رهم با 4 شوت بر کوئپکا و میکلسون برای کسب دومین عنوان اصلی مسابقات مسترز را می برد.

جان رام طولانی‌ترین روز را به شیرین‌ترین پیروزی خود تبدیل کرد و یکشنبه را با کسری چهار ضربه در هنگام سرد صبح آغاز کرد و به عنوان چهارمین اسپانیایی که قهرمان مسابقات مسترز شد، در زیر نور خورشید خاموش شد.

رهم با 3 زیر 69 بسته شد تا از بروکز کوپکا که مستعد اشتباه بود فاصله بگیرد. او با چهار شوت بر کوئپکا و فیل میکلسون 52 ساله پیروز شد، که در رتبه 65 بهترین مسابقات قرار گرفت. او مسن ترین نایب قهرمان تاریخ مسترز است.

این میکلسون بود که حتی قبل از اینکه این بازیکن اسپانیایی در سال 2016 حرفه ای شود، اعلام کرد که رام یکی از بزرگترین ستاره های گلف خواهد بود. رام اکنون یک ژاکت سبز دارد تا با عنوان اوپن آمریکا که در سال 2021 در توری پاینز به دست آورد، همراه شود.

رام دو شوت روی کوپکا در 12 سوراخ پایانی راند سوم با تاخیر انجام داد و راند پایانی را با دو ضربه پشت سر شروع کرد. او از سقوط Koepka استفاده کرد و سپس آنقدر جلو رفت که دور پایانی شگفت‌انگیز میکلسون – بهترین دور نهایی تاریخ در آگوستا نشنال برای قهرمان سه دوره مسترز – هرگز کافی نبود.

هیچ چیز رضایت‌بخش‌تر از صعود به هجدهمین سبزه برای گرفتن کت سبز در روزی که ستاره‌های اسپانیایی هم‌تراز بودند، نبود. یکشنبه سالروز تولد بت او، Seve Ballesteros فقید است، و این چهلمین سالگرد پیروزی Ballesteros برای دومین عنوان Masters است.

رحم همسر و دو فرزندش را در آغوش گرفت و در حالی که به سمت اتاق امتیازدهی می رفت، خوزه ماریا اولازابال قهرمان دو دوره مسترز در کت سبزش برای قوی ترین آغوش وجود داشت.

تماشا | رهم اولین عنوان مسترز را کسب کرد:

جان رام برای دومین رشته شغلی خود عنوان مسترز را به دست آورد

بهبود آب و هوا باعث شد تا دور پایانی در مسترز یکشنبه برگزار شود و جان رام اسپانیایی اولین ژاکت سبز خود را به تن کرد و در راند 69 نهایی مسابقات را با امتیاز 12 زیر به پایان رساند.

رام امسال برای چهارمین بار برنده شد – درست همانطور که اسکاتی شفلر یک سال پیش در مسابقات مسترز قهرمان شد – و رتبه 1 جهانی را از شفلر پس گرفت.

این استادان کمی از همه چیز داشت – در شروع گرم و مرطوب، یک جبهه سرد همراه با باد که سه درخت را در روز جمعه سرنگون کرد، سطوحی را که از باران اشباع شده بود در روز شنبه قرار داد و یک ماراتن یکشنبه را به پایان رساند، زیرا رام و کوپکا 30 سوراخ کردند.

کوپکا با اشتباهات یکی پس از دیگری به هموار کردن راه کمک کرد و برای اولین بار از بعدازظهر پنجشنبه، زمانی که 20 فوتی از پشت سوراخ par-3 عبور کرد و دومین بوگی خود را ساخت، برتری را از دست داد. بیشتر خواهد بود.

بدتر از آن، Koepka یکشنبه 22 سوراخ متوالی را بدون پرنده انجام داد – از سوراخ هشتم par-5 در صبح دور سوم تا par-5 سیزدهمین دور آخر. در آن زمان، او سه شوت عقب بود و رهم با شوت بعدی خود همه چیز را قطعی کرد.

او از سمت راست 14th Fairway به دور درختی برخورد کرد و درست در سبزه 14 شیبی گرفت و تا 3 فوت برای یک پرنده فرو رفت. زمانی که کوپکا برای بوژی سه پرتاب کرد، موضوع تمام کردن بود.

رهم سه راهی خود را به درختان سوراخ آخر قلاب کرد و به راه آهن نرسید. ایرادی نداره. او در فروی بازی کرد، ضربه ای به ارتفاع 3 فوتی زد و برای پیروزی ضربه زد.

تابلوی امتیازات مملو از قهرمانان اصلی و رنگی از LIV Golf با بودجه عربستان بود. میکلسون و کوپکا هر دو بخشی از مدار رقیب هستند. پاتریک رید، قهرمان سابق مسترز، بازیکن دیگری که به LIV فرار کرد، با 68 بسته شد و با جردن اسپیث (66) و راسل هنلی در رده چهارم قرار گرفت.