به گفته پزشک قانونی، آرون کارتر خواننده پس از مصرف مواد مخدر و استنشاق گازها در وان غرق شد

گزارش پزشکی قانونی روز سه‌شنبه اعلام کرد، آرون کارتر خواننده و خواننده رپ به‌طور تصادفی در وان حمام خود در اثر آرام‌بخش‌هایی که مصرف کرده بود و گازی که در اسپری‌های پاک‌کننده استنشاق کرده بود، غرق شد.

بر اساس گزارش کالبد شکافی پزشکی قانونی لس آنجلس، کارتر، برادر کوچک‌تر نیک کارتر، عضو بک‌استریت بویز، در وان حمام خانه‌اش در لنکستر، کالیفرنیا، در 5 نوامبر 2022 غوطه‌ور شد. او 34 سال داشت.

بر اساس گزارش پلیس، معاونان کلانتر آخرین افرادی بودند که کارتر را در ساعت 2 بامداد روز 4 نوامبر برای بررسی وضعیت رفاهی پس از مشاهده و شنیدن صدای “هف” یک ماده استنشاقی در یک ویدئو لایو اینستاگرام به خانه او رفتند. در یافته های کالبد شکافی گنجانده شده است. از نمایندگان خواست که بروند و آنها هم این کار را کردند.

کالبد شکافی نشان داد که آلپرازولام آرام بخش، که اغلب با نام تجاری Xanax فروخته می شود، در سیستم او یافت شد، و همچنین گاز فشرده دی فلورواتان، که گزارش می گوید “گاز است که معمولا به عنوان پیشران در پاک کننده های اسپری هوا استفاده می شود.” بر اساس این گزارش، این گاز می تواند “در هنگام استنشاق احساس سرخوشی ایجاد کند.”

در این گزارش آمده است که این دو ماده او را در وان ناتوان کرده و باعث غرق شدن او شده است.

مرد جوانی با موهای بلوند در طول یک مراسم برای عکاسان لبخند می زند.
کارتر در مراسم شبانه مد روز پنجشنبه 6 سپتامبر 2012 در نیویورک دیده می شود. این خواننده سال ها در مورد مبارزه با سوء مصرف مواد خود صحبت می کرد و در قسمتی از برنامه گفتگوی The Doctors در سال 2019 مشکلات خود را با مواد استنشاقی شرح داد. (دونالد تریل/اینویژن/آسوشیتدپرس)

در گزارش پلیس آمده است که بعد از ظهر، بعد از اینکه نمایندگان کارتر را بررسی کردند، او قرار ملاقات با یک مشاور مواد مخدر را از دست داد.

روز بعد، یک نفر از مقامات در آن زمان با یک کارمند خانه تماس گرفت، اما گزارش او را به عنوان یک “خانه دار” معرفی کرد تا به خانه کارتر به او قهوه بدهد. بر اساس این گزارش، او وقتی پاسخی دریافت نکرد و صدای پارس سگ هایش را شنید، خودش را رها کرد.

زن او را غوطه ور، با تی شرت و گردن بند، در وان جکوزی با جت ها در حال اجرا یافت و با 911 تماس گرفت. طبق این گزارش، اپراتور به او گفت که او را بیرون بکشد و CPR انجام دهد. امدادگران بلافاصله پس از رسیدن به او اعلام کردند که او مرده است.

بازرسان چندین بطری نسخه و چندین قوطی پراکنده یک گردگیر الکترونیکی که او برای استنشاق استفاده کرده بود، پیدا کردند.

در این گزارش از کارتر به عنوان “یک فرد مشهور با سابقه سوء مصرف مواد” یاد می شود که “تعامل های متعددی با پلیس محلی در رابطه با سوء مصرف مواد داشته است.” این گزارش به سابقه خاصی از سوء مصرف مواد استنشاقی و عود اخیر اشاره کرد.

سینگر در مورد مبارزات باز بود

کارتر از کودکی در دهه 1990 شروع به اجرا کرد و برای بازیگری از جمله گروه پسر برادرش و بریتنی اسپیرز افتتاح شد. اوج کار او در سال 2000 با آلبوم سه پلاتینوم بود مهمانی هارون (بیا بگیر)، که تک آهنگ های موفقی از جمله آهنگ تیتراژ و من شیرینی می خواهم.

او همچنین در برنامه های تلویزیونی از جمله بازی کرد لیزی مک گوایر، و در نمایش واقعیت خانوادگی ظاهر شد خانه کارترها و رقص با ستاره ها.

کارتر سال‌ها در مورد مبارزه با مواد استنشاقی خود در مورد مبارزه با مواد استنشاقی در قسمتی از برنامه گفتگو در سال 2019 صحبت کرده بود. دکترها. او همچنین در این مصاحبه گفت که داروهای اضطراب حاد و اختلال دوقطبی مصرف می کند.

نیک کارتر پس از مرگ برادر کوچکترش گفت: “همیشه این امید را داشتم که او روزی بخواهد راهی سالم را طی کند و در نهایت کمکی را که به شدت به آن نیاز داشت بیابد.”