قیمت درمارولر مارک ZGTS

درمارولر یک دستگاه مراقبت پوستیست که به جوان سازی پوست، درمان زخم آکنه، و کاهش علائم پیری قیمت درمارولر دکتر رولر کمک می کند. درمارولر می تواند با مشکلات پوستی مختلف مانند آثار آکنه، چروک، جای زخم، رنگدانه های پوستی، سلولیت و غیره مقابله کند. از این روش می توان برای هموار سازی پوست، از بین رفتن لکه های پوستی، حذف جای آکنه، جوش و ترک های ناشی از بارداری استفاده کرد. همچنین درمارولر برای افرادی که بر روی پوست ها جای زخم، جوش و آکنه وجود دارد که هنوز درمان نشده اند، چنانچه از این روش استفاده کنند ممکن است دچار التهاب پوستی شوند.

⦁ استفاده منظم از درمارولر باعث می شود کاهش چین و چروک های پوستی می شود. ⛔ استفاده از درمارولر برای برخی افراد می تواند باعث تشدید مشکلات پوستی شود، حتما پیش از استفاده با پزشک مشورت نمایید. امروزه از درمارولر ها برای انتقال دارو های پوستی و واکسن ها به پوست نیز استفاده می شود. چین و چروک ها و خطوط صورت با افزایش سن به تدریج بر روی پوست ظاهر شده و موجب ایجاد پیری پوست می شوند. ⦁ با افزایش کلاژن سازی پوست باعث جوان سازی و شفافیت پوست می شود. شما می توانید دستگاه را ابتدا به صورت افقی و سپس به صورت عمودی بر روی پوست خود بکشید.

بر روی غلتک مذکور سوزن های ریز بسیار وجود دارد. درمارولر در واقع یک غلطک است که روی سطح آن سوزن های بسیار ظریف قرار گرفته است و در جوانسازی و درمانهای زیبایی کاربرد و نتیجه خوبی دارد. خونریزی با رولر ۰.۲۵ تا ۰.۵ میلی متر و بسیار کم است. با این تفاوت که این ابزار یک نسخه خانگی است و به صورت شخصی قابل استفاده است.این دستگاه دارای سوزنهای بسیار ریز با ضخامت 0.5 تا 3 میلیمتر است که استفاده از آن باعث فعال سازی لایه بیرونی پوست شده و به کلاژن سازی بسیار کمک می کند اگر چه منافذ ایجاد شده توسط این دستگاه بسیار ریز هستند ولی به شیوه معجزه آسایی به جوانسازی پوست کمک می کند.این ابزار توانایی از بین بردن چین و چروک های روی پوست را دارد و همچنین به شادابی آن کمک می کند.

هدف از این روش آن است که از طریق این سوزن ها و سوراخ های ایجاد شده، محصولات مراقبتی پوست و کرم های بهداشتی راحت تر به عمق پوست نفوذ نمایند. درمارولر از سوزن های 0.1 تا 0.2 میلی متری تشکیل شده است که سبب ایجاد مسیرهای میکرو در پوست شده و باعث نفوذ بهتر محصولات مراقبتی در آن می شود. در این موارد بهتر است تا حتما با یک پزشک مشورت نمود. ⦁ با استفاده از درمارولر، پوست مواد مغذی و سرم های تغذیه ای را بهتر جذب خود می کند.