قدرتمندترین رای دهندگان در حال حاضر ایالات متحده: گرجی های ترامپ دوست

آنها ساعت ها با ماشین به دیدن دونالد ترامپ در آخر هفته گذشته رفتند و سپس ساعت های بیشتری صف کشیدند ، کلاه و تی شرت های ترامپ را پوشیدند ، شعارهای ترامپ را سر دادند ، نامزدهای مختلف ترامپ را به سخره گرفتند و پیرامون انتخاباتی که آنها اصرار خواهند داشت دزدیده شده از ترامپ است.

تصمیماتی که همین گروه از رای دهندگان جورجیا طی چند هفته آینده اتخاذ کرده اند ، می توانند روند سیاست های آمریکا برای چند سال آینده را شکل دهند.

یک جفت انتخابات در 5 ژانویه در این ایالت تعیین می کند که کدام حزب سنای ایالات متحده را کنترل می کند ، ثبت نام دوشنبه بسته می شود و هفته آینده رای گیری قبلی آغاز می شود.

برای برگزاری اتاق ، جمهوری خواهان باید در یکی از این دو مسابقه پیروز شوند. نتیجه بر توانایی رئیس جمهور آینده جو بایدن در تأیید قضات ، تعیین اعضای کابینه و امضای قانون تأثیر خواهد گذاشت.

نگرانی جمهوری خواهان: آیا این رای دهندگان حاضر می شوند؟

ثروت این حزب به مشارکت در رای دهندگان بستگی دارد به عنوان رای دهندگان “ترامپ اول” ، این طرفداران سرسخت در حال حاضر به هر کسی که فکر می کنند به اندازه کافی وفادار به رئیس جمهور نیستند ، سرزنش می شوند.

آنچه حزب حزب را نگران کرده است: احتمال این که این رای دهندگان پس از انتخابات ریاست جمهوری در خانه بمانند ، ناامید شده از امتناع مقامات جمهوری خواه از کمک به ترامپ برای لغو نتیجه.

پیت تول بیشتر سیاستمداران به جز ترامپ را دوست ندارد. وی همچنان قصد دارد در دور دوم سنا رأی دهد. (الكساندر پانتا / CBC)

تجمع آخر هفته در جورجیا امکان گرفتن به موقع دما را برای این قطعه قدرتمند رای دهندگان فراهم کرد.

تعداد کمی از افراد در این مراسم علائم سناتورهای جمهوری خواه کلی لوفلر یا دیوید پردو را داشتند ، حتی اگر مبارزات انتخاباتی مجدد آنها ظاهرا دلیل پرواز ترامپ برای یک راهپیمایی باند فرودگاه بود.

هنگامی که لوفلر و پردو صحبت کردند ، شرکت کنندگان در تجمع آنها را با شعارهایی درباره رئیس جمهور غرق کردند ، مانند: “جلوی دزدی را بگیرید!” و “برای ترامپ بجنگید” ، گروهی از هزاران نفر که آنچه را که واقعاً شورهای سیاسی را تحریک می کند ، روشن می کنند.

بخور از دست دادن ترامپ

پیت تول که در میان مردم نشسته بود ، گفت که از اکثر سیاستمداران بیزار است – که شامل همه دموکرات ها و بیشتر جمهوری خواهان می شود.

جمهوریخواهی که او واقعاً عاشق اوست ترامپ است. و آنچه در حال حاضر برای او مهم است ، وادار کردن دیوان عالی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری است.

او مطمئن نیست که چگونه ، یا بر اساس چه استدلال های قانونی یا شواهدی ممکن است اتفاق بیفتد ، اما بقال بازنشسته از شهر کوچک اووالدا ، گاو فقط نمی تواند باور کند که مردش واقعاً گم شده است.

او فکر می کند که دیگر جمهوری خواهان باید بیشتر کمک کنند تا ترامپ در سمت خود بماند و تحقیر او به دو نامزد جمهوری خواه سنا که در آن صحنه بودند ، گسترش می یابد.

تول گفت: “من جمهوری خواه یا دموکرات نیستم. من طرفدار ترامپ هستم.” “من دوست ندارم [Republican senators Kelly] لوفلر یا [David] ماندگار ».

