جدیدترین مورد شیوع ویروس کرونا در تاریخ 1 دسامبر

مردم پس از آنکه منطقه لومباردی از یک منطقه قرمز به یک نارنجی کاهش یافت ، در میلان خرید می کنند ، که محدودیت های COVID-19 را کاهش داده و به فروشگاه های غیر ضروری اجازه می دهد تا قبل از کریسمس در ایتالیا دوباره باز شوند. (فلاویو لو اسکالزو / رویترز)

ترودو محرکها را تبلیغ می کند ، اما “زمستان طولانی” نزدیک است

نخست وزیر جاستین ترودو روز سه شنبه گفت که حمایت از افراد کانادایی و مشاغل همچنان ادامه خواهد داشت تا سال 2021 به تدریج همه چیز در سال دوم همه گیری به حالت عادی برگردد ، اما به CBC گفت که جریان های سختی وجود دارد که بلافاصله در پیش است.

وی به “مت گالووی” میزبان The Current گفت: “حتی با شروع ورود واکسن ها ، ما می دانیم که قبل از شروع اقدامات انتشار و کاهش در سراسر کشور ، باید به درصد قابل توجهی از جمعیت برسیم ، بنابراین زمستان طولانی خواهد بود.” . وی ادامه داد: “ما مجبور خواهیم بود به کارهایی ادامه دهیم که باعث امنیت ما شود ، اما به همین دلیل اضطراب اقتصادی که مردم احساس می کنند چیزی است که ما برای مقابله با آن در آنجا هستیم.”

ترودو بعداً طی یک کنفرانس خبری در خارج از محل اقامت خود در کلبه ریدو ، اخیراً اعلام کرد 100 میلیارد دلار محرک دولت لیبرال ، که نشان دهنده سه تا چهار درصد تولید ناخالص داخلی است ، “تاریخی و مناسب” است.

وی گفت: “این یک سرمایه گذاری قابل توجه برای احیای اقتصاد ما در مسیر درست خواهد بود. و این یک سرمایه گذاری است که باعث می شود هیچ کس عقب نماند.”

ترودو حمایت هایی از قبیل یارانه و یارانه دستمزد را تبلیغ می کند ، که همچنان “کمی کار را آسان تر خواهد کرد”

گفتگوهای دشوار احتمالاً هفته آینده برگزار خواهد شد زیرا ترودو قرار است با نخست وزیران دیدار کند و در مورد انتقال مراقبت های بهداشتی و استفاده از واکسن گفتگو کند. نخست وزیران خواستار جبران 28 میلیارد دلار برای انتقال بهداشت فدرال بوده اند ، اما ترودو در روز سه شنبه نسبت به افزایش خاصی تعهد نکرد.

برای تماشای اطلاعات بیشتر در زیر کلیک کنید ملی

وزیر دارایی کریستیا فری لند با رزماری بارتون ، خبرنگار سیاسی سیاسی CBC ، در مورد به روزرسانی مالی فدرال و چگونگی ادامه دولت برای حمایت مالی از پایان پایان همه گیر COVID-19 صحبت می کند. 3:30

به طور خلاصه

منیتوبا بالاترین آمار تلفات یک روزه خود را مشاهده می کند

مانیتوبا آخرین ارقام COVID-19 خود را روز سه شنبه منتشر کرد که شامل 16 مورد مرگ و میر جدید به دلیل ویروس کرونا بود ، بالاترین بالاترین میزان در گزارش روزانه طی همه گیری.

ماه نوامبر با داشتن تعداد بی سابقه مرگ ، بستری شدن در بیمارستان و موارد جدید ، بدترین ماه همه گیری تاکنون در مانیتوبا بود. با این حال ، این استان برای اولین بار از 22 نوامبر ، در 283 ، کمتر از 300 مورد جدید را در یک روز مشاهده کرده است.

شمار تلفات اعلام شده در روز سه شنبه ، که در کل استان به 328 نفر می رسد ، شامل تلفاتی از حداقل شش مرکز مراقبت طولانی مدت است که سه نفر از آنها از یک خانه مراقبت در وینیپگ زندگی می کنند.

پلیس روز سه شنبه اعلام کرد که شیوع قبلی در تأسیسات وینیپگ که منجر به کشته شدن هشت نفر در کمتر از 48 ساعت شد ، منجر به تحقیقات جنایی نخواهد شد.

افسران پلیس وینیپگ با لباس های محافظتی شخصی ، در روز 7 نوامبر ، پس از فراخواندن چند امدادگر به خانه برای ارزیابی ده ها بیمار در یک شب ، به خانه مراقبت طولانی مدت Maples که توسط Revera اداره می شود ، دیده می شوند.

وزیر بهداشت مانیتوبا ، كامرون فریسن پیش از این تحقیقات مستقلی را در مورد Maples Long Term Care Home و Parkview Place ، یكی دیگر از خانه های مراقبت وینیپگ كه توسط Revera ، یك شركت انتفاعی اداره می شود فراخوانده بود.

