بایدن ژاوی بچرا را برای پاسخگویی به همه گیری بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده انتخاب می کند

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، دادستان کل کالیفرنیا را به عنوان وزیر بهداشت خود انتخاب کرد و یک مدافع قانون مراقبت مقرون به صرفه را در نقش اصلی برای نظارت بر واکنش ویروس کرونا در دولت خود انتخاب کرد.

در صورت تأیید سنا ، Becerra ، 62 ساله ، اولین لاتین خواهد بود که ریاست وزارت بهداشت و خدمات انسانی ، یک آژانس 1 تریلیون دلاری با 80،000 کارمند و نمونه کارها شامل داروها و واکسن ها ، تحقیقات برجسته پزشکی و برنامه های بیمه درمانی بیش از 130 میلیون نفر را در ایالات متحده تحت پوشش قرار داده است

به عنوان دادستان کل کالیفرنیا ، بکرا ائتلاف ایالت های دموکرات مدافع “اوباماکر” را از آخرین تلاش دولت ترامپ برای لغو آن رهبری کرده است ، یک پرونده حقوقی در انتظار تصمیم دادگاه عالی در سال آینده است.

Becerra که از رهبران سابق دموکرات مجلس بود ، در كنگره در سال 2009 و 2010 در هدایت قانون بهداشت اوباما نقش داشت. در آن زمان وی به خبرنگاران می گفت كه یكی از انگیزه های اصلی او داشتن دهها هزار نفر بیمه نشده در جنوب كالیفرنیا است. ناحیه.

نظارت بر پاسخ ویروس کرونا پیچیده ترین کاری است که بکرا در نظر گرفته است. تا سال آینده ، ایالات متحده درگیر یک کمپین واکسیناسیون دسته جمعی می شود که مقدمات آن تحت دولت ترامپ فراهم شده است. اگرچه واکسن ها بسیار امیدوارکننده به نظر می رسند و از هیچ تلاشی برای برنامه ریزی برای توزیع آنها دریغ نشده است ، اما هنوز نمی توان گفت که چقدر اوضاع پیش می رود که وقت آن باشد که به آغوش میلیون ها نفر در سراسر کشور شلیک کنیم.

تماشا کنید | در داخل تقلا برای تولید انبوه واکسن COVID-19:

یک تولید کننده بزرگ واکسن در هند در تلاش برای تولید انبوه واکسن AstraZeneca COVID-19 است ، بنابراین می تواند به آغوش میلیارد ها برسد درهای خود را به روی CBC News باز کرد. 3:01

اجزای اصلی HHS چکمه های موجود در پاسخ ویروس کرونا به دولت است. سازمان غذا و دارو (FDA) بر واکسن ها و درمان ها نظارت می کند ، در حالی که بسیاری از تحقیقات علمی و پزشکی زمینه ای از موسسه ملی بهداشت (NIH) انجام می شود. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) در کشف و مهار شیوع بیماری ها پیشگام است. مراکز خدمات Medicare و Medicaid خدمات بیمه ای را برای بیش از 1 نفر از 3 آمریکایی شامل سالمندان آسیب پذیر و همچنین بسیاری از کودکان و افراد کم درآمد تحت پوشش بیمه قرار می دهد.

در زمان رئیس جمهور آمریكا ، دونالد ترامپ ، CDC پس از اعلام هشدار زودهنگام جدی كه مغایرت با اطمینان ترامپ از كنترل كننده ویروس داشت و بازارهای مالی را به هم ریخت ، به نقش كمتری سقوط كرد. FDA هدف حملات مكرر رئيس جمهوري قرار گرفت كه گمان مي كرد دانشمندانش انگيزه سياسي دارند و همچنين مي خواست آنها را با لاستيك درمان هاي ثابت نشده انجام دهند.

بعکرا به عنوان دادستان کل کالیفرنیا در محافل حقوقی دموکرات ها به شوخی به عنوان مردی که بیش از دیگران از ترامپ شکایت کرد شناخته شد. فراتر از مراقبت های بهداشتی ، پرونده های قضایی مربوط به مسائل مربوط به مهاجرت گرفته تا سیاست های زیست محیطی بود.

پیش از آنکه دادستان کل کالیفرنیا شود ، بکرا بیش از یک دهه در کنگره خدمت می کرد و نمایندگی بخشهایی از شهرستان لس آنجلس را بر عهده داشت. وی همچنین پس از تحصیل در مدرسه حقوق در استنفورد در مجلس ایالتی کالیفرنیا خدمت کرده بود.

مادر وی در جالیسکو ، مکزیک متولد شد و پس از ازدواج با پدرش به آمریکا مهاجرت کرد.