لوفلر و پردو به دنبال انتخاب مجدد در برابر رافائل وارنوک ، کشیش کلیسای قدیمی مارتین لوتر کینگ و جون اوسوف ، کارمند سابق کنگره هستند.

تول ، نامزدهای حزب خود را ضعیف و با دهان سخت می بیند و گفت که آنها باید مانند ترامپ سرسخت باشند. وی در پاسخ به این سال که چگونه ، به طور خاص ، باید رفتارهای خود را از رئیس جمهور الگوبرداری کنند ، وی پاسخ داد: “در مورد همه چیز. آنها باید شخصیت او را داشته باشند. نظرشان را بگویند.”

تماشا کنید | آیا ادعاهای کلاهبرداری ترامپ می تواند رای دهندگان گرجستان را برای دور دوم دور از خانه نگه دارد ؟:

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، آخر هفته را در تلاش برای حمایت از نامزدهای جمهوری خواه سنا در جورجیا گذراند ، اما نگرانی هایی وجود دارد كه ادامه تقبیح وی از سیستم انتخاباتی می تواند رای دهندگان را به ماندن در خانه ترغیب كند. 2:03

پس نتیجه نهایی چیست – آیا او برای دور دوم سنا شرکت خواهد کرد یا خیر؟ “من احتمالاً به لوفلر و پردو رای خواهم داد.”

دلیل: جلوگیری از قدرت گرفتن چپ.

و این اقدام اصلی اکثر قریب به اتفاق بسیاری از شرکت کنندگان در رالی بود که توسط CBC News و سایر رسانه ها در جریان رویداد آخر هفته مصاحبه شد.

اکثر آنها گفتند که حتی اگر رقابت ریاست جمهوری برای آنها اهمیت بیشتری داشته باشد ، و حتی اگر اکثر جمهوری خواهان بدون مزاحمت باشند ، آنها همچنان شرکت می کنند و برای کمک به حزب خود در حفظ سنا رأی می دهند.

نامزدهای سنا در جورجیا. بالا از چپ: دیوید پردو ، و رئیس جمهوری جمهوری خواه ، و رئیس جمهوری لو. پایین ، از چپ: رافائل وارنوک و جون اوسوف. (CBC)

استثناهایی وجود داشت.

لورن وویلز که برای این رویداد 5 ساعت رانندگی از شمال آتلانتا را طی کرد ، گفت که دیگر اعتقاد خود را به سیستم انتخاباتی از دست داده است. او فکر می کند ، علی رغم فقدان شواهد در مورد تقلب در انتخابات ، در رای گیری علیه رئیس جمهور تقلب شد.

او به اصطلاح “کلاهبرداران” و “رسانه های اخبار جعلی” و آنچه به نظر او حزب جمهوری خواه ضعیف زانو است و به سختی نمی جنگد تا ترامپ را در کاخ سفید بجنگد ، بازی می کند.

وقتی از او س askedال شد که آیا او در مسابقه سنا رأی می دهد ، گفت: “در سیستم فعلی نیست – چرا من می خواهم؟”

جمهوریخواهان عصبانی که در یک رویداد اخیر صندلی حزب را فریاد زدند ، و وکلای طرفدار ترامپ که خواستار تحریم مسابقات سنا بودند به عنوان اعتراض به یک تشکیلات حزبی که آنها را بی اعتقاد به رئیس جمهور می دانند ، این نگرش انکارآمیز را مورد توجه قرار دادند.

برای دموکراتها نیز سهام بالا است

چنین صحبت هایی برای گوش دموکرات ها موسیقی شیرینی است.

یک دموکرات که چندین ساعت در شمال زندگی می کند ، دستان خود را به دعای تظاهرآمیز بلند کرد وقتی از او س askedال شد که آیا انتظار می رود در حق فشار آوردن به مشارکت جمهوری خواهان اختلاف ایجاد شود.

لاتراشا جکسون ، داوطلب حزب دموکرات در نزدیکی آتلانتا ، گفت که حزب او به شدت خواهان این دو کرسی است ، که منجر به تساوی 50-50 سنا می شود و به معاون رئیس جمهور منتخب کمالا هریس اجازه می دهد رأی گیری کند.