درباره آنچه در مانیتوبا اتفاق می افتد بیشتر بخوانید

برنامه مدرسه انتاریو با استفاده از تست PCR موارد بدون علامت را جستجو می کند

آزمایش دانش آموزان و کارکنان بدون علامت در مدارس تعیین شده در مناطق تورنتو ، پیل و یورک و اوتاوا – چهار منطقه انتاریو با تعداد زیادی از موارد فعال COVID-19 – انجام می شود.

جسیکا وونگ از CBC می نویسد ، هدف از طرح آزمایشی بهبود ردیابی ویروس کرونا و جلوگیری از انتقال در مدارس و همچنین اطلاع رسانی در مورد تصمیمات بهداشت عمومی در آینده است.

یک حمله آزمایشی در روزهای اخیر در یکی از مناطق هیئت مدیره مدرسه تورنتو (TDSB) در قسمت شرقی شهر شاهد 14 کلاس برای دو هفته به خانه بود. با این حال ، طبق دستورالعمل بهداشت عمومی تورنتو ، بقیه مدارس باز خواهند ماند.

یاسر نداف که فرزندانش در مدرسه تحصیل می کنند ، گفت: “چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ این در همه جای دنیا در جریان است.” آنها تمام تلاش خود را می کنند ، اما در عین حال نمی توانند به طور کامل جلوی آن را بگیرند. “

سخنگوی TDSB ، رایان برد گفت که این نتایج شوک آور نیست.

پرنده گفت: “در حالی که این اطلاعات نگران کننده است ، اما این واقعاً اطلاعاتی است که مقامات بهداشت عمومی ما باید بدانند ، زیرا به آنها تصویر فوری می دهد که چگونه بسیاری از این افراد بدون علامت موارد مثبت COVID هستند.”

دکتر زین چاگلا ، پزشک بیماریهای عفونی و استادیار دانشگاه مک مستر در همیلتون ، گفت که یک برنامه هدفمند ابزاری مفید در مبارزه با ویروس است ، اما افزود که احتمال دارد نگرانی بیشتر برای خانواده ها و مدارس بیشتر شود.

دلیل آن این است که انتاریو از آزمایش PCR برای این برنامه استفاده می کند که مواد ژنتیکی ویروس را تشخیص می دهد. چاگلا می گوید ، اگرچه از نظر دقت استاندارد طلا در نظر گرفته می شود ، اما آنقدر حساس است که “می تواند بچه هایی را که مبتلا به عفونت هستند و همچنین بچه هایی که دو ، چهار ، شش هفته قبل عفونی بودند را انتخاب کند.”

درباره برنامه آزمایشی بیشتر بخوانید

توییت دولت آلبرتا نشان می دهد که داده های قومی COVID-19 در حال جمع آوری است ، هرچند توزیع نشده است

به نظر می رسد یک توئیت از مدیر مسائل نخست وزیر جیسون کنی باید آلبرتا هلث را در دفاع از جمع آوری داده های COVID-19 بر اساس زمینه های نژادی و قومی قرار دهد.

مدافعان حقوق بشر ، گروه های ضد نژادپرستی ، محققان و آژانس های اجتماعی خواستار جمع آوری و به اشتراک گذاری چنین داده هایی در طی همه گیر شدن بیماری در تعدادی از استان ها از جمله آلبرتا هستند. اما مخالفان مت ولف را به عنوان مسئول انتشار بخشی از این داده ها در خدمت آنچه که به نظر می رسد یک حزب حزبی است ، بر عهده گرفتند.

ولف ، دستیار کنی ، در توئیتر خود نوشت: “آلبرتانی های تبار آسیای جنوبی و شرقی تقریباً کمتر از 20 درصد موارد COVID-19 را تشکیل می دهند ، اما تنها 11 درصد از جمعیت را نشان می دهند.” گرگ در حال پاسخ دادن به نظرات بود كه كنی انتقاداتی را در مورد تعداد بالای كار در شمال شرقی كلگری ، جایی كه مهاجران زیادی زندگی می كنند ، انجام داد.

هفته گذشته CBC News پس از آنكه كني در راديو رد FM گفت: “ما شاهد گسترش بسيار بالايی در جامعه آسيای جنوبی هستيم ، از استان درخواست داده شد.” بهداشت و سلامت آلبرتا بیانیه ای مکتوب ارائه داد مبنی بر اینکه اطلاعات در حال جمع آوری است اما هنوز منتشر نشده است ، اما آژانس “ممکن است در آینده این امر را مجدداً بررسی کند ، در صورت امکان”.

دکتر دینا هینشاو ، رئیس ارشد بهداشت ، روز دوشنبه در مورد توییت ولف ، از وی سوال کرد که اعدادی که وی ذکر کرده “مقدماتی” است.

گرچه ولف در همان توییت اجازه داد بسیاری از عوامل در مورد موارد بالا از جمله نوع اشتغال یا زندگی در یک خانواده چند نسلی نقش دارند ، دکتر هاکیک ویرانی ، دانشیار بالینی بهداشت عمومی با دانشکده پزشکی در دانشگاه آلبرتا گفت که او معتقد است که نوع داده ها باید به طور کامل با مردم به اشتراک گذاشته شود.

