بایدن پیش بینی پیروزی “روشن” را به عنوان رهبر در ایالات کلیدی افزایش می یابد ، ترامپ ادعاهای تقلب در انتخابات را ادامه می دهد

آخرین:

  • بایدن با اطمینان به پیروزی و خواستار اتحاد ملت را خطاب قرار می دهد.
  • با ادامه شمارش آرا ، بایدن یک شبانه روز افزایش در گرجستان را نشان می دهد.
  • رای کالج انتخاباتی برای بایدن 253 ، و برای ترامپ 214 است.
  • ترامپ قول داد “مراحل قانونی تازه آغاز شده است.”
  • ناظر انتخابات می گوید هیچ مدرکی بر ادعاهای کلاهبرداری ترامپ وجود ندارد.
  • ببینید چه کسی برای رای دانشگاه انتخاباتی برنده یا پیشرو است.
  • چگونه دانشکده انتخابات تعیین می کند چه کسی ریاست جمهوری آمریکا را به دست می آورد.
  • می خواهید در مورد انتخابات ایالات متحده بدانید؟ برای ما از طریق [email protected] ایمیل ارسال کنید.

با ادامه انتظار برای نتایج نهایی ، جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اواخر جمعه شب ابراز اطمینان کرد و با اشاره به برتری خود بر دونالد ترامپ در ایالت های مهم جنگ ، اظهار داشت:

میزان مشارکت زیاد ، تعداد زیادی آرا-رایج از طریق نامه و حاشیه های ناچیز بین دو نامزد همگی به تأخیر در تعیین نام برنده کمک کرد. اما بایدن در پنسیلوانیا ، نوادا و جورجیا پیشتاز بود و او را برای گرفتن 270 رأی کالج انتخاباتی مورد نیاز برای تصاحب کاخ سفید ، در موقعیت همیشه قوی تری قرار داد.

در حال حاضر رهبری کالج انتخاباتی بایدن از 253 به 214 است.

وی گفت: “ما در این مسابقه پیروز خواهیم شد ،” وی در حالی كه جمعه شب به طور مختصر در نزدیكی خانه خود در ویلمینگتون ، دل به ملت سخنرانی كرد ، گفت: “با یك اکثریت آراسته و یک ملت پشت سر ما است.”

بایدن از جمعه شب بیش از 74 میلیون رای به نزدیک 70 میلیون ترامپ دارد.

اواخر جمعه ، تمرکز شدید بر پنسیلوانیا ، جایی که بایدن با بیش از 27000 رأی ترامپ را رهبری کرد و نوادا ، جایی که معاون رئیس جمهور سابق با هدایت حدود 22000 رأی بود.

اوایل روز شنبه در گرجستان با بیش از 7200 رأی – با شمارش 99 درصد كامل – پیش بینی های بایدن به گسترش خود ادامه داد ، در حالی كه بعد از ظهر جمعه حدود 4000 رأی داشت. با چنین حاشیه ناچیزی ، وزیر امور خارجه جورجیا ، براد رافنسپرگر ، روز جمعه گفت که آرا under مجدداً شمارش خواهند شد.

تماشا کنید | جورجیا با حاشیه رأی موافق برای بازشماری مجدد رای:

جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ریاست جمهوری ، می گوید که مبارزات وی در حالی است که پیروزی وی بر دونالد ترامپ افزایش می یابد ، در مسیر پیروزی است. 2:32

در آریزونا ، با داشتن 97 درصد از آرا completed کامل ، اختلاف رای بایدن به حدود 29،861 رأی رسیده است. مبارزات انتخاباتی ترامپ خوشبین بوده است که آریزونا در ستون وی قرار خواهد گرفت.

انتظار طولانی مدت به اضطراب کشوری که با چالش های تاریخی روبرو است ، از جمله همه گیر شدن همه گیر و دو قطبی عمیق سیاسی ، افزود.

ترامپ در توییتر می نویسد

ترامپ صبح شنبه مجموعه ای از توییت ها را منتشر کرد و ادعا می کرد که عدم نظارت بر آرا در پنسیلوانیا وجود دارد.

عصر روز جمعه ، قاضی دادگاه عالی ساموئل آلیتو با تقاضای جمهوری خواهان مبنی بر پیروی از دستورالعمل های ایالت پنسیلوانیا برای حفظ جداگانه آرا-دیررس از آرا received دریافتی قبل یا در روز انتخابات ، درخواست جمهوری خواهان را تأیید کرد. با این حال ، آلیتو ، مقامات انتخابات را به توقف شمارش آرا هدایت نکرد ، همانطور که جمهوری خواهان نیز به دنبال آن بودند.

وی همچنین اواخر جمعه با انتشار توییتر خواستار پیگیری قانونی بیشتر شد و در توئیتی نوشت: “جو بایدن نباید به اشتباه دفتر رئیس جمهور را ادعا كند. من همچنین می توانم این ادعا را مطرح كنم. مراحل قانونی تازه آغاز شده است!”

