لوئیس همیلتون قهرمان فرمول 1 تست COVID-19 مثبت است

تیم F1 مرسدس-ای ام جی پتروناس وی روز سه شنبه اعلام کرد ، قهرمان جهان آزمایش COVID-19 مثبت است و این آخر هفته جایزه بزرگ ساخیر را از دست خواهد داد.

این تیم بیانیه ای صادر كرد و گفت كه همیلتون هفته گذشته سه بار مورد آزمایش قرار گرفت و هر بار نتیجه منفی به دست آورد ، آخرین بار بعد از ظهر روز یكشنبه در پیست بین المللی بحرین كه در آن جایزه بزرگ را از آن خود كرد.

تیم گفت: “اما وی صبح روز دوشنبه با علائم خفیف از خواب بیدار شد و در همان زمان به او اطلاع داده شد که متعاقباً تماس قبل از ورود به بحرین مثبت شده است.” “بنابراین ، لوئیس آزمایش دیگری انجام داد و نتیجه مثبتی را به دست آورد. از آن زمان با آزمایش مجدد تأیید شده است.”

همیلتون مطابق با پروتکل های بهداشتی در بحرین در انزوا است.

در بیانیه تیم آمده است: “به غیر از علائم خفیف ، او در غیر این صورت تناسب اندام و خوبی است و کل تیم بهترین آرزوها را برای بهبود سریع برای او می فرستند.”

به نظر می رسد همیلتون 35 ساله در پایان مسابقه در بحرین تخلیه شده است.

همیلتون با شاهزاده خالد بن سلطان آل فیصل ، رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و اتومبیلرانی عربستان پس از دریافت جام بر روی سکو به دلیل پیروزی در مسابقه روز یکشنبه در بحرین ، مشت هایی را به هم زد. او در پایان مسابقه خالی از آب ظاهر شد. (حمد اول محمد / رویترز)

وی بلافاصله پس از پزشک عمومی گفت: “این فیزیکی است ، این مسیر همیشه فیزیکی بوده است. ما تعداد زیادی کرنر با سرعت بالا داریم ، بنابراین من مطمئناً آن را احساس می کردم.” “من آنجا بسیار سرگرم می شدم و واقعاً مطمئن نبودم که در پایان چگونه کار خواهد کرد.”

روز یکشنبه مسابقه دیگری در بحرین برگزار می شود – در مدار بیرونی ساخیر – قبل از اینکه فصل 17 مسابقه در ابوظبی به پایان برسد.

همیلتون با 332 امتیاز پیشتاز قهرمانی در قهرمان رانندگان F1 است ، بسیار بالاتر از هم تیمی مرسدس Valtteri Bottas با 201 امتیاز و Max Verstappen با 189 امتیاز.

تیم مرسدس اعلام کرد که اواخر هفته راننده جایگزین را معرفی خواهد کرد.