امیدهای ترامپ برای لغو انتخابات کمرنگ می شود زیرا میشیگان ، پنسیلوانیا به دنبال تأیید نتایج است

روز دوشنبه ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، در حالی كه میشیگان و پنسیلوانیا می خواستند نتایج تأیید كننده را پیش ببرند ، امیدهای خود را برای بازگرداندن باخت در انتخابات آویزان كرد.

ترامپ ، یک جمهوری خواه ، در انتخابات 3 نوامبر هر دو ایالت میدان نبرد را از دست داد ، اما او از پذیرفتن شکست به بایدن دموکرات امتناع ورزیده و برای لغو نتایج در آنجا و در سایر مسابقات نزدیک در سراسر کشور در حال نبرد قانونی است.

اگر مقامات رقیب دموکرات را به عنوان برنده آرا Mich در میشیگان و پنسیلوانیا تأیید کنند ، تلاش ترامپ برای جلوگیری از روی کار آمدن بایدن محکوم خواهد شد.

بایدن در میشیگان با بیش از 150،000 رأی ، یا تقریباً سه درصد ترامپ ، ترامپ را شکست داد و برای تأیید شمارش آرا ، هیئت رئیسه انتخابات احتیاج دارد. اما مشخص نیست که آیا وقتی جلسه هیئت مدیره روز دوشنبه برگزار می شود ، این روند مطابق قانون کار می کند یا خیر.

یک جمهوریخواه در هیئت مدیره ، که به طور مساوی بین احزاب تقسیم شده است ، پیشنهاد کرده است که به دلیل بی نظمی های فنی که ممکن است بر چند صد رأی در یک شهرستان تأثیر بگذارد ، تأخیر در تأیید مجوز را تأیید می کند. مبارزات انتخاباتی ترامپ بدون شواهد نشان داده است که بی نظمی ها به کلاهبرداری گسترده اشاره دارد.

بن بست به احتمال زیاد موضوع را به دادگاه های تجدیدنظر ایالتی مجبور می کند ، جایی که حکمی برای اجبار هیئت مدیره به انجام وظیفه خود دنبال می شود. در صورت عدم پذیرش اعضا ، فرماندار گرتچن ویتمر ، دموکرات ، اختیار جایگزینی آنها را دارد.

تماشا کنید | تیم ترامپ چالش های قانونی پیرامون انتخابات را ادامه می دهد:

تیم مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، از عقب نشینی از چالش های حقوقی خود در مورد انتخابات امتناع می ورزد ، حتی بیشتر جمهوری خواهان از او می خواهند که برای ماندن در کاخ سفید مبارزه را ترک کند. 2:01

روز دوشنبه همچنین آخرین مهلت در ایالت پنسیلوانیا برای گزارش شهرستانها برای اعلام مجوزهای تصدیق شده خود به وزیر امور خارجه کتی بووکوار ، یک دموکرات است. بعداً Boockvar نتایج را از طرف ایالت طی چند روز تأیید می کند. بایدن با بیش از 80 هزار رای برنده پنسیلوانیا شد.

انتخاب کنندگان در هر ایالت در تاریخ 14 دسامبر به عنوان دانشکده انتخاباتی تشکیل می شوند تا رئیس جمهور رسمی را بطور رسمی انتخاب کنند. بایدن 306 رأی انتخاباتی به دست آورد ، 36 رأی بیشتر از آستانه 270 مورد نیاز برای پیروزی.

جمهوری خواهان بیشتری صحبت می کنند

بایدن که در ایالت زادگاه خود دلاور کار می کند ، علی رغم عدم همکاری دولت فعلی ، برنامه های انتقال خود را پیش برده است. ران کلین ، رئیس دولت ورودی کاخ سفید ، روز یکشنبه گفت که بایدن اولین انتخاب های خود در کابینه را روز سه شنبه اعلام خواهد کرد.

در همین حال ، تمرکز مبارزات انتخاباتی ترامپ همچنان در تلاش ناامیدکننده برای تأخیر در تأیید نتایج انتخابات در چندین ایالت است ، تلاشی که بیشتر با شکست مواجه شد. روز شنبه هنگامی که قاضی فدرال در پنسیلوانیا دادخواست را رد کرد و گفت نقض قانون اساسی ایالات متحده در اختیار دادگاه نیست ، ضربه دیگری را متحمل شد.

مبارزات انتخاباتی ترامپ همچنین دادخواست بازشماری مجدد در جورجیا را ارائه داده است که روز جمعه نتایج تایید شده ای را نشان داد که بایدن در آن ایالت که سنگر طولانی مدت جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری است ، پیروز شده است.

در حالی که بیشتر جمهوری خواهان به طور علنی از تلاش های ترامپ حمایت می كنند یا سكوت می كنند ، تعداد فزاینده ای از او خواهان واگذاری انتخابات و كمك به انتقال به دولت بایدن هستند.

سناتور جمهوری خواه پات تومی از پنسیلوانیا به CNBC گفت که ایده فشار آوردن رئیس جمهور به نمایندگان برای بی توجهی به خواست رای دهندگان با انتخاب گروه انتخاب کنندگان خود کاملاً با جامعه دموکراتیک مغایرت دارد.

تومی که اعلام کرده است برای انتخاب مجدد در سال 2022 اقدام نخواهد کرد ، گفت: “من می توانم به شما اطمینان دهم که از نظر این سناتورهای جمهوری خواه تنها نیستم.”

بیش از 100 مقام سابق امنیت ملی جمهوری خواه روز دوشنبه در نامه ای منتشر شده خواستار سران احزاب عدم پذیرش ترامپ برای پذیرش انتخابات را تقبیح كردند و آن را حمله ای خطرناك و ضد دموكراتیك به نهادهای آمریكا دانستند.

این گروه شامل مقامات دولت های رونالد ریگان ، جورج دبلیو دبلیو بوش ، جورج دبلیو بوش و ترامپ گفت: “رهبران جمهوری خواه با تشویق تاكتیك های تاخیرآمیز رئیس جمهور ترامپ یا سكوت ، دموكراسی و امنیت ملی آمریكا را در معرض خطر قرار می دهند.”