ترامپ روز جمعه در کاخ سفید و دور از چشم بود ، زیرا نتایج بیشتری رخ داد. در غرب بال ، تلویزیون ها همچنان در میان اخلال در شرایط عادی ، اخبار را تنظیم می کردند ، زیرا خبرنگاران برای آزمایش ویروس کرونا ویرایش می کردند و خدمه خارج از خانه کار می کردند چمن شمالی در یک روز پاییز خفیف و مروارید.

بایدن ، به نوبه خود ، اذعان داشت که سرعت کند این شمارش “ممکن است بی حس شود”. اما ، او گفت ، “هرگز فراموشی ها را فراموش نکنید فقط اعداد نیستند: آنها نمایانگر آرا و رأی دهندگان هستند … رأی شما شمرده خواهد شد.”

تماشا کنید | بایدن می گوید: “ما در این مسابقه پیروز خواهیم شد”

جو بایدن روز جمعه با اختلاف ناچیز نسبت به دونالد ترامپ در جورجیا به پایان رسید و این ایالت از قبل به سمت بازشماری آرا پیش رفته است. 2:28

وی ابراز اطمینان کرد که در نهایت پیروزی او خواهد بود ، و گفت ، تعداد بی سابقه ای از آمریکایی ها “تغییر را بیشتر از همان” انتخاب کردند و به ملت گفت که احزاب سیاسی ممکن است مخالف باشند ، اما آنها دشمن نیستند.

وی گفت: “مطمئناً در مورد بسیاری از موضوعات توافق نخواهیم كرد ، اما حداقل می توانیم توافق كنیم كه با هم مدنی باشیم.” “بیایید عصبانیت و شیطان پرستی را پشت سر بگذاریم.”

ایستاده در کنار همسر نامزد خود ، سناتور کمالا هریس ، و در پس زمینه پرچم ها ، بایدن قادر به سخنرانی پذیرش نبود که دستیارانش امیدوار بودند. اما او یادداشت های وحدت را زد ، ظاهراً هدف آن خنک سازی دمای یک ملت گرم و متفرق بود.

وی گفت: “ما باید به خاطر داشته باشیم كه هدف سیاست ما جنگی بی وقفه و بی وقفه نیست.” “نه ، هدف ما از سیاست ، کار ملت ما ، شعله ور کردن آتش درگیری نیست بلکه حل مشکلات ، تضمین عدالت ، دادن ضربه ای عادلانه به همه است.”

ترامپ همچنان ادعاهای بی اساس را ادامه می دهد

بر اساس بیانیه منتشر شده از کاخ سفید ، ترامپ قول داد روز جمعه به جنگ قانونی خود ادامه دهد.

ترامپ در بیانیه ای گفت: “ما این فرایند را از هر جنبه ای از قانون پیگیری خواهیم كرد تا مردم آمریكا به دولت ما اطمینان داشته باشند.”

“من هرگز از جنگ برای شما و ملت ما دست بر نخواهم داشت.”

کارگران انتخابات روز جمعه در فیلادلفیا رأی گیری را شمارش می کنند. (کریس مک گرات / گتی ایماژ)

ترامپ تلاش کرده است شمارش آهسته آراots های پستی را جعلی نشان دهد که به دلیل ترس از قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا از طریق رای گیری حضوری ، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. ازآنجایی که تعداد آرا از این آرا برآورد شده است ، منجر به از بین بردن اهداف اصلی رئیس جمهور در ایالاتی مانند جورجیا و پنسیلوانیا شده است.

ایالت ها از نظر تاریخی پس از روز انتخابات وقت می گرفتند تا همه آرا را به دست آورند.

ترامپ قبلاً اشاره به طرح پرونده خود به دیوان عالی کشور کرده بود ، اما ممکن است به کمک دادگاه در دو یا چند ایالت احتیاج داشته باشد ، سناریوی بعید که با آنچه در سال 2000 اتفاق افتاد ، متفاوت است ، تنها زمانی که دادگاه عالی به طور موثر ریاست جمهوری را حل و فصل کرد انتخابات بیست سال پیش ، کل مبارزات بر سر آرا elect انتخاباتی فلوریدا بود و بازشماری از تلاش برای متوقف کردن شمارش اولیه آرا را شامل می شد.

تماشا کنید | ترامپ تلاش می کند از دادگاه ها برای نگهداری کاخ سفید استفاده کند:

گزارش ها حاکی است که همچنان شمارش آرا به سمت رقیب تمایل دارد ، روحیه ترامپ ناپاک است. و همزمان با افزایش ایالت هایی که وی در آن از دست می رود ، استراتژی های قانونی برای رقابت یا توقف شمارش سخت تر می شود. 2:24

در یک حمله خارق العاده به روند دموکراتیک ، ترامپ عصر پنجشنبه در اتاق جلسات جلسه کاخ سفید ظاهر شد و بدون اساس ادعا کرد که در صورت شمارش “آرای غیرقانونی” پس از روز انتخابات ، دموکرات ها “می توانند انتخابات را از ما بدزدند”.

