در حالی که مبارزات انتخاباتی ترامپ برای متوقف کردن شمارش آرا در میشیگان ، پنسیلوانیا ، بایدن 2 ایالت مهم را به خود اختصاص داده است

آخرین:

  • بایدن برنده میشیگان ، ویسکانسین ، ترامپ منطقه 2 کنگره را در ماین بدست آورد.
  • رای کالج انتخاباتی برای بایدن 253 ، و برای ترامپ 214 است.
  • ترامپ می گوید ، “تا آنجا که به من مربوط می شود ، من قبلاً برنده شدم” با وجود شمارش آرا ongoing در حال انجام در چندین ایالت ، و هیچ یک از نامزدها به 270 رأی لازم کالج انتخاباتی نرسیدند.
  • کمپین بایدن ادعاهای ترامپ را “ناپسند ، بی سابقه و نادرست” خواند.
  • همه نتایج انتخابات ایالات متحده را هنگام ورود بدست آورید.
  • چگونه دانشکده انتخابات تعیین می کند چه کسی ریاست جمهوری ایالات متحده را به دست آورد
  • می خواهید در مورد انتخابات ایالات متحده بدانید؟ برای ما از طریق [email protected] ایمیل ارسال کنید.

روز چهارشنبه هنگامی که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور و جو بایدن ، رقیب دموکرات ها برای ایالت های آخرین میدان جنگ جنگ کردند ، سرنوشت ریاست جمهوری آمریکا در تعادل قرار گرفت. روز چهارشنبه بایدن به میشیگان و ویسکانسین اعطا شد ، در حالی که پیروزی در پنسیلوانیا ، ایالتی که می تواند تعیین کند چه کسی برنده کاخ سفید است بسیار مهم است.

ستاد انتخاباتی ترامپ روز چهارشنبه گفت که شکایت خود را برای متوقف کردن شمارش آرا در میشیگان شکایت کرده است.

مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ ، بیل استیپین ، روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت كه این مبارزات “به گونه ای كه قانون میشیگان تضمین كرده است ، به تعداد قابل توجهی از تعداد شمارش آرا برای مشاهده رأی گیری و روند شمارش آرا دسترسی نداشته است.”

تماشا کنید | آیا پرونده ای برای توقف شمارش در میشیگان وجود دارد؟

وکیل دادگستری انتخابات ، ادعای مبارزات انتخاباتی ترامپ مبنی بر عدم دسترسی معنادار به شمارش آرا Mich میشیگان ، که اساس دادخواست امروز آن است ، را زیر سال برد. 3:56

این کمپین اعلام کرد که همچنین با ادعای عدم “شفافیت” شمارش آرا در پنسیلوانیا را موقتاً متوقف کرده است.

جاستین کلارک ، معاون ستاد انتخاباتی ترامپ ، روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت كه این مبارزات انتخاباتی “برای جلوگیری از مخفی كردن شمارش آرا و پردازش آرا ball از سوی ناظران نظرسنجی جمهوری خواهان ، از سوی مبارزات انتخاباتی شکایت شده است.” وی گفت این کارزار می خواهد “تا زمانی که شفافیت معنی داری ایجاد نشود و جمهوری خواهان اطمینان حاصل کنند که همه شمارش ها بالاتر از قانون و طبق قانون انجام می شود ، شمارش موقت را متوقف کند.”

از پنسیلوانیا هیچ گزارشی مبنی بر تقلب یا هر نوع نگرانی در زمینه رای گیری گزارش نشده است. این ایالت بیش از 3.1 میلیون برگه رای دهی داشت که شمارش آنها به زمان نیاز دارد و یک سفارش به آنها اجازه می دهد تا در صورتی که تا تاریخ 3 نوامبر به مارک پست برسند ، تا روز جمعه شمارش شوند.

فرماندار پنسیلوانیا تام وولف گفت كه او به پنسیلوانیایی ها قول داده است كه هر رأی را حساب خواهند كرد و این همان چیزی است كه آنها می خواهند انجام دهند.

