اد شیران در محاکمه حق چاپ شهادت می دهد که برای سرقت ادبی Let’s Get It On “بسیار احمقی” است

در حالی که اد شیران روز سه‌شنبه در دادگاه فدرال منهتن در دادگاه فدرال منهتن در دادگاه فدرال منهتن حضور داشت، به هیئت منصفه اخطار داده شد که هنگام تماشای ویدیویی از این ستاره پاپ بریتانیایی در حال اجرای ترکیبی از آهنگ موفق خود خونسردی خود را حفظ کنند. فکر کردن با صدای بلند و کلاسیک Marvin Gaye اجازه دهید آن را در.

لوئیس استانتون قاضی ناحیه ای ایالات متحده به هیئت منصفه هفت نفره دستور داد: «ما اجازه رقص را نمی دهیم.

وکلای وارثان اد تاونسند، ترانه‌سرا، همکار گی در آهنگ 1973، این ویدئو را نشان دادند تا ادعای خود را مبنی بر اینکه شیرن، گروه موسیقی او وارنر و ناشر موسیقی سونی موزیک، سهمی از سود کپی کردن آهنگ را به آنها بدهکارند. .

بن کرامپ، وکیل وراث، در بیانیه افتتاحیه خود گفت که این اجرا به منزله “اعتراف” شیران است.

شیران تحت بازجویی از کیشا رایس، وکیل دیگر شاکیان، گفت که بسیاری از آهنگ‌های پاپ از همان سه یا چهار آکورد استفاده می‌کنند و او در کنسرت‌هایش «ماش‌آپ» بسیاری از آهنگ‌ها را اجرا می‌کند.

“شما می توانید از آنجا بروید بگذار باشد به نه زن، نه گریه شیرن با اشاره به کلاسیک های بیتلز و باب مارلی شهادت داد. “اگر کاری را انجام می دادم که تو به من متهم می کنی، خیلی احمق بودم که روی صحنه ای در مقابل 20000 نفر بایستم و انجام دهم. که.”

این محاکمه اولین محاکمه از سه موردی است که شیران ممکن است به دلیل تشابهات بین این دو ضربه با آن مواجه شود.

دفاع می گوید پیشرفت آکورد رایج است

ایلین فارکاس، وکیل شیران، در بیانیه آغازین خود، گفت که این دو آهنگ از هم متمایز هستند و به هیئت منصفه گفت که نباید به شاکیان اجازه داده شود تا پیشروی آکوردی را که در آهنگ‌های بی‌شماری استفاده می‌شود، «انحصار» کنند.

شیران در یک نقطه زمانی که رایس پاسخ خود را در مورد این مخلوط قطع کرد، ناامید شد.

او گفت: «احساس می‌کنم شما نمی‌خواهید پاسخی بدهم، زیرا می‌دانید که آنچه می‌خواهم بگویم در واقع بسیار منطقی است.»

شیران قرار است بعداً در دادگاه به عنوان بخشی از پرونده دفاعی شهادت دهد.

اگر هیئت منصفه شیرن را مسئول نقض حق نسخه برداری تشخیص دهد، محاکمه وارد مرحله دوم می شود تا مشخص شود که او و برچسب هایش چه میزان خسارت بدهکار هستند.

انتظار می رود اولین آزمایش حدود یک هفته طول بکشد.