بایدن انتظار می رود به محض اینکه جمهوری خواهان بیشتری ترامپ را به قبول نتیجه وا می دارند ، انتخاب کابینه را به زودی اعلام کند

نخست وزیر منتخب رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن در روز سه شنبه آینده اعلام می شود و برنامه ریزی برای مراسم تحلیف تغییر یافته همه گیر در ژانویه در حال انجام است زیرا تیم او با وجود موانع موجود در دولت ترامپ به جلو حرکت می کند.

ران کلین ، رئیس دفتر جدید بایدن ، روز یکشنبه هیچ جزئیاتی در مورد اینکه رئیس بایدن ابتدا کدام بخش ها را اعلام می کند ، ارائه نداد.

آسوشیتدپرس گزارش داده است که بایدن هفته آینده می تواند نامزد خود را به عنوان وزیر امور خارجه یا وزیر خزانه داری معرفی کند.

بایدن متعهد شده است متنوع ترین دولت در تاریخ معاصر را ایجاد کند ، و او و تیمش اغلب در مورد تمایل دولت او برای انعکاس آمریکا صحبت می کنند.

او را تحت نظر دارند تا ببیند آیا با معرفی اولین زن به رهبری پنتاگون ، وزارت خزانه داری یا وزارت امور سربازان قدیمی ، یا اولین آمریکایی سیاه پوست در راس وزارت دفاع ، وزارت داخله یا خزانه داری تاریخ خود را ثبت می کند یا خیر؟ بخش

رئیس کل کارکنان بایدن ، ران کلین ، سمت چپ ، روز یکشنبه هیچ جزئیاتی در مورد اینکه رئیس بایدن ابتدا کدام بخش ها را اعلام می کند ، ارائه نداد. (مارک ویلسون / گتی ایماژ)

بایدن هفته گذشته گفت که به انتخاب خود برای وزیر خزانه داری رضایت داده است.

کلین گفت: امتناع دولت ترامپ از روشن کردن راه تیم بایدن برای دستیابی به اطلاعات مهم در مورد آژانس ها و دلارهای فدرال برای انتقال ، برنامه خود را از جمله روند انتخاب کابینه ، وارد می کند.

اداره خدمات عمومی ترامپ (GSA) هنوز تصدیق نکرده است که بایدن در انتخابات پیروز شده است – عزمی که می تواند این سد راه ها را برطرف کند.

کلین به ABC گفت: “ما در موقعیتی نیستیم که بتوانیم از پس زمینه نامزدهای هیئت دولت برآییم. بنابراین تأثیرات مشخصی وجود دارد. این تأثیرات هر روز افزایش می یابد.” این هفته.

برخی از سیاستمداران حزب جمهوری خواه با ترامپ جدا می شوند

حتی برخی از جمهوری خواهان در روزهای اخیر با ترامپ رابطه قاطعانه برقرار کرده و وی را به قبول نتایج انتخابات فراخوانده اند.

کوین کرامر ، سناتور جمهوری خواه از داکوتای شمالی در NBC گفت: “من ، رک و پوست کنده ، فکر می کنم زمان آن فرا رسیده است – خوب ، زمان شروع کار انتقال است ، حداقل برای همکاری با انتقال.” با مطبوعات دیدار کنید.

وی گفت كه تعیین GSA باید دوشنبه “به دلیل اینكه صبح دوشنبه گذشته اتفاق نیفتاده است” انجام شود تا “هرچه لازم باشد” به دولت ورودی بدهد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، روز یکشنبه در باشگاه ملی گلف ترامپ در استرلینگ ، واشنگتن ، یک گاری ارابه رانندگی می کند. (Tasos Katopodis / گتی ایماژ)

سناتور جمهوری خواه لامار الكساندر از تنسی گفت كه “احتمال بسیار خوبی” وجود دارد كه بایدن رئیس جمهور خواهد شد و بایدن و تیمش باید به اطلاعات مربوطه برای انتقال دسترسی داشته باشند.

پس از حکم قاضی فدرال علیه مبارزات انتخاباتی ترامپ در چالش انتخاباتی در پنسیلوانیا روز شنبه ، پات تومی ، سناتور جمهوری خواه این ایالت گفت رئیس جمهور “تمام گزینه های قانونی قابل قبول را به اتمام رسانده است” و تومی پیروزی بایدن را به او تبریک گفت.

سناتور جمهوری خواه لیزا مورکوفسکی از آلاسکا روز یکشنبه در بیانیه ای گفت که دادگاه ها تاکنون ادعاهای ترامپ را فاقد شایستگی دانسته و “یک کارزار فشار” بر قانون گذاران ایالتی را برای تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات بی سابقه و ناسازگار با روند دموکراتیک خواندند.

وی گفت: “زمان آن فرا رسیده است که روند انتقال کامل و رسمی آغاز شود.”

همچنین روز یکشنبه ، کریس کریستی ، فرماندار سابق جمهوریخواه از نیوجرسی ، یکی از طرفداران دیرینه ترامپ ، در ABC گفت که زمان آن رسیده است که رئیس جمهور از بحث و نتیجه گیری دست بردارد.

کریستی گفت که تیم حقوقی ترامپ “خجالت ملی” است.

افتتاحیه تغییر یافته توسط بیماری همه گیر

کلین با نگاهی به مراسم تحلیف 20 ژانویه گفت که “به دلیل همه گیری ویروس کرونا” “قطعاً باید تغییر کند” و تیم بایدن در حال رایزنی با رهبران دموکرات در مجلس و سنا در مورد برنامه های خود هستند.

کلاین گفت: “آنها تلاش می کنند افتتاحیه ای را انجام دهند که از اهمیت و معنای لحظه ای احترام بگذارد ، اما همچنین منجر به شیوع بیماری نشود. هدف ما این است.”

این افتتاحیه ها معمولاً شامل یک رژه سنتی در خیابان پنسیلوانیا ، اظهارات رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور از کاپیتول ، ناهار با نمایندگان مجلس در روتینای پایتخت و توپ های مختلف در سراسر واشنگتن است.

بایدن در سمت مقابل باراک اوباما ، رئیس جمهور ، درست هنگام دومین مراسم تحلیف رئیس جمهور سابق در ژانویه 2013 نشسته است. برنامه ریزی برای مراسم تحلیف تغییر یافته همه گیر بایدن در حال انجام است. (برنده McNamee / گتی ایماژ)

همه رویدادهایی هستند که صدها و گاه صدها هزار نفر با حضور در آن به پایتخت کشور سفر می کنند. مشخص نیست که نگرانی های بهداشت عمومی چگونه بر این سنت ها تأثیر می گذارد.

در خلال مبارزات انتخاباتی ، بایدن با رد کردن وقایع خودش در واکنش به همه گیری ، با ویروس کرونا اختلاف ایجاد کرد.

بایدن اجتماعات كوچكتری را در جایی برگزار كرد كه از مردم خواسته شد ماسك بزنند و به توصیه های فاصله اجتماعی از متخصصان بهداشت عمومی پایبند باشند. بایدن از زمان دستیابی به مقام ریاست جمهوری بر اهمیت استفاده از ماسک تأکید کرده است.