تیم حقوقی مبارزات انتخاباتی ترامپ از وكیل مدافع نظریه های توطئه فاصله می گیرد

شاید سیدنی پاول این بار حتی حتی برای رودی جولیانی هم پا را فراتر گذاشته باشد.

تیم حقوقی مبارزات دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، روز یکشنبه پس از چند روز آشفته که وکیل اظهارات نادرست متعددی در مورد روند رأی گیری ، نظریه های توطئه بدون حمایت و پیچیده و بدون حمایت و حمایت از جورجیا انجام داد ، روز یکشنبه از وکیل مدافع محافظه کار اخراج شد. با تشکیل دادگاه “کتاب مقدس”.

جولیانی و جنا الیس ، وکیل دیگر ترامپ ، در بیانیه ای گفت: “سیدنی پاول به تنهایی وکالت می کند. او عضو تیم حقوقی ترامپ نیست. همچنین وی به عنوان شخصیت خود وکیل رئیس جمهور نیست.” .

هیچ توضیحی فوری از این کمپین در دست نبود و پاول بلافاصله ایمیلی را که به دنبال نظر شما بود بازگرداند

این بیانیه حاکی از آشفتگی بیشتر تیم حقوقی است که پرونده های مختلف خود را در ایالت های مورد اختلاف از دست داده است زیرا برای لغو نتایج انتخابات 3 نوامبر تلاش می کند. شرکت های حقوقی از پرونده ها کناره گیری کرده اند و در آخرین ضربه ، یک قاضی فدرال شنبه شب تلاش های مبارزات انتخاباتی ترامپ برای جلوگیری از صدور گواهینامه آرا in در پنسیلوانیا را در یک حکم تاول زده که استدلال ها را “سخت” و “بدون پشتوانه شواهد” توصیف کرد ، رد کرد. “

سیدنی پاول هفته گذشته پیشنهاد داد که نرم افزار رأی گیری مورد استفاده گرجستان و سایر ایالت ها به هدایت رئیس جمهور فقید ونزوئلا ، هوگو چاوز ایجاد شده و احتمالاً رای به ترامپ به نفع جو بایدن رئیس جمهور منتقل شده است. در بالا ، یک کارگر انتخابات در هنگام بازشماری آرا جورجیا ، آراots را مرتب می کند. (جان آمیس / آتلانتا ژورنال و قانون اساسی / آسوشیتدپرس)

ترامپ نقش پاول را به عنوان یکی از وکلای خود اعلام کرده بود و در 14 نوامبر با ارسال توئیتی نوشت که وی عضوی از تیم “وکلا و نمایندگان فوق العاده” است که توسط جولیانی هدایت می شود.

اما بیانیه مختصر عصر یکشنبه آخرین نشانه مقاومت در مورد رویکرد او حتی در برخی محافل محافظه کار بود. تاكر كارلسون ، مجری فاكس نیوز ، هفته گذشته در برنامه خود گفت كه تیم وی از پاول مداركی برای اثبات ادعاهای وی خواسته است ، اما پاول هیچ كدام را ارائه نداده است.

پاول با اظهارات خود در یک کنفرانس خبری روز پنجشنبه در تیتر خبرها قرار گرفت ، جایی که با پیوستن جولیانی و الیس ، وی نادرست پیشنهاد کرد که یک سرور میزبان شواهد بی نظمی در رای گیری در آلمان واقع شده است ، نرم افزار رأی گیری مورد استفاده توسط جورجیا و سایر ایالت ها به منظور ایجاد هوگو چاوز ، رئیس جمهور اواخر ونزوئلا و احتمالاً رای به ترامپ به نفع جو بایدن رئیس جمهور منتخب تغییر یافته است.

در مصاحبه بعدی با Newsmax ، وی به نظر می رسد كه برایان كمپ ، فرماندار جمهوری خواه گرجستان و وزیر امور خارجه جمهوری خواه آن را به عنوان بخشی از توطئه مربوط به اعطای قرارداد رای گیری در سیستم رای گیری متهم می كند كه ادعا می كند به پیشنهاد انتخاب مجدد ترامپ آسیب رسانده است.

تماشا کنید | مبارزات انتخاباتی ترامپ با چالش های قانونی پیرامون انتخابات پیش می رود:

تیم مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، از عقب نشینی از چالش های حقوقی خود در مورد انتخابات امتناع می ورزد ، حتی بیشتر جمهوری خواهان از او می خواهند که مبارزه را برای ماندن در کاخ سفید کنار بگذارد. 2:01

وی گفت: “گرجستان احتمالاً اولین ایالتی خواهد بود كه من قصد انفجار آن را دارم و آقای كمپ و وزیر امور خارجه باید با آن همراه شوند.” “کتاب مقدس” خواهد بود.

وضعیت آن دادخواست یکشنبه شب نامشخص بود.

کریس کربس ، که اخیراً توسط ترامپ به عنوان مدیر آژانس امنیت سایبر و امنیت زیرساخت برکنار شد ، یکشنبه شب در توئیتی نوشت که “هر ادعای دستکاری در شمارش آرا” در جورجیا “از روز اول بی معنی است” از آنجا که سیستم های ایالت دارای سوابق کاغذی بودند که در بازشماری تأیید شد.

پاول ، دادستان سابق فدرال ، سال گذشته مسئولیت وکیل اصلی مشاور امنیت ملی سابق ترامپ ، مایکل فلین را عهده دار شد ، وی در تحقیقات مشاوره ویژه رابرت مولر در روسیه ، به گناه اعتراف کرد.

از آن زمان ، یک قاضی فدرال ادعاهای وی در مورد سوisc رفتار دادستانی را رد کرد و به برخی از استدلال های وی از جمله پیشنهاد وی در جلسه دادرسی چندین هفته پیش مبنی بر ممتاز بودن گفتگوهایش با ترامپ در مورد پرونده فلین ، به طور ممتد پاسخ داد.

وی از طرح وزارت دادگستری برای انصراف از پیگرد قانونی فلین حمایت کرده است ، درخواستی که در مقابل قاضی منطقه امت سالیوان در جریان است.