ترامپ به اجتماع شلوغ تعطیلات کاخ سفید می گوید ممکن است در سال 2024 بار دیگر کاندید شود

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، در حالی که شامگاه سه شنبه پذیرایی تعطیلات را در کاخ سفید برگزار می کرد ، بار دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری را طعنه زد.

ترامپ به جمعيتي كه تعداد زيادي از اعضاي كميته ملي جمهوري خواهان را در بر مي گرفت ، گفت: “چهار سال شگفت آور بود. “ما تلاش می کنیم چهار سال دیگر انجام دهیم. در غیر این صورت ، چهار سال دیگر شما را می بینم.”

فیلم حضور ترامپ توسط یکی از شرکت کنندگان ، رئیس سابق حزب جمهوری خواه اوکلاهما ، پام پولارد ، در فیس بوک پخش شد. این ده ها نفر را نشان داد که در تالار صلیب طبقه ایالت کاخ سفید ، نزدیک به هم ایستاده اند. بسیاری از افرادی که در این ویدئو دیده می شوند ماسک ندارند.

ترامپ در این هفته میزبانی از پذیرایی های تعطیلات را آغاز کرد و قصد داشت یک فصل آخر را قبل از ترک ترامپ از 20 ژانویه جشن بگیرد.

براساس ارسال های رسانه های اجتماعی که توسط آسوشیتدپرس بررسی شده است ، در این رویدادها جمعیت زیادی از شرکت کنندگان اغلب بدون نقاب در داخل خانه جمع شده اند – نقض راهنمایی های بهداشت عمومی که دولت ایالات متحده تحت فشار قرار داده است تا این کشور را برای دنبال کردن این فصل تعطیلات دنبال کند ، زیرا موارد COVID-19 سر به فلک می کشد کشور.

تالار صلیب منتهی به اتاق شرقی کاخ سفید. ترامپ در این هفته میزبانی از پذیرایی های تعطیلات را آغاز کرد ، اغلب با جمعیت زیادی از مردم که ماسک ندارند. (پاتریک سمنسکی / آسوشیتدپرس)

در این ویدئو ، شنیده می شود که ترامپ همچنان ادعاهای بی اساس تقلب در انتخابات را برای توضیح شکست خود توسط جو بایدن رئیس جمهور منتخب علی رغم دادستان کل وی ، ویلیام بار ، به AP اعلام می کند که وزارت دادگستری ایالات متحده شواهدی از رای دهندگان گسترده کشف نکرد تقلب کرده و چیزی ندیده است که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 را تغییر دهد.

ترامپ به این گروه گفت: “مطمئناً یک سال غیرمعمول است. ما در یک انتخابات پیروز شدیم. اما آنها این را دوست ندارند.” من این را انتخابات تقلبی می نامم و همیشه خواهم داشت. “

رویداد فراگیر

کاخ سفید محل حداقل یک رویداد مشکوک به گسترش COVID-19 بوده است و ده ها نفر از دستیاران رئیس جمهور ، کارکنان ستاد مبارزات و متحدانش در موارد مختلف شیوع مثبت داشته اند. ترامپ خودش در ماه اکتبر به دلیل ویروس در بیمارستان بستری شد و آزمایش همسر و دو پسرش مثبت است. بسیاری دیگر مجبور به قرنطینه شده اند.

استفانی گریشام ، سخنگوی و رئیس ستاد ملانیا ترامپ ، ماه گذشته گفته بود که کاخ سفید “با تأمین امن ترین محیط ممکن” با حوادث پیش خواهد رفت. وی گفت كه شامل لیست مهمانان كوچكتر می شود ، “ماسك مورد نیاز و در دسترس خواهد بود ، تشویق فاصله اجتماعی هنگام حضور در محوطه كاخ سفید و ایستگاه های ضدعفونی كننده دست در كف ایالت.”

وی گفت: “شرکت در مهمانی ها یک انتخاب کاملاً شخصی خواهد بود.”