قالیشویی مجدیه

قالیشویی مجیدیه

قالیشوی مجدیه

قالیشویی‌ها با توجه به دریافت فرش‌های مختلف از افراد بعد از شستشو به صاحبان اصلیشان تحویل می‌دهند. یکی از قالیشویی‌هایی که توانسته به صورت حرفه‌ای در این حوزه فعالیت داشته باشد قالیشویی‌های مجیدیه است که توانسته‌اند  با اعتباری که برای خود به دست آورده‌اند همواره مخاطبان و مشتریان بسیار زیادی را داشته باشند. یکی از این قالیشویی‌ها قالیشویی چشمه است که برخلاف قالیشویی‌های دیگر اهمیت بسیار زیادی را به فرش‌های افراد با توجه به نوع شستشوی آن‌ها به فرش آن ها می‌دهد. ما می‌توانیم اطلاعات بسیار زیادی را از این قالیشویی‌ها در صفحات مجازی با جستجو کردن نام آن‌ها مشاهده کنیم. این قالیشویی‌ در تهران قرار دارند و توانسته‌ با توجه به رقابت بسیار زیادی که در میان قالیشویی‌ها وجود دارد به یکی از قالیشویی‌های معتبر و بسیار خوب در این حوزه تبدیل شود. به این صورت که برای قرار دادن فرش ها در این قالیشویی باید از وقت‌های قبلی استفاده کنیم تا بتوانیم از شستشو و فعالیت‌های این قالیشویی‌ها استفاده کنیم.

مشخصات قالیشویی مجیدیه

با توجه به اینکه قالیشویی چشمه در مجیدیه توانسته با اعتباری که در سال‌های اخیر به دست آورد بسیار مشهور شود، مشخصات خاصی را دارا است. از جمله مشخصات آن می‌توانیم به شستشوی فرش‌ها به صورت رعایت اصول مذهبی اشاره کنیم که افراد بسیار زیادی برای این موضوع حساسیت بسیار زیادی را دارند.

همینطور این قالیشویی با توجه به اینکه فضای بزرگ را به خود اختصاص داده است و همواره فرش‌هایی با جنس‌های مختلفی مانند دستباف و نخ و دیگر جنس های مختلف را قبول می‌کند و بعد از کارهای لازم آن را به صورت بسیار پاکیزه به مشتریان خود تحویل می‌دهد.

با توجه به اینکه افراد بسیار زیادی از قالیشویی‌های مختلف استفاده کرده‌اند اما در قالیشویی چشمه مجیدیه افراد می‌توانند فرش‌های خود را اگر دارای پوسیدگی و یا نیاز به ترمیم داشته باشد را انجام دهند. با توجه به اینکه این قالیشویی همواره به مشتریان خود توجه بسیار زیادی را دارد توانسته اعتبار بسیار خوبی را برای خود به دست آورد و همواره درصدد این است که مشخصات و ویژگی‌های قالی‌شویی خود را افزایش دهد.

ویژگی قالیشویی‌های مجیدیه

ویژگی قالیشویی مجیدیه

این قالیشویی توانسته با توجه به ویژگی‌های بسیار زیاد خود همواره مشتریان و طرفداران بسیار زیادی را داشته باشد. از جمله ویژگی‌های آن می‌توانیم به داشتن خدمات لازم برای ترمیم و یا جلوگیری از پوسیدگی فرش‌ها اشاره کنیم. همچنین بسیاری از فرش‌هایی که در قالیشویی‌ها قرار می‌گیرند دارای کثیفی‌هایی مانند لکه‌های مختلف هستند که قالیشویی چشمه توانسته با توجه به فعالیت‌های خود این لکه ها را از بین ببرد و همچنین رنگ‌های مختلفی را که باعث مخلوط شدن آن ها است را جدا کند. ‏

همچنین این قالیشویی برای دریافت فرش‌های مختلف بسیاری از کارکنان را استخدام کرده است که فرش‌ها را به صورت آماده و لول کرده تحویل می‌گیرد و دقیقا به همان صورت به مشتریان تحویل می‌دهند. 

همچنین این قالیشویی دارای سایتی است که ما با مراجعه به آن می‌توانیم این را مشاهده کنیم که مردم بازخورد بسیار خوبی را نسبت به این قالیشویی دارند به صورتی که همواره توانستند فرش‌های خود را در این قالیشویی شستشو دهند.

از دیگر ویژگی‌های این قالیشویی که بسیار مورد پسند قرار گرفته است می‌توانیم به تعیین وقت، در حقیقت مشخص کردن زمان برای حمل فرش‌ها چه در صبح‌ها و چه در عصر‌ها اشاره کنیم.

اهمیت رعایت اصول شستشوی مذهبی در قالیشویی‌ها

با توجه به اینکه نیاز به قالیشویی‌ها در چند سال اخیر افزایش پیدا کرده است قالیشویی‌های مجیدیه از جمله قالیشویی‌های هستند که توانسته‌اند با توجه به رعایت بسیاری از اصول به صورت مذهبی برای شستن فرش‌ها و برای تمیزی و پاکیزگی فرش‌ها بسیار معروف شوند.

ارزانترین قالیشویی در مجیدیه

قالیشویی چشمه واقع در مجیدیه تهران، از آن دسته قالیشویی‌هایی است که بسیار منصف بوده و با ارائه قیمت های معقول و عادلانه علاوه بر ثابت نگه داشتن مشتریان قدیمی خود، اقدام به جلب نظر افراد مختلف هم می‌کند. قالیشویی چشمه همواره عقیده دارد که باید براساس عرف جامعه هزینه‌ها تعیین شود و بر این اصل نیز پایبند است. البته نباید این فکر غلط به وجود آید که چون قیمت‌ها در این قالیشویی پایین است پس دارای کیفیت خوبی نیست. اتفاقا این قالیشویی یکی از باکیفیت‌ترین قالیشویی‌ها در مجیدیه است که سابقه درخشان آن خود گویای این داستان است پس به هیچ عنوان به کیفیت شست و شوی این قالیشویی نباید شک کرد.

سخن پایانی

سخن پایانی

یکی از نیازهای اصلی مردم پاکیزه نگهداشتن محل و استفاده از وسایل تمیزی است که آن ها دارا هستند. برای اینکه افراد بتوانند وسایل خود را مانند فرش ها تمیز نگه دارند می‌توانند برای شستشوی فرش‌های خود به قالیشویی‌های مختلفی مراجعه کنند. یکی از این قالیشویی‌ها، قالیشویی چشمه است که توانسته با توجه به اعتبار و فعالیت‌های خود در این حوزه به یکی از قالیشویی‌های معتبر و خوب تبدیل شود. ما می‌توانیم اطلاعات لازم را برای مشاهده از قالیشویی چشمه و فعالیت‌های آن ها در سایت‌های گوگل با جستجو کردن نام آن مشاهده کنیم.

منبع : cheshmehh.com