ماشین اصلاح شارژی mac

ریش تراش فویل آلمان 9240s ساخت کشور آلمان دارای استحکام و دوام مناسب، سرعت اصلاح بالا و نتایج رضایت بخشی می باشد و یکی از بهترین ریش تراش های موجود در بازار به حساب می آید.

ریش تراش Braun Series 9 9240s دارای تیغه های منعطف ماشین اصلاح شارژی mac و قابل برش در جهات مختلف بوده و از پوست صورت محافظت می کند و می توان از آن به صورت مرطوب و خشک استفاده کرد.

ریش تراش براون سری 9 دارای باتری قابل شارژ و پایه شارژ می باشد که در مدت 50 دقیقه به طور کامل شارژ می شود و می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد. همچنین پس از شارژ کامل به طور خودکار خاموش می شود.

از مزایای ریش تراش Braun Series 9 9240s می توان به ظاهر زیبا ماشین اصلاح مک استایلر و طراحی ارگونومیک، استحکام بالا، اصلاح صاف، مناسب برای پوست های حساس و قابلیت اصلاح موهای کمی بلندتر (تا 5 میلی متر) اشاره کرد.

ریش تراش براون سری 9 ضد حساسیت و ضد التهاب و ریش تراش اکسیژن مناسب برای استفاده روزمره، قیمت نسبتا بالایی دارد که به دلیل کیفیت ساخت بالا و شهرت برند قابل قبول است، شارژدهی خوب و طراحی زیبا دارد و خرید کنید. به دلیل بازخورد مثبت به کاربران این محصول توصیه می شود.

راهنمای خرید ماشین اصلاح شارژی mac

ریش تراش S5370/25 یکی دیگر از محصولات فیلیپس است که دارای ویژگی هایی است. تیغه های این مدل ظاهری گرد دارند تا آسیبی به پوست وارد نشود. طراحی تیغه های 2 لبه این ریش تراش باعث می شود که یک لبه مو به حالت ایستاده درآید و وظیفه کوتاه کردن موها بر عهده لبه دوم است. قابلیت اصلاح به دو صورت مرطوب و خشک به این معنی است که کاربر نه تنها می تواند از این تیغ ​​در حمام استