رئیس دفتر ترامپ ، مارک میدوز با COVID-19 تشخیص داده شد

رئیس دفتر رئیس جمهور دونالد ترامپ ، مارک میدوز ، ویروس کرونا را تشخیص داده است زیرا کشور سوابق روزانه موارد تایید شده برای همه گیری را ثبت می کند.

دو مقام ارشد دولت روز جمعه تأیید کردند که آزمایش میدوز از نظر ویروس مثبت بوده است ، ویروسی که امسال بیش از 236000 آمریکایی را کشته است.

آنها هیچ جزئیاتی از زمان سقوط رئیس ستاد با ویروس یا وضعیت فعلی وی ارائه ندادند.

اولین بار تشخیص وی توسط خبرهای بلومبرگ گزارش شد.

میدوز در آستانه روز انتخابات با ترامپ سفر کرد و آخرین بار صبح زود چهارشنبه بدون ماسک در ملا public عام ظاهر شد زیرا ترامپ به دروغ پیروزی در شمارش آرا را اعلام کرد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور و مایک پنس ، معاون رئیس جمهور ، برای یک راهپیمایی مبارزاتی وارد فرودگاه پایتخت چری ، دوشنبه ، 2 نوامبر سال 2020 ، در تراورس سیتی ، میش ، می شوند. در سمت راست ، رئیس دفتر کاخ سفید مارک میدوز قرار دارد. (ایوان ووچی / آسوشیتدپرس)

وی بیش از یک ماه پیش که رئیس جمهور با ویروس سرنگون شد ، یکی از نزدیکان ترامپ بود اما روزانه آزمایش می شد و برنامه کاری منظم خود را حفظ می کرد.

این آخرین مورد ویروس در غرب بال است ، حتی دو هفته بعد از آزمایش مثبت مارک شورت ، معاون رئیس مایک پنس ، معاون رئیس جمهور و سایر دستیاران برای آزمایش ویروس ، رخ نداد.

ترامپ ، بانوی اول ملانیا ترامپ و حداقل دوازده نفر دیگر در اوایل ماه اکتبر از نظر ویروس مثبت ارزیابی شدند ، پس از آنکه ترامپ اجتماعات گسترده ای از مردم را که ماسک صورت خود را انجام نداده بودند برگزار کرد ، از جمله مراسم اعلام نامزدی امی کنی بارت به دادگاه عالی.

ترامپ بارها و بارها گفته است که ملت در حال “چرخش” در مورد همه گیری است که برای رای دهندگان در انتخابات روز سه شنبه مورد توجه بود.

موارد COVID-19 در ایالات متحده طی دو هفته گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافته است. بر اساس تجزیه و تحلیل AP از داده های دانشگاه جان هاپکینز ، میانگین نورد 7 روزه برای موارد جدید روزانه از 61166 در 22 اکتبر به 94625 در 5 نوامبر افزایش یافت.