تماشا کنید | مقامات پنسیلوانیا می گویند هر آرا شمرده می شود:

تام وولف ، فرماندار پنسیلوانیا با بیان اینکه شاید امروز نتایج مشخص نباشد ، به مردم اطمینان داد كه هر رأی در انتخابات ریاست جمهوری آمریكا شمرده می شود و این روند از نفوذ خارج آزاد خواهد بود. 2:42

بعد از ظهر چهارشنبه بایدن در ویسکانسین و میشیگان برنده شد و تعداد کالج های انتخاباتی به 253 رای برای بایدن و 214 رای به ترامپ رسید ، که 270 مورد برای تصدی پست ریاست جمهوری لازم بود.

بایدن اندکی بعد به خبرنگاران گفت که دیگر خود را برنده انتخابات معرفی نخواهد کرد ، اما وقتی شمارش آرا در تمام ایالت ها به پایان رسید مطمئن است که او پیش است.

وی از ویلمینگتون ، دل گفت: “هر رای باید شمارش شود.” هیچ کس نمی خواهد دموکراسی ما را از ما بگیرد.

و او گفت پیروزی وی پیروزی دموکراسی خواهد بود.

وی گفت: “اینجا مردم حاكم هستند. قدرت را نمی توان گرفت یا ادعا كرد.” “این از مردم سرچشمه می گیرد. این اراده آنهاست که تعیین می کند چه کسی رئیس جمهور ایالات متحده و تنها آنها باشد.”

تماشا کنید | بایدن می گوید که پیروزی خود را اعلام نخواهد کرد ، اما شمارش آرا اعلام می کند:

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری روز بعد از انتخابات به خبرنگاران گفت که پس از طرح مبارزات انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا و میشیگان برای متوقف کردن شمارش آرا every ، باید همه آرا شمارش شود. 1:13

حاشیه ها محکم باقی می مانند

حاشیه ها در ایالت های سراسر کشور بسیار محدود بود و نامزدها در میدان های نبرد برنده بودند. ترامپ فلوریدا ، بزرگترین ایالت نوسان را در کنار تگزاس و اوهایو برگزار کرد.

رقابت ناآرام ریاست جمهوری در حالی برگزار شد که دموکرات ها نه تنها از چشم انداز بایدن ، بلکه از شانس این حزب برای تسلط بر سنا به شب انتخابات نیز وارد شدند. با این حال ، جمهوری خواهان چندین کرسی را در اختیار داشتند که از جمله در آیووا ، تگزاس و کانزاس آسیب پذیر به حساب می آمدند. دموکرات های ناامید کرسی های مجلس را از دست دادند اما انتظار می رفت کنترل آنجا را حفظ کنند.

انتخابات پرمخاطره در پس زمینه یک بیماری همه گیر تاریخی برگزار شد که منجر به کشته شدن بیش از 232000 آمریکایی و از بین رفتن میلیون ها شغل شده است.

هر دو نامزد ماه ها با فشار چشم اندازهای متفاوت نسبت به آینده کشور ، از جمله در مورد عدالت نژادی ، تلاش کردند و رأی دهندگان به تعداد زیادی پاسخ دادند ، بیش از 100 میلیون نفر قبل از روز انتخابات رای دادند.

ترامپ ، در اقدامی خارق العاده از کاخ سفید ، ادعاهای زودرس پیروزی را صادر کرد و گفت که برای جلوگیری از شمارش آرا ، انتخابات را به دیوان عالی کشور منتقل می کند. دقیقاً مشخص نبود كه چه اقدام قانونی را می تواند دنبال كند.

