آیا ران دیسانتیس تمام شده است؟ نامزدی او برای ریاست جمهوری ایالات متحده قبل از آغاز به کار در حال بررسی است

ران دیسانتیس با هدف تبدیل شدن به وارث دونالد ترامپ وارد این سال شد. اگر همه چیز به زودی تغییر نکند، احتمالاً او به عنوان اسکات واکر بعدی به پایان خواهد رسید.

به عبارت دیگر: یک فرماندار محافظه‌کار فوق ستاره یک ایالت نوسانی که آرزوهای ریاست‌جمهوری‌اش قبل از اینکه کمپین او از بین برود، شکست خورد و سوخت.

جسی واترز، مجری فاکس نیوز، اخیرا گفت: «دیسانتیس در حال کبودی است.

“این یک ضربه زدن روزانه است [Donald] ترامپ روی این مرد دراز کشیده است. این چند هفته و چند ماه دیگر قرار است خود را حفظ کند؟”

این چند هفته پیش بود. اوضاع فقط در چند جبهه بدتر شده است: نظرسنجی های بد، خجالت زده شدن اهداکنندگان، حمایت های بلندپایه ای که از ترامپ سرازیر می شود.

همه اینها قبل از اینکه دسانتیس حتی اعلام کند کاندیداتوری می کند است. اما او بیش از یک سال وقت صرف ساختن یک تریبون ملی برای یک کمپین کرده است، و به بینندگان وفادار فاکس نیوز هر آنچه را که می‌توانستند بخواهند، داد، و مشتاقانه از رای‌دهندگان پایه‌ای که در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان شرکت می‌کنند، خواستگاری کرد.

پیروزی در مجلس قانونگذاری فلوریدا، L’s در صحنه ملی

او در آستانه است ممنوعیت مراقبت از تراجنسیتی ها برای خردسالان در فلوریدا، حتی تهدید به محروم کردن والدین حق حضانت آنها.

او آموزش مدرسه در مورد هویت جنسیتی و گرایش جنسی را ممنوع کرده است. با صورت حساب اصلی منتقدان لقب «نگو همجنسگرا» و نسخه جدیدی که آن را گسترش می دهد به همه درجات.

او شدیدترین مهاجرت را دارد پیشنهاد در کشور: یک لایحه برنامه ریزی شده که آن را جرم می کند برای کمک به مهاجران غیرقانونی که به طور بالقوه آنها را تهدید می کند اعضای خانواده.

او یک جدید دارد ممنوعیت سقط جنین در هفته ششم بارداری این یک سال پس از امضای او است 15 هفته ممنوعیت سقط جنین به قانون، و اخیرا اخراج یک دادستان طرفدار انتخاب که از اجرای آن خودداری کرد.

گوش کن | حل مشکل در پادشاهی جادویی فلوریدا:

مشعل جلو24:29مشکل در پادشاهی جادویی: فلوریدا در مقابل دیزنی

دیزنی با ران دیسانتیس، فرماندار جمهوریخواه فلوریدا بر سر لایحه آموزشی اخیرا تصویب شده که منتقدان آن را قانون «نگو همجنسگرا» می نامند، وارد جنگ شد. پس از اینکه مدیر عامل دیزنی علیه آن صحبت کرد، قانونگذاران ایالتی وضعیت مالیاتی ویژه پارک موضوعی را که بیش از نیم قرن در اختیار داشت، لغو کردند. بروکس بارنز، گزارشگر نیویورک تایمز، امروز در Front Burner توضیح می‌دهد که چگونه این آخرین نقطه درخشش در جنگ‌های فرهنگی جاری آمریکا شد.

او گسترش یافته است حقوق اسلحهاز جمله حمل بدون مجوز.

نیز وجود دارد ممنوعیت کتاب در کتابخانه‌های مدارس و او تدریس در مورد بی‌عدالتی نژادی در مدارس را به اصطلاح محدود کرد قانون توقف بیدار شدن.

او دشمنی شده است با دیزنی بیش از بیداری، و با المپیک ویژه بیش از یک دستور واکسن


و برای این چه چیزی باید نشان دهد؟ او هست حدود 25 امتیاز کاهش یافته است به دونالد ترامپ در نظرسنجی اولیه ملی و این شکاف در حال افزایش است، نه کاهش.

