زن آلبرتا 133000 میله رام و کره را در یک “گردباد” خیریه اهدا کرد.

کریستال ریگهر وسترگارد با 133000 تخته شکلات رام و کره خود افراد زیادی را خوشحال کرده است.

کامروز، آلتا، بنیانگذار Canadian Candy Nostalgia اخیراً زمانی که تاخیرهای بیماری همه گیر باعث شد او با مازاد قنادی های کلاسیک روبرو شود، خود را در ترشی پیدا کرد – همه آنها قبل از تاریخ ژوئن بهترین را داشتند.

اما چند داستان خبری و ایمیل‌های بسیار بسیار بعد، وسترگارد تمام خوراکی‌های اضافی خود را به مجموعه‌ای از موسسات خیریه، بانک‌های مواد غذایی، کلیساها و سازمان‌های داوطلب کانادایی داده است.

او گفت که انجام کار خوب احساس خوبی دارد – اما امیدوار است که دیگر هرگز به این موضوع نرسد.

وسترگارد گفت: “فکر می کنم به گذشته نگاه کنم و بگویم خوشحالم که این کار را انجام دادم.” “اما وقتی در گردباد طوفان هستید، زیاد است. بله، زیاد است.”

تماشا کنید: عقب ماندگی نوار شکلات شرکت کانادایی:

#The Moment یک شرکت 133000 تخته شکلات برای هدیه دادن داشت

شرکتی که شکلات‌های یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل را باز می‌گرداند، در نهایت مقداری آب نبات اضافی به دست آورده و تلاش می‌کند 133000 تخته رام و کره را به شما بدهد.

همچنین برای رنا پیلون کار زیادی انجام شده است، اما او از انجام این کار بسیار خوشحال است.

پیلون افسر ارتباطات و ایمنی اداره آتش نشانی داوطلب برادول در ساسکاچوان است که 16000 میله رام و کره را از دست وسترگارد برداشت.

آتش نشانان داوطلب، که به جوامع در داخل و اطراف شهرداری روستایی بلوچر، ساسک خدمات رسانی می کنند، در حال برنامه ریزی برای فروش میله ها برای جمع آوری پول برای تجهیزات جدید بسیار مورد نیاز هستند.

پیلون گفت: “ما به بخش کوچک کوچک خود بسیار افتخار می کنیم، و همه داوطلبان ما هیجان زده هستند که به آنجا بروند و سعی کنند تعدادی از این آب نبات ها را بفروشند.”

یک آتش‌نشان و یک راننده تحویل‌دهنده دست می‌دهند، در محاصره مردان، برخی با لباس آتش‌نشان، در کنار یک کامیون حمل‌ونقل Purolator ایستاده‌اند و جعبه‌هایی از شکلات‌های Rum & Butter را در دست دارند.
اداره آتش نشانی داوطلبانه برادول در ساسکاچوان یک محموله از 16000 میله رام و کره دریافت کرد که توسط Canadian Candy Nostalgia اهدا شد و توسط Purolator به صورت رایگان تحویل داده شد. از چپ به راست: سروان تیم یانک، معاون رئیس آتش نشانی کوئینتین سنگر، ​​رئیس آتش نشانی مت دوکارت، راننده پورولاتور راب، کن هارتز، داستی ویکلون، میسون براکن و کریس براکن. (اداره آتش نشانی داوطلبانه برادول)

این محموله ها – 1.5 پالت میله با وزن حدود 770 کیلوگرم – روز پنجشنبه با ارسال رایگان توسط Purolator با سر و صدای زیادی رسید.

کورتنی ریستتر، سخنگوی Purolator، در ایمیلی گفت: «وقتی در مورد فراخوان خلاق Candy Nostalgia کانادایی خواندیم که به جای هدر دادن شکلات‌های خود را به آنها بدهد، می‌دانستیم که می‌توانیم کمک کنیم.»

“تکه‌های شکلات توسط سازمان آتش نشانی در تلاش‌های جمع‌آوری کمک مالی به خوبی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و آن را به یک برد-برد در همه جا تبدیل می‌کنند.”

پیلون گفت که برای تحقق آن هماهنگی زیادی لازم بوده است، اما او از هر کسی که درگیر است سپاسگزار است.

او گفت: “این واقعاً به ما کمک زیادی می کند.” “این فقط یک معجزه است، واقعاً، که همه چیز به شکلی که انجام شد جمع شد.”

چگونه این اتفاق افتاد؟

Candy Nostalgia کانادایی در سال 2018 شروع شد، زمانی که وسترگارد ماموریت خود را برای احیای شکلات مورد علاقه مادر سالخورده خود، ناهار کوبایی، قرار داد.

آنقدر موفقیت آمیز بود که در سال 2021، او تصمیم گرفت یک کلاسیک دیگر متوقف شود، نوار رام و کره – یک آب نبات غیر الکلی با طعم رام، و مورد علاقه شوهرش در دوران کودکی.

اما کمبودها و تأخیرهای کار همه گیر به این معنی بود که محموله هایی که قرار بود به طور پیوسته در طول زمان برسد، به یکباره رسید. و با بهترین تاریخ قبل از ماه ژوئن، او به سادگی نمی‌توانست آن‌ها را با سرعت کافی در فروشگاه‌هایی که معمولاً با آنها شریک است جابه‌جا کند.

این یک کابوس شیرین شیرین برای وسترگارد بود، او همچنین به طور تمام وقت در یک تمرین فیزیوتراپی در کامروز کار می کند. بنابراین او تصمیم گرفت که داستان خود را به توده‌ها برساند و با رادیو CBC مصاحبه کند همانطور که اتفاق می افتد، گلوب و میل و حتی برخی از خبرگزاری های بین المللی.

او گفت: «این در سراسر جهان منتشر شده است.

جعبه ای از میله های رام و کره در قفسه فروشگاه.
میله‌های رام و کره، کامل با طراحی گرافیکی متعلق به دهه ۷۰، برای خرید آنلاین و در فروشگاه‌های منتخب کانادا در دسترس هستند. (انیس حیدری/سی بی سی)

به زودی، صندوق پستی او مملو از افرادی شد که به دنبال بارهای رام و کره بودند.

بسیاری از مردم فقط یک یا دو جعبه می خواستند که با توجه به موقعیت او ایده آل نبود. او گفت که دیگران از کره جنوبی یا آفریقای جنوبی پیام می‌فرستند، که به نظر غیرممکن می‌رسید.

اما او همچنین چند تناسب واقعا خوب پیدا کرد.

در پایان، در بالای آتش‌نشانان ساسکاچوان، او می‌گوید که پالت‌هایی را به مرکز تخلیه کلگری، کلیسای ارتدوکس اوکراینی سنت ولادیمیر کلگری، Run Calgary، Run Like Ole، کلیسای Varsity کلگری و تعدادی از بانک‌های مواد غذایی اهدا کرده است.

“خاطرات زیادی را زنده می کند”

اگر هنوز هم می‌خواهید کافه‌های رام و کره را داشته باشید، Canadian Candy Nostalgia آنها را در فروشگاه‌های بسیاری از کشور، عمدتاً غرب کانادا و سواحل شرقی، و همچنین به‌صورت آنلاین از طریق آمازون به فروش می‌رساند.

و برای مدت کوتاه بعدی، می‌توانید با تماس با اداره آتش‌نشانی داوطلب برادول، تعدادی را نیز به دست آورید.

مردی خندان با سبیل در حالی که در کنار پسر کوچکی با کلاه قرمز آتش نشانی ایستاده است، نوار رام و کره را بالا گرفته است.
کوئینتین سنگر، ​​معاون رئیس اداره آتش نشانی داوطلب برادول و نوه اش کانر. (اداره آتش نشانی داوطلبانه برادول)

پیلون می‌گوید که مشتاقانه منتظر است تا خودش را بررسی کند.

“مامان من 71 ساله است و او آنها را به وضوح به یاد می آورد. و من به یاد دارم که وقتی من یک دختر کوچک بودم، آنها به فروشگاه رفتند و 25 سنت برای یک شکلات رام و کره پرداخت کردند. بنابراین خاطرات زیادی را زنده می کند. ” او گفت.

ما از اینکه بخشی از سفر بودیم، سپاسگزاریم که این شکلات‌ها را به کانادا برگردانیم تا مردم امتحان کنند، و از آتش‌نشانی که آن‌ها را با خانواده‌ها به اشتراک بگذارد، و آن‌ها فرصتی برای امتحان کردن رام و کره داشته باشند. بار.”