تماشا کنید | ترامپ به هواداران خود گفت: “ما در این انتخابات پیروز شدیم”:

دونالد ترامپ ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری گفت تا آنجا که به او فکر می کند او و حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا پیروز شده اند. وی گفت كه به دادگاه عالی آمریكا خواهد رفت و می خواهد رای گیری متوقف شود. با این حال ، چندین ایالت هنوز در حال شمارش آرا هستند. 1:12

مک کانل ادعای پیروزی ترامپ را تخفیف می دهد

میچ مک کانل ، رهبر اکثریت مجلس سنا ، ادعای سریع پیروزی رئیس جمهور را نادیده گرفت و گفت که شماری از آرا برای ایالت ها مدتی طول می کشد. جمهوریخواه کنتاکی روز چهارشنبه گفت که “ادعای پیروزی در انتخابات با پایان دادن به شمارش آرا متفاوت است.”

رئیس جمهور از چشم مردم دور ماند ، اما وی در توییتر خود بدون هیچ گونه مدرکی ، پیشنهاد کرد که انتخابات توسط آرا late دیر شمارش آلوده شده است. توییتر تعدادی از توییت های ترامپ را پرچم گذاری کرد و خاطرنشان کرد برخی از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده “مورد مناقشه است و ممکن است درباره انتخابات یا روند مدنی دیگر گمراه کننده باشد”.

شمارش آرا به طور معمول فراتر از روز انتخابات ادامه دارد و ایالات عمدتا قوانینی را برای زمان پایان شمارش تعیین می کنند. در انتخابات ریاست جمهوری ، نکته اساسی تاریخ دسامبر هنگام دیدار انتخاب کنندگان ریاست جمهوری است. که توسط قانون فدرال تنظیم شده است.

کمپین ها برای چالش های حقوقی آماده هستند

به نظر می رسد ترامپ پیشنهاد می کند که آن آرا نباید شمرده شود و او برای دادرسی در دادگاه می جنگد ، اما کارشناسان حقوقی نسبت به اعلامیه وی شک داشتند. ترامپ سه نفر از 9 قاضی دیوان عالی کشور را منصوب کرده است که از جمله آنها اخیراً ایمی کونی بارت است.

مبارزات انتخاباتی ترامپ در روز چهارشنبه اهدا کنندگان جمهوری خواه را وادار کرد تا برای کمک به تأمین مالی چالش های حقوقی بیشتر در جیب خود فرو روند. رونا مک دانیل ، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان ، در هنگام تماس تمویل کننده صریحاً صحبت کرد: “جنگ تمام نشده است. ما درگیر آن هستیم.”

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، صبح زود چهارشنبه در مورد نتایج اولیه انتخابات ایالات متحده در اتاق شرقی کاخ سفید در واشنگتن صحبت می کند. اواخر روز چهارشنبه ، ستاد انتخاباتی ترامپ گفت که شکایتی را برای متوقف کردن شمارش آرا در میشیگان تشکیل داده است. (کارلوس باریا / رویترز)

همسر نامزد بایدن ، سناتور کمالا هریس ، در توییتر طرفداران خود را به ایجاد 5 دلار برای کمک به پرداخت هزینه جنگی که ممکن است “هفته ها ادامه داشته باشد” بپردازد.

دموکرات ها به طور معمول در رای گیری از طریق پست از جمهوری خواهان بهتر عمل می کنند ، در حالی که جمهوری خواهان به نظر می رسد که میزان مشارکت در روز انتخابات را جبران کنند. این بدان معناست که حاشیه های اولیه میان نامزدها می تواند تحت تأثیر نوع آرا – زود هنگام یا روز انتخابات – توسط ایالت ها تحت تأثیر قرار گیرد.

در طول مبارزات انتخاباتی ، ترامپ در مورد صحت انتخابات تردید کرد و بارها پیشنهاد کرد که آرای نامه های پستی شمارش نشود. در هر دو کمپین تیم های وکلا آماده بودند تا در صورت وجود چالش های حقوقی به ایالت های میدان جنگ بروند.

تماشا کنید | استاد سیاست اوضاع را “یک بحران کامل مشروطه” می خواند:

اسکات لوکاس ، استاد سیاست آمریکایی در دانشگاه بیرمنگام ، ادعای دونالد ترامپ مبنی بر پیروزی در انتخابات ایالات متحده را “دروغ” خواند و توضیح داد که چرا این مسئله را “بحران قانون اساسی” می داند. 1:56