خرید کرم پودر اصل

اگر نوع پوست شما چرب است یا اکنه بر ان مشاهده می کنید، می توانید این کرم پودر را بر روی پوست خود امتحان کنید تا بعد از ۴ تا ۶ هفته، تاثیر شگفت انگیز ان را در کم شدن تعداد اکنه ها بر روی پوست خود مشاهده کنید. اگر می خواهید لکه های خشک روی پوستتان، جلب توجه نکنند و کرم پودر به طور کامل روی پوستتان بنشیند، فرمولاسیون کرمی مطلوب ترین انتخاب است. این کرم دارای خاصیت مرطوب کنندگی هم است و این به دلیل فرمولاسیون این محصول است که گلیسیرین و عصاره شی باتر دارد که پوست شما را بسیار مرطوب نگه می دارد و بر روی پوست بسیار سبک و فاقد چریی است.

شاید جالب ترین عملکرد این کرم در زمینه کوچک کردن منافذ پوستی باشد که این بخاطر وجود عصاره قارچی در فرمولاسیون ان است. با وجود تنوع بالای رنگ و سطح پوششدهی متفاوت در لوازم آرایش صورت مانند کرمها، ممکن است در انتخاب آن دچار مشکل شوید. ۳- کرم پودر: این کرمها بسیار مرطوب و غنی هستند مخصوصاً مناسب پوستهای خشک میباشند و چون بافت تقریباً سنگین دارند باید شما مطمئن شوید که خوب جذب پوست شده برای این کار از یک اسفنج مرطوب کمک بگیرید.

کرم پودر را با اسفنج روی پوست تان بمالید این کار باعث میشود پوست یکنواختی داشته باشید و آرایش تان طبیعی به نظر برسد. اغلب میکاپ آرتیست های حرفه ای از براش یا اسفنج آرایشیِ مخصوص کرم پودر در کار خود استفاده می کنند چون براش و اسفنج های آرایشی اصل کرم پودر را به خوبی روی پوست صورت پخش می کنند و یک صورت صاف و یکدست به شما تحویل می دهند. کرم پودر استی لادر با ماندگاری ۲۴ ساعته ،پوششی طبیعی و ظاهری مات یک کرم پود حرفه ای است.

پس با خیال راحت می توانید از ان استفاده کنید و پوستی شاداب و یکنواخت داشته باشید. افراد دارای پوست خشک قبل از استفاده از کرم پودر بهتر است پوست شان را مرطوب کنند و سپس یک لایه پن استیک یا فون چرب (سوپرا) روی پوستشان بزنند و بعد از کرم پودر مایع استفاده نمایند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کرم پودر جیو وب سایت خود باشید.