ویرانی گفت: “ما به سردرگمی و شفافیت کمتری نیاز داریم. و این هیچ یک از این اهداف را تأمین نمی کند.”

درباره وضعیت آلبرتا بیشتر بخوانید

با آخرین اطلاعات COVID-19 در جریان باشید.

علم

Janssen به دنبال تأیید Health Canada برای واکسن COVID-19 خود است

Janssen Inc. ، یکی از زیرمجموعه های دارویی شرکت چند ملیتی Johnson & Johnson مستقر در ایالات متحده ، واکسن خود را برای تصویب در آنچه وزیر بهداشت پتی هاجدو “پیشرفت امیدوار کننده برای کانادایی ها” خواند ، ارائه داده است.

این بدان معناست که بهداشت کانادا در حال حاضر به طور کلی چهار داوطلب واکسن برای ارزیابی به عنوان بخشی از “روند بازبینی” دارد که به شرکت ها امکان می دهد داده های آزمایشات بالینی را ارسال کنند حتی اگر این آزمایشات هنوز در جریان است. تنظیم کننده باید قبل از تجویز واکسن در کانادایی ها ، ایمن و مثر باشد.

هفته گذشته در یک جلسه توجیهی فنی با خبرنگاران ، مشاور ارشد پزشکی بهداشت کانادا گفت که تایید اولین واکسن COVID-19 در کانادا ممکن است ظرف چند هفته انجام شود. سازمان غذا و داروی آمریكا و آژانس دارویی اروپا جلساتی را در ماه جاری برنامه ریزی كرده اند كه می تواند منجر به مجوز شود و مقامات كانادایی قول داده اند كه تصمیمات مربوط به تصویب در مقایسه با سایر كشورهای غربی تاخیر نخواهد داشت.

اتاوا در تاریخ 31 آگوست برای اطمینان از حداکثر 38 میلیون دوز واکسن با Janssen معامله ای را اعلام کرد – برای تأمین مصونیت به جای دو مورد لازم برای واکسن Pfizer و Moderna ، فقط به یک دوز نیاز است.

و در نهایت…

عرصه میزبان مسابقات Blainville-Boisbriand Armada از مسابقات لیگ برتر هاکی نوجوانان کبک در 7 اکتبر دیده می شود. پس از تعدادی بازی و شروع به دلیل همه گیری ، لیگ حداقل تا 3 ژانویه متوقف می شود. (ریان ریمورز / مطبوعات کانادایی)

لیگ هاکی نوجوانان بزرگ کبک بازی ها را به سال 2021 موکول می کند

تنها یکی از سه لیگ برتر خردسال کانادا که در مبارزات انتخاباتی 21-2020 تاکنون بازی خود را آغاز کرده است ، حداقل برای چند هفته تعطیل است. لیگ برتر هاکی نوجوانان کبک می گوید به دلیل مشکلات COVID-19 تا 3 ژانویه هیچ بازی برگزار نمی کند.

لیگ 18 تیمی از اوایل ماه اکتبر به دلیل محدودیت COVID-19 در چهار استان محل فعالیت خود ، مجبور به تعویق بازی های منظم در کبک و دریانوردی شده است.

ژیل کورتو ، کمیسر QMJHL ، روز دوشنبه در بیانیه ای گفت: “وضعیت فعلی همه گیر در مناطقی که ما در آن فعالیت می کنیم ، انجام بازی را بسیار دشوار می کند.” “در حالی که تعطیلات در گوشه گوشه است ، استان های دریایی دسترسی و مسافرت را محدود کرده اند ، در حالی که محدودیت های منطقه قرمز در کبک به ما اجازه بازی نمی دهد.”

چندین تیم در کبک به دلیل محدودیت های ابتدای ماه نوامبر برای چندین بازی به کبک سیتی نقل مکان کردند ، در حالی که اخلال مختصر حباب مسافرتی آتلانتیک کانادا که هفته گذشته اعلام شد همچنین از بازی در بخش 6 تیمی دریایی جلوگیری کرد. علاوه بر این ، تیم هایی از شربروک و بلین ویل-بویزبریاند با شیوع ویروس در داخل مقابله کردند.

در جای دیگر کانادا ، لیگ هاکی وسترن اعلام کرده است که قصد دارد فصل را از ژانویه آغاز کند ، در حالی که لیگ هاکی انتاریو یک افتتاحیه ماه فوریه را هدف قرار داده است.

آخرین اخبار همه گیر مربوط به ورزش را اینجا بخوانید

درباره COVID-19 بیشتر بدانید

هنوز به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد همه گیری هستید؟ درباره تأثیر COVID-19 در زندگی در کانادا بیشتر بخوانید، یا در ساعت با ما تماس بگیرید [email protected] اگر هر سوالی دارید.

اگر علائم بیماری ناشی از ویروس کرونا دارید ، در اینجا آنچه در بخش شما از کشور انجام می شود ، آورده شده است.

برای پوشش کامل نحوه واکنش استان یا قلمرو شما به COVID-19 ، به سایت محلی CBC News خود مراجعه کنید.

برای دریافت این خبرنامه به صورت ایمیل روزانه ، مشترک شدن در اینجا.