,news" />



آموزش های تصویری به همراه فیلم ها و انیمیشن های گوناگون را با حرف آخر تجربه کنید. کشف فلزات عامل بسیار مهمی در پیشرفت انسان و ساخت اشیا و لوازم گوناگون بوده است. در زیر تصویری از کاربرد کربن و فسفر به نمایش گذاشته شده است. مهمترین اجزای تشکیل دهنده هوا، گازهای نبتروژن و اکسیژن، آرگون، کربن دی اکسید و بخار کلیک کنید آب است. مثلا هوا یکی ازترکیباتی است که از گازهای مختلف تشکیل شده است. اگر به روی جلد خمیر دندان دقت کنید مواد تشکیل دهنده آن را می بینید. یکی از موادی برای جلوگیری از پوسیدگی دندان در آن استفاده می شود فلئور است.اتم عنصر فلوئور در مدار آخر خود دارای 7 الکترون است و اتم عنصر کلر نیز از نظر الکترون مدار آخر شبیه فلوئور است که در شکل زیر کاربردهای کلر و ترکیب آن را می بینید. مشاورین باتجربه حرف آخر به صورت رایگان نکات لازم برای چگونه درس خواندن و برنامه ریزی موفق را به شما خواهد گفت و رسیدن به موفقیت را برایتان راحت تر و دلچسب تر خواهند کرد.

دسته بندی دیگ برای مواد، خالص و ناخالص بودن آن هاست. در ادامه این درس با انواع دسته بندی مواد مختلف آشنا می شویم. اکسیين گازی است که به شکل مولکول های دو اتمی در طبیعت وجود دارد. هر بسپار از زنجیرهای بلندی به وجود آمده است که از متصل شدن تعداد زیادی مولکول کوچک به دست شیمی 6040 نظام جدید آمده اند. مولکول های موجود در سلولز درشت است. به عنوان مثال سلولز را می توان نام برد که از تعداد زیادی اتم های O، H، و C به وجود آمده است. از بسپارهای مصنوعی می توان پلاستیک را نام برد که در ساختن قطعات خودرو، بطری و وسایل شخصی به کار می رود. در زندگی امروزی در ساخت وسایل و اشیایی مانند پل ها، خانه ها، زیورآلات، وسایل حمل و نقل(خودرو، آموزش پایه پنجم دبستان هواپیما،کشتی و…) و… توزون در لایه های بالایی هوای اطراف زمین وجود دارد. علاوه بر آن مقاومت مس در برابر خوردگی زیاد است و قابلیت مفتول شدن نیز دارد. به همین دلیل در ساخت سیم های برق از ان استفاده زیادی می شود.

هرچند پاسخ فکرکنیدها را در جواب فکر کنید های علوم نهم در سایت منتشر خواهیم کرد، اما به دلیل اهمیت بالای فکر کنید صفحه 5، آن را در این قسمت توضیح می دهیم. در ادامه آموزش درس اول علوم نهم به توضیح بسپارهای طبیعی و مصنوعی می پردازیم. در ادامه آموزش درس اول علوم نهم با گازهای اکسیژن و نیتروژن آشنا می شویم. یکی دیگر از گازهای موجود در ترکیب هوا، گاز نیتروژن است. اگر در مدل اتمی هست هاتم را در نظر نگیریم، مدل اتمی اکسیژن و گوگرد مانند شکل زیر خواهد بود. این شباهت باعث می شود که اکسیژن و گوگرد در جدول تناوبی در یک گروه قرار بگیرند. در شکل بالا، مدل سمت چپ مربوط به اتم اکسیژن با 8 الکترون است و مدل اتمی سمت راست مربوط به اتم گوگرد به 16 الکترون است. در این طبقه بندی عنصر هایی که تعداد الکترون آن ها در مدار آخر برابر است در یک ستون قرار می گیرند.

در این طبقه بندی عناصری که در یک طبقه قرار گرفته اند خواص مشابهی دارند. دانشمندان عناصر را طبقه بندی کرده اند تا مطالعه آن ها آسان تر باشد. کافی است همین الان فرم زیر را پر کنید. اگر به چیزهایی که در زندگی از آن ها استفاده می کنید و روزانه آن ها را مشاهده می کنید دقت کنید،متوجه می شوید که همه آن ها از مواد مختلفی مانند سنگ، شیشه، آهن، چوب و … در ادامه آموزش علوم نهم فصل اول به واکنش پذیری فلزات می پردازیم. دانش آموزان عزیز، قبل از این که ادامه آموزش فصل اول علوم نهم را به پیش ببریم، شما را با یک خبر ویژه شگفت زده می کنم. تمام مطالب درسی این فصل به شکل کامل و مفهومی ارائه شده است تا شما دانش آموزان عزیز به سادگی بتوانید تمام مطالب این فصل را یاد بگیرید. خبر ویژه: حرف آخر 20 درصد مطالب آموزشی تمام دروس نهم را به صورت رایگان به شما هدیه می دهد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از شیمی حرف آخر ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.