فاکس نیوز با خانواده ست ریچ ، کارمند کمیته ملی دموکراتیک کشته شد

فاکس نیوز با پدر و مادر ست ریچ کارمند کمیته ملی دموکراتیک که در دادخواست ادعا کردند شرکت خبری کابل از مرگ پسرشان در داستان ها و تفسیرها سوited استفاده کرده است به توافق رسیده است.

هر دو طرف روز سه شنبه توافق را تأیید کردند.

ریچ در سال 2016 در واشنگتن دی سی ، در اقدامی که مقامات آن را یک اقدام سرقت مخفی توصیف کردند ، به ضرب گلوله کشته شد. والدین وی ، جوئل و مری ریچ ، به مقاله و تفسیری از فاکس اعتراض کرده بودند که به گفته آنها به دروغ گفته شد پسر آنها در زمان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری ایمیل های DNC را به ویکی لیکس درز کرده است.

گزارش های اطلاعاتی آمریكا با نظریه های اینترنتی مبنی بر ترك ریچ به دلیل لو رفتن ایمیل روبرو شد.

دادگاه بدوی این دعوی را رد کرده بود ، اما سال گذشته دادگاه تجدیدنظر دادگاه دوم ایالات متحده در منهتن آن را احیا کرد. دادگاه گفت كه خانواده به طور منطقی ادعا كرده اند كه به معنای یك كارزار شكنجه عاطفی است.

والدین ریچ ، در بیانیه ای گفتند که این حل و فصل فصل دیگری از تلاش آنها برای عزاداری پسرش را که 27 ساله بود هنگام کشته شدن ، بسته کرد.

ریچس ، از اوماها ، نبراسکا ، گفت: “ما از حل این مسئله خوشحالیم و صمیمانه امیدواریم که رسانه ها در آینده احتیاط واقعی کنند.”

هیچ یک از دو طرف شرایط مالی این معامله را فاش نکردند.

فاکس در بیانیه ای گفت: “ما از حل ادعاها خوشحالیم و امیدواریم كه این امر آقای و خانم ریچ را قادر سازد تا درجه كمی از صلح و آرامش را به سمت جلو پیدا كنند.”