در شرایطی که فلوریدا برای ضربه آماده می شود ، اوتا قدرت طوفان را بازیابی می کند

ایتالیا صبح روز چهارشنبه قدرت طوفان را بدست آورد زیرا فلوریدا برای دومین ضربه از طوفان مهار کرد.

حداکثر وزش باد پایدار طوفان تا حدود 120 کیلومتر در ساعت در سواحل جنوب غربی فلوریدا افزایش یافت.

پیش بینی کنندگان مرکز ملی توفان در میامی یک ساعت طوفانی را برای کششی 193 کیلومتری که شامل تامپا و سن پترزبورگ است ، صادر کردند. طوفان از زمان عبور از فلوریدا جنوبی در روز یکشنبه در خلیج مکزیک است.

آخرین ساعت طوفان از جزیره آنا ماریا ، که در جنوب سن پترزبورگ است ، تا شهر یانکیت گسترش یافته است.

هشدار طوفان

اوایل روز چهارشنبه اتا حدود 209 کیلومتری غرب-جنوب غربی فورت مایرز بود و با سرعت 24 کیلومتر در ساعت حرکت می کرد.

مرکز طوفان گفت که “اوج طوفان تهدید کننده زندگی” اوایل روز پنجشنبه امکان پذیر است ، و پیش بینی کنندگان به ساکنان توصیه می کنند که به هشدارهای مقامات محلی توجه کنند. پیش بینی می شود تا اواخر روز چهارشنبه وزش باد شدید و طوفانی در منطقه رخ دهد.

پیش بینی ها باعث می شود که باران بیشتری از سیستم طوفان بر روی مناطقی از فلوریدا جنوبی که قبلاً غرق شده است ، باریده شود.

آنتونی لیاس ، که از سال 1996 در محوطه پر آب شهر فورت لودردیل زندگی می کند ، گفت: “این را هرگز ندیده ام ، هرگز به این عمق”. او توصیف شنیدن صدای آب و آوار را که در یک شب هنگام عبور از فلوریدا به خانه دربسته اش برخورد کرد ، گفت.

ابتدا آمریکای مرکزی ، مکزیک را بزنید

طوفان ابتدا به عنوان طوفان دسته 4 به نیکاراگوئه برخورد کرد و نزدیک به 70 نفر را از مکزیک به پاناما کشته ، قبل از اینکه اوایل روز دوشنبه به خلیج مکزیک نزدیک محل دیدار Everglades با دریا منتقل شود ، با حداکثر باد پایدار 85 کیلومتر در ساعت.

آربی واکر ، دانشجوی 27 ساله ای که آپارتمان او در فورت لادردیل با 13 تا 15 سانتی متر آب پر شده بود ، گفت: “این بسیار بدتر از تصور ما بود و ما آماده بودیم.”

جایی برای عبور آب از بیشتر فلوریدا جنوبی نبود ، که قبلاً در ماه اکتبر 35 سانتی متر باران را تجربه کرده بود.

مقامات گفتند که 40 سانتی متر باران به یکی از بزرگترین سایت های آزمایش COVID-19 ایالت ، در استادیوم هارد راک شهرستان میامی-داد آسیب رسانده است. در طول همه گیرى ، شایع ترین مکانها برای تشخیص ویروس کرونا بوده است. انتظار می رفت این سایت تا چهارشنبه یا پنجشنبه بسته باشد.

اتا اواخر روز یکشنبه هنگامی که بر فراز ماتکومب پایین ، در میان زنجیره ای از جزایر کوچک که کلیدها را تشکیل می دهد ، به زمین برخورد کرد ، اما خشمگین ترین مناطق شهرستانهای میامی-داد و بروارد بود.

این بیست و هشتمین طوفان نامدار یک فصل طوفان های آتلانتیک شلوغ بود و رکورد 2005 را برای طوفان های نامگذاری شده بست. و اواخر روز دوشنبه ، طوفان 29 – تتا – به دنبال آن انجام شد.

مرکز ملی طوفان های ایالات متحده در میامی گفت تتا رکورد 28 طوفان نامگذاری شده را در سال 2005 شکسته است. مرکز تتا صبح روز چهارشنبه در حدود 1،190 کیلومتری جنوب غربی آزور قرار داشت و با وزش بادهای پایدار 100 کیلومتر در ساعت همراه بود ، زیرا این سیستم در 13 سالگی به سمت شمال-شمال شرقی حرکت می کرد. کیلومتر در ساعت