توییتر سیاست‌های خود را در برابر سوءجنسیت، حذف نام تراجنسیتی‌ها کنار می‌گذارد

توییتر بی سر و صدا سیاستی را در مورد «سوءجنسیتی هدفمند یا نامزدی افراد تراجنسیتی» حذف کرده است و این نگرانی را ایجاد کرده است که پلتفرم متعلق به ایلان ماسک برای گروه های به حاشیه رانده شده کمتر امن می شود.

توییتر در سال 2018 سیاستی را علیه نام بردن یا استفاده از نام افراد تراجنسیتی قبل از تغییر و همچنین استفاده عمدی از جنسیت اشتباه برای شخصی به عنوان نوعی آزار و اذیت اعمال کرد.

روز دوشنبه، توییتر همچنین اعلام کرد که فقط برچسب‌های هشدار دهنده را روی برخی از توییت‌هایی قرار می‌دهد که «احتمالاً» قوانین آن را نقض می‌کنند. رفتار نفرت انگیز. قبلا این توییت ها حذف شده بودند.

در این به‌روزرسانی خط‌مشی بود که به نظر می‌رسد توییتر خط مخالف نام‌گذاری را از قوانین خود حذف کرده است.

سارا کیت الیس، رئیس و مدیر عامل گروه حمایتی GLAAD، گفت: تصمیم توییتر برای لغو مخفیانه سیاست دیرینه خود، آخرین نمونه از ناامن بودن این شرکت برای کاربران و تبلیغ کنندگان است.

«این تصمیم برای لغو ایمنی LGBTQ، توییتر را حتی بیشتر از TikTok، Pinterest و Meta خارج می‌کند، زیرا همگی سیاست‌های مشابهی را برای محافظت از کاربران تراجنسیتی خود در زمانی که لفاظی‌های آنلاین ضد تراجنسیتی منجر به تبعیض و خشونت در دنیای واقعی می‌شود، حفظ می‌کنند. ” او گفت.

توییتر فوراً به پیامی برای اظهار نظر در روز سه شنبه پاسخ نداد.