ترامپ با ارائه هیچ مدرکی و بدون پرسیدن سوال خبرنگاری ، در یک سخنرانی 15 دقیقه ای کارگران انتخابات را مورد تحسین قرار داد و نظرسنجی قبل از انتخابات را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

میچ مک کانل ، رهبر اکثریت مجلس سنا ، روز جمعه در یک کنفرانس خبری از زادگاهش کنتاکی گفت که درباره ادعاهای رئیس جمهور توضیحی نمی دهد و با اشاره به توئیتی که قبلاً ارسال کرده بود ، به عنوان افکار قطعی خود در مورد وضعیت فعلی امور است.

شهردار فیلادلفیا جیم کنی به نمونه هایی از نامزدهای قبلی اشاره کرد ، از جمله روسای جمهور فعلی ، که وقتی ریاضیات دیگر به نفع آنها نبود ، به سرعت تسلیم شدند.

کنی گفت: “من فکر می کنم آنچه رئیس جمهور باید انجام دهد ، پوشیدن شلوار پسر بزرگ خود است.” “او باید واقعیت از دست رفته خود را تصدیق کند و باید به برنده تبریک بگوید.”

برخی از ساکنان این شهر آنچه را که معتقد بودند تغییر سرب است که دائمی خواهد بود جشن گرفتند.

کمپین ترامپ پرونده های قضایی متعددی را تشکیل می دهد

در پنسیلوانیا ، مبارزات انتخاباتی ترامپ یک حکم استیناف را به دست آورد تا ناظران حزب و مبارزات انتخاباتی را به کارگران انتخاباتی که مشغول پردازش برگه های رای گیری از طریق نامه های پستی در فیلادلفیا هستند ، نزدیک کند.

اما این دستور تاثیری در شمارش آرا در پنسیلوانیا و سایر مناطق نداشته است ، زیرا مقامات انتخابات با بهمن رأی گیری های پستی برخورد می کنند که ناشی از ترس از رأی دادن شخصی در طی یک بیماری همه گیر است.

قضات جورجیا و میشیگان روز پنجشنبه به سرعت دعاوی مربوط به مبارزات انتخاباتی ترامپ را رد کردند ، و یک استراتژی حقوقی مبارزات انتخاباتی را برای حمله به یکپارچگی روند رای گیری در ایالت هایی که نتیجه آنها می تواند شکست ترامپ باشد ، نادیده گرفتند.

تماشا کنید | جورجیا با حاشیه رأی موافق برای بازشماری مجدد رای:

معترضین در خارج از مرکز شمارش آرا in در ققنوس ، آریزون ، ادعای بی اساس دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر سرقت دموکراتها از انتخابات را حتی با کوچک شدن امتیاز جو بایدن در این ایالت ، تکرار کردند. 1:40

معترضین که از نزدیک تماشا می کردند که شمارش آرا روز جمعه در خارج از مراکز جدول آراo در ققنوس و دیترویت تجمع کرده است.

تقریباً 200 طرفدار ترامپ برای سومین روز متوالی در مقابل مرکز انتخابات در مرکز شهر ققنوس ، جایی که صدها کارگر هنوز در حال پردازش و شمارش آرا هستند ، تجمع کردند.

تماشا کنید | معترضان آریزونا ادعای “انتخابات سرقت شده” ترامپ را تکرار می کنند:

جیم کنی ، شهردار فیلادلفیا ، ادعاهای دونالد ترامپ در مورد تقلب در رای گیری در انتخابات ایالات متحده را روز جمعه “بی اساس” خواند ، در حالی که لیزا دیلی ، کمیسر شهر ، در مورد شمارش آرا به روزرسانی کرد ، تخمین می زند که تقریباً 40،000 رای باقی مانده است. 1:23

جمعیت با شعار “دستگیری کارگران نظرسنجی” خواستار تمدید دوره ریاست جمهوری ترامپ برای “چهار سال دیگر” شدند. معاونان کلانترها معترضین را در یک منطقه “آزادی بیان” دور از ورودی ساختمان نگه داشتند.

پلیس روز جمعه گفت ، در فیلادلفیا ، دو مرد مسلح روز پنجشنبه در نزدیکی مرکز کنوانسیون که شمارش آرا در حال انجام بود ، دستگیر شدند. پلیس گفت این افراد که هنوز شناسایی نشده اند ، به جرایم اسلحه گرم متهم خواهند شد.


می خواهید در مورد انتخابات ایالات متحده بدانید؟ برای ما از طریق [email protected] ایمیل ارسال کنید.