ترامپ برای اولین بار از زمان باخت در انتخابات در تجمع در جورجیا ظاهر خواهد شد

ظاهراً اولین تجمع سیاسی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا پس از از دست دادن نامزدی خود برای انتخاب مجدد ، خواستار حمایت از مقامات جمهوری خواه در دو مرحله دوم انتخابات جورجیا است كه تصمیم خواهد گرفت كه در آغاز دولت جو بایدن كنترل چه حزبی سنا را كنترل كند.

اما این س remainsال باقی است که آیا ترامپ واقعاً سعی خواهد کرد به حزب خود کمک کند یا از واقعه شنبه شب در والدوستا ، گالری ، برای تقویت نظریه های توطئه آمیز و برکنار شده از تقلب در انتخابات استفاده خواهد کرد؟

جمهوری خواهان نگران هستند که اگر ترامپ مورد دوم را انجام دهد ، رای دهندگان آنها فکر می کنند که این سیستم جعلی است و تصمیم می گیرند در دو مسابقه 5 ژانویه شرکت کنند. آنها می خواهند ترامپ مستقیماً و با زور به مردم بگوید که رأی دهند.

دستیاران رئیس جمهور علناً این ایده را تمسخر می کنند که وی ممکن است کاری غیر از تشویق جمهوری خواهان برای حمایت از سناتور دیوید پردو و سناتور کلی لوفلر باشد زیرا آنها به ترتیب در مقابل جان اوسوف و رافائل وارنوک در برابر دموکرات ها مقاومت می کنند.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در آستانه سفر ترامپ گفت: “من معتقدم این آغاز عبور این دو سناتور از خط پایان است.” مک انانی بزرگترین عامل مشارکت در حزب خود را ترامپ دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری خواهان اکثریت دموکرات های مجلس نمایندگان را کاهش دادند در حالی که چندین سناتور آسیب پذیر جمهوری خواه با حاشیه های راحت از چالش ها جان سالم به در بردند.

وی به شبکه تجارت فاکس گفت: “پایگاه ترامپ” تمام مدت پشت سر اوست. “او رئیس این جنبش است ، اشتباه نکنید ، و این تغییر نخواهد کرد.”

پنس رأی دادن در دور دوم سنا را تشویق می کند

اما پس از آنکه هفته گذشته دو وکیل طرفدار ترامپ از این سوال پرسیدند که آیا رای گیری دوباره ارزش آن را دارد – در واکنش به اتهامات بی اساس رئیس جمهور به کلاهبرداری گسترده در رای دهندگان – حتی مایک پنس معاون رئیس جمهور نیز به این نگرانی خیانت کرد که ائتلاف جمهوری خواهان تحت فشار ترامپ شکسته شود گلایه ها

پنس روز جمعه هنگام مبارزات انتخاباتی با پردو در ساوانا گفت: “من می دانم که همه ما در مورد انتخابات گذشته شک کرده ایم و برخی از شما می شنوم که می گفتند:” فقط رأی ندهید. ” “اگر رأی ندهید ، آنها پیروز می شوند.”

جمهوری خواهان برای اکثریت سنا به یک کرسی دیگر احتیاج دارند. دموکرات ها برای جبران یک مجلس سنا 50-50 و جایگزینی کمال هریس معاون رئیس جمهور منتخب به عنوان رای اکثریت ناکام ، به جورجیا احتیاج دارند.

تعداد کمی از جمهوریخواهان در واشنگتن دی سی یا جورجیا معتقدند که تعداد گسترده ای از رای دهندگان در این میدان جنگ تازه به دلیل ادعاهای دروغ ترامپ یا تحقیر وی از فرماندار و وزیر امور خارجه جورجیا برای تأیید پیروزی بایدن ، از رای دادن انصراف می دهند.