جکسون در خانه خود در شهرستان فورسیت صحبت کرد و گفت: “دموکرات ها می فهمند که چه چیزی در خط است.”

ملیسا کلینک ، رئیس حزب دموکرات در همان شهرستان ، خاطرنشان کرد که حزبی که سنا را حفظ می کند فقط آرای بیشتری را کسب نمی کند – رهبری آن دستور جلسه اتاق را کنترل می کند و تصمیم می گیرد کدام لایحه ها برای رای گیری ارائه شود.

ملیسا کلینک ، رئیس یک شعبه شهرستان دموکرات در نزدیکی آتلانتا ، می گوید این نژادها تعیین خواهد کرد که در سنا چه بحث هایی می شود. (الكساندر پانتا)

همه این موارد عواقب بالقوه ای را در مورد موضوعاتی مانند مراقبت های بهداشتی ، تغییرات آب و هوا ، زیرساخت ها و سیاست مهاجرت به همراه دارد.

کلینک چنین توصیف کرد: “دو سال مسدود کردن” ، سنا به رهبری مک کانل. “همین الان [McConnell is] دروازه بان چیزی که ما حتی روی زمین صحبت می کنیم. “

شعبه شهرستان وی اخراج آگهی های تبلیغاتی آخر هفته گذشته را برای رای گیری در 5 ژانویه آغاز کرد و گروه های مترقی درخواست های رای غیابی را از طریق پست ارسال کردند.

دموکرات ها ، یک تپه بلندتر برای صعود دارند.

در حالی که برخی از نظرسنجی های اخیر به دموکرات ها برتری در دو مسابقه نزدیک را می دهد ، اما تاریخ و ریاضیات از طرف جمهوری خواهان است.

برای مبتدیان ، جمهوریخواهان برای حفظ برتری فقط باید در یک مسابقه برنده شوند. دموکرات ها به هر دو نیاز دارند. علاوه بر این ، جمهوری خواهان سابقه مشارکت بیشتری در انتخابات دور دوم مانند این انتخابات دارند که در گرجستان پس از انتخابات عمومی برگزار می شود ، در حالی که نامزدهای متعددی وجود دارد و هیچ کس از 50 درصد عبور نمی کند.

در آخرین دور دوم ، در سال 2018 ، براد رافنسپرگر ، نامزد جمهوری خواه برای وزیر خارجه ، برتری وی در انتخابات سراسری انتخابات را با بیش از 3 درصد در دور دوم گسترش داد.

این همان برد رافنسپرگر است که اکنون تهدید به مرگ شده است زیرا وی مسئولیت اجرای انتخابات گرجستان را بر عهده دارد و از کمک به ترامپ برای لغو نتیجه امتناع می ورزد.

استراتژی جمهوری خواهان: ترامپ را در مکالمه نگه دارید

که ما را به راهپیمایی رئیس جمهور می رساند.

پس از رویداد آخر هفته ، اکنون کاملاً واضح است که استراتژی جمهوری خواهان در تلاش برای اطمینان از مشارکت رای دهندگان دوست ترامپ چیست.

آنها ترامپ را در مکالمه نگه می دارند.

چندین سخنران در تجمع آخر هفته این رای سنا را فرصتی برای تقویت میراث رئیس جمهور و محافظت از آن در برابر دموکرات هایی که مالیات ، انرژی ، آب و هوا و سایر سیاست های وی را لغو می کنند ، قرار دادند.

“نگذارید آنها بگیرند [that legacy] دور ، “گفت سانی پردو ، فرماندار سابق جورجیا ، عضو فعلی کابینه ترامپ ، و پسر عموی یکی از نامزدهای جمهوری خواه ، سناتور دیوید پردو.

شکست کنونی سنا 50 رأی جمهوری خواهان و 48 رأی از دموکرات ها و مستقل های گرایش به دموکرات ها است. در صورت پیروزی دموکراتها در گرجستان ، احزاب مساوی خواهند شد و کمال هریس ، معاون نخست وزیر آینده ، رای تساوی خواهد بود. (اخبار CBC)

ترامپ به نوبه خود سخنرانی طولانی با سه مضمون اساسی ایراد کرد.

