایت راه حل شماست. در ادامه آزمون های آزمایشی مطرح کشور و نقاط ضعف و قوت آن ها را بررسی میکنیم تا با دید بهتری بتوانید بهترین آزمون آزمایشی را انتخاب کنید. سؤالات قلمچی و گاج سخت ترین سؤالات هستند و فردی که بتواند به این تیپ سؤالات پاسخ دهد در کنکور سراسری به راحتی میتواند از پس سؤالات بر آید. در یک سری از آززمون ها هم سؤالات عجیبی طرح میشود . مشکل بعدی به برنامه ی راهبردی مربوط میشود. در طی 5 روز با برنامه ریزی دقیق به یادگیری مطالب خواهید پرداخت و در پایان روز پنجم توانایی پاسخگویی به 40 تست قطعی کنکور را خواهید داشت.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجی مجی سوم دبستان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.