خطر برای حزب جمهوریخواه این است که در صورت نزدیک شدن دور دوم به دور رقابت های ریاست جمهوری ، مهم نیست که یک افت داشته باشد: بایدن با کسب حدود 12،500 رای از پنج میلیون نفر در انتخابات جورجیا را از آن خود کرد. پس از آنکه دو وفادار به ترامپ ایده وثیقه حامیان رئیس جمهور برای وثیقه پردو و لوفلر را مطرح کردند ، سر و صدای کافی برای توضیح این که چرا پنس احساس نیاز به مقابله با این موضوع را داشت ، وجود دارد.

سیدنی پاول ، وکیل دادگستری هفته گذشته در تظاهرات “توقف دزدی” در آتلانتا گفت: “من تمام گرجی ها را تشویق می کنم تا اعلام کنند که تا زمانی که رأی شما تأمین نشود ، شما به هیچ وجه رأی نخواهید آورد – و منظور من این است که صرف نظر از حزب”.

ادعاها مبنی بر “تقلب” بودن انتخابات ایالتی

لین وود ، وکیل مشهور آتلانتا ، که تاکنون برای پیروزی بایدن چالش های ناموفقی در دادگاه ارائه داده است ، به هواداران ترامپ اصرار داشت که انتخابات جورجیا “تقلبی” است.

تیم ترامپ اخیراً سعی کرده است که خود را از این جفت جدا کند اما تنها پس از آنکه در تلاش برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری یک تریبون برجسته به آنها داده شد. علاوه بر این ، وودی شخصی ترامپ ، رودی جولیانی ، روز پنجشنبه برای برگزاری جلسه ماراتن به کاپیتول جورجیا بازگشت که در آن باز هم ادعاهای رد شده پخش شد.

ترامپ با اعلامیه های اخیر خود مبنی بر اینکه “برایان کمپ” فرماندار جورجیا “بیچاره” است و وزیر امور خارجه براد رافنسگرگر “دشمن مردم” است ، منشا عصبانیت حزب بود زیرا آنها مانع پیروزی بایدن در گرجستان نشدند. قانون ایالتی هیچ راهی برای این کار به آنها نمی دهد.

طنین انداز رای دهندگانی مانند باری مان ، صاحب تجارت 61 ساله که برای شنیدن پنس در ساوانا آمده بود. مان گفت که تصمیم نگرفته است که آیا برای بار دوم به سناتورهای خود رای خواهد داد یا خیر.

مان گفت ، “من فکر می کنم برخی از مسائل مربوط به انتخابات ما است و باید تحقیقات بیشتری انجام شود” ، افزود وی فکر نمی کند پردو و لوفلر اقدامات کافی را انجام داده اند تا از تلاش های ترامپ برای لغو نتایج حمایت کنند. “من می خواهم ببینم که اکنون و ژانویه چه اتفاقی می افتد.”

درخواست شمارش آرا 3

شمارش آرا third سوم ، این شماری که توسط مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور مجدداً درخواست شده بود ، در آستانه اتمام بود. رافنسپرگر می تواند انتخابات را به محض شنبه مجدداً تصدیق کند. انتظار نمی رود نتیجه تغییر کند.

تیم فیلیپس ، رئیس محافظه کار آمریکایی برای سعادت ، این ایده را رد کرد که به اندازه کافی رای دهنده مانند مان وجود دارد که برای پردو و لوفلر هزینه کند. گروه فیلیپس حدود 200 نفر از کارگران مزرعه در سراسر جورجیا کار می کنند.

فیلیپس پس از تغییر درب منزل خود در روز جمعه ، تعداد رای دهندگان بالقوه حزب را – به ویژه در مناطق روستایی و شهرهای کوچک – به عنوان “رای دهندگانی که خیلی جمهوری خواه یا حتی محافظه کار نیستند ، توصیف کرد اما ترامپ را دوست دارند”. وی گفت ، این وفاداری به آنها اجازه می دهد “دو پیام متفاوت” از ترامپ بشنوند.

فیلیپس گفت: “او ممکن است در مورد فرماندار یا افراد دیگر چیزهایی بگوید ، اما پیام غالب این است که او برای پردو و لوفلر اینجا است.” این باید “بسیار سودمند” باشد.