نخست ، وی جمهوری خواهان را تشویق کرد تا در انتخابات شرکت کنند. وی این رای را مهمترین دور دوم کنگره در تاریخ خواند و از دو نامزد سنا ستایش کرد.

دوم ، او دیگر جمهوری خواهان جورجیا را زباله دانی کرد. بخش عمده ای از سخنان ترامپ شامل گلایه از انتخابات و شکایت از فرماندار بود که از کمک به وی برای لغو نتیجه خودداری کرده است.

سرانجام ، او همچنین چیزی را ارائه داد که به نظر می رسید مانند یک آدرس مغرورانه باشد. ترامپ این سخنرانی را با ذکر مواردی که ریاست جمهوری اش از کاهش مالیات گرفته تا ساخت سفارت آمریکا در قدس به دست آورد ، به پایان برد.

ترامپ از گرجی ها خواست تا این میراث را با حضور در روزنامه های Perdue و Loeffler تقویت کنند: “این صندلی ها آخرین خط دفاعی برای نجات آمریکا و محافظت از همه چیزهایی است که ما به دست آورده ایم.”

نه اینکه ترامپ هرگز شکست را بپذیرد.

شعارهای گرم

طرفداران او نیز چنین نخواهند کرد. آنها فقط در مورد باخت در انتخابات غر نمی زنند. به نظر می رسد تعداد زیادی بر اساس تعداد زیادی از ادعاهای اثبات نشده یا مناقشه برانگیز عمیقاً بر این باورند که وی مورد سرقت قرار گرفته است و اکنون بارها و بارها در دادگاه رد شده است.

آنها به دلیل گزارش دادن از دست داده در رسانه ها ناراحت هستند. عده ای فریاد زدند که یکی از خدمه فاکس نیوز بود ، در حالی که چند نفر در اتوبوس رسانه ای که از تظاهرات خارج شده بود ، مصادیق مختلفی را فریاد زدند.

باب كونست ، كه به علت آنچه كه وی اظهار داشت 201 مین رویداد مربوط به ترامپ است ، از میامی دور شد ، گفت جمهوری خواهان قصد دارند در انتخابات مقدماتی آینده ، هر كسی را كه نتواند به ترامپ در حفظ قدرت خود كمك كند ، كنار بگذارد.

به گفته وی ، برخی از شعارها بیش از پیش داغ می شود.

وی گفت: “این مانند زمان جنگ داخلی است.” “من معتدل ترین فرد هستم. اما من بسیار عصبانی هستم. … من مردم اینجا را به من گفته اند که تا دندان مسلح هستند.”

در راهپیمایی در والدوستا ، گالری ، ترامپ بیشتر در مورد دستاوردها و گلایه های خود صحبت کرد ، اما همچنین از گرجی ها خواست تا رای دهند. (الكساندر پانتا)

با این حال او هنوز به سنا اهمیت می دهد و می خواهد جمهوری خواهان پیروز شوند. كونست گفت: “آنها مجبورند.”

یکی از مجریان محافظه کار رادیو که نسبت به ترامپ ولرم بوده است – در ابتدا با او مخالفت کرد ، سپس از او حمایت کرد و اغلب از او انتقاد کرد – می گوید او انتظار دارد این حزب برای مسابقات سنا متحد شود.

اریک اریکسون ، مجری برنامه گفتگوی شو مستقر در جورجیا ، گفت تعدادی از جمهوری خواهان قبل از هر چیز به ترامپ اهمیت می دهند.

اما وی گفت که در مورد بحث تحریم نیز با واکنش سریع روبرو شده و انتظار دارد جمهوری خواهان ظاهر شوند. وی گفت: تاریخ همچنین نشان داده است جمهوری خواهان جورجیا در مسابقات غیر ریاست جمهوری شرکت می کنند ، مانند سال میان تر 2018.

“من فکر می کنم GOP دو به دو می رود [in the Senate races]، “اریکسون در مصاحبه ای خارج از استودیوی آتلانتا خود گفت.

“اما این یک تنبل ترین فرد خواهد بود. ما در تلویزیون و رادیو – در این مسابقات برنده خواهیم شد. … این نزدیکی خواهد بود. شاید نزدیکتر از آنچه باید باشد.”