برای دیدن اخبار خوب در هر یک از این نظرسنجی‌های اخیر، نیاز به چشم‌اندازی فزاینده‌ای از سوی تفسیرهای طرفدار DeSantis است.

مانند بررسی ملی اعلام می کند افزایش اخیر ترامپ کند شده است. یا ستون نویس محافظه کار واشنگتن پست ارائه آن به عنوان یک خبر خوب برای DeSantis که یک نظرسنجی نشان می دهد که او تنها با 20 امتیاز در یک بازنده است یک به یک فرضی مسابقه در نیوهمپشایر که فقط او و ترامپ هستند، در مقابل 33 امتیاز در صورت وجود نامزدهای دیگر.

دموکرات‌های فلوریدا فقط می‌توانند با شگفتی تماشا کنند که رقیب آنها در مجلس قانونگذاری ایالتی پیروز می‌شوند، در حالی که L’s را در صحنه ملی می‌برند.

آنها این لوایح بحث برانگیز را با یک مخاطب اصلی تصویب می‌کنند: رأی‌دهنده ملی جمهوری‌خواه.

به گفته آنا اسکامانی، قانونگذار ایالتی، به ویژه ایده‌های اسلحه و سقط جنین سیاست‌هایی نبودند که فلوریدیان از آن خواسته بودند.

او در مصاحبه ای با سی بی سی نیوز درباره این سیاست ها گفت: «محبوب نیست». تقریباً هر سیاستی که ما با آن روبرو هستیم با جاه طلبی های خود دیسانتیس همراه شده است.

تماشا | فلوریدا ممنوعیت «نگو همجنسگرا» را گسترش داد:

فلوریدا ممنوعیت بحث برانگیز «نگو همجنسگرایان» را گسترش داد

شورای آموزش به ممنوعیت آموزش گرایش جنسی و هویت جنسیتی در تمام سنین رای داده است و قانونی را که برخی آن را قانون “نگو همجنسگرایان” می نامند را گسترش داده است. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که گمان می‌رود ران دیسانتیس، فرماندار جمهوری‌خواه این ایالت، خود را برای نامزدی ریاست‌جمهوری آماده می‌کند.

سواری خشن در واشنگتن

با این حال، این جاه طلبی ها تنها در چند روز گذشته با شکست مواجه شده اند.

دیسانتیس، نماینده سابق کنگره فدرال، به زمین های قدیمی خود در پایتخت کشور بازگشته بود و به دنبال تاییدیه بود.

باید برای فرماندار فلوریدا، یک جمعیت سیاسی در واشنگتن دی سی، جایی که بسیاری از جمهوری خواهان آرزوی ناپدید شدن ترامپ را دارند، منطقه دوستانه ای می بود.

تأییدهایی وجود داشت – برای ترامپ.

یکی از قانونگذاران تگزاس از ملاقات با دیسانتیس بیرون آمد و اعلام کرد او از ترامپ حمایت خواهد کرد.

یکی دیگر از قانونگذاران جمهوری خواه از ایالت خود دیسانتیس، گرگ استیوبه، از ترامپ حمایت کرد. یکی از گزارش‌ها می‌گوید استیو نمی‌توانست با فرماندار دیدار کند، اما زمانی که ترامپ از نردبان سقوط کرد و در بیمارستان مجروح شد، با او تماس تلفنی گرفت.

گزارشی از مبارزات اخیر دیسانتیس در واشنگتن پست او را به عنوان یک ماهی سرد توصیف می کند و به نقل از یکی از حامیان خود او می گوید: “او دوست ندارد با مردم صحبت کند و این نشان می دهد.”

دونالد ترامپ و ران دیسانتیس در کنار یکدیگر روی صحنه.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، که همراه با دیسانتیس در تامپا در راهپیمایی «آمریکا را دوباره بزرگ کن» در سال 2018 دیده شد، رقیب خود را با تبلیغات و حمایت‌ها مورد ضرب و شتم قرار داده است. (کارلوس باریا/رویترز)

پول و تاییدیه ها را دنبال کنید

با این حال، یکی دیگر از حمایت های ترامپ اخیراً از سوی بایرون دونالدز، همان قانونگذار که در گردهمایی شب انتخابات دیسانتیس در سال گذشته سخنرانی کرد، ارائه شد.

روزنامه پست می‌گوید تیم رئیس‌جمهور سابق از دونالدز خواستگاری کرده‌اند و حتی درباره پست احتمالی کابینه صحبت کرده‌اند.

نکته پایانی: ترامپ وقتی صحبت از تاییدات به میان می‌آید، فرماندار را درهم می‌کوبد تقریبا 20 برابر بیشتر، بر اساس روشی که توسط وب سایت fivethirtyeight.com استفاده می شود.

همچنین در یکی دیگر از حوزه‌های انتخابی ارزشمند DeSantis، پاهای سرد وجود دارد: اهداکنندگان پول کلان. رولینگ استون گزارش می دهد که حامیان ثروتمند هستند پاره کردن او.

یکی از حامیان میلیاردر، توماس پیترفی، به فایننشال تایمز گفت او کمک های مالی خود را متوقف کرده بود و به حرکت های سقط جنین فرماندار و ممنوعیت کتاب اشاره کرد.

او به روزنامه گفت: «من خودم را در حالت تعلیق قرار داده‌ام. من و یک سری از دوستان، پودرمان را خشک نگه می داریم.

بنیانگذار میلیاردر یک شرکت کارگزاری الکترونیکی این موضوع را آشکار کرد: شانس دسانتیس برای برنده شدن اکنون کمتر از آنچه بود به نظر می رسد.

امتناع ظاهراً فرماندار از تعرض به ترامپ ممکن است کمک کننده نباشد.

در همین حال، ترامپ هر روز او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و او را به سخره می گیرد چندین آگهی. تیم ستاد انتخاباتی ترامپ همچنین دیسانتیس را به دلیل سفر به کشور در حالی که ایالت او فلوریدا با یک مشکل مواجه بود، محکوم کرد. سیل تاریخی.

تماشا | ترامپ با تبلیغات دیسانتیس را به باد انتقاد گرفت: https://www.youtube.com/watch?v=https://youtu.be/ZqO3-erBEG4

آیا می تواند آن را بچرخاند؟

بنابراین، آیا DeSantis می تواند آن را برگرداند؟ اگر تاریخ راهنما باشد، شانس بسیار اندک است.

تجزیه و تحلیل داده‌های نظرسنجی که به سال 1972 بازمی‌گردد، نشان می‌دهد که در واقع یک برتری اولیه در نظرسنجی اولیه وجود دارد یک پیش بینی بسیار خوب چه کسی در نهایت نامزدی حزب را برنده خواهد شد.

آن تجزیه و تحلیل توسط fivethirtyeight.com نشان داد که نامزدهایی که بیش از 35 درصد در سال قبل از انتخابات مقدماتی به پایان می‌رسند، در بیش از سه چهارم موارد پیروز می‌شوند.

یکی از جمهوری خواهان ضد ترامپ، راس دوتات، استدلال می کند که دیسانتیس باید نامزد شود. که شانس او ​​برای برنده شدن در یک نامزدی شاید هرگز بهتر نباشد.

یک نظرسنجی می گوید که وضعیت سیاسی دیسانتیس کشنده نیست.

به گفته کارل بیالیک، سردبیر سیاسی ایالات متحده در شرکت YouGov، چیزی که او هنوز برای او می خواهد این است که او بسیار جلوتر از هر نامزد جایگزین دیگری برای ترامپ باقی می ماند.

بیالیک گفت: «فکر می‌کنم او در حال حاضر یک شماره 2 بسیار واضح است. به هر حال، چهره های رقیب DeSantis تحقیقات جنایی متعدد.

پس از آن، فقط به آنچه در اولین باری که ترامپ متهم به جرم شد نگاه کنید: برتری او نسبت به DeSantis فقط افزایش یافت.

دو کلاه بیسبال.  یکی با برچسب
دیسانتیس در مقایسه با سایر کاندیداهای بالقوه، موقعیت قدرتمندی را حفظ کرده است، اما تحلیلگران سیاسی می گویند که او به وضوح در حال حاضر، پشت سر ترامپ، شماره 2 است. (مارکو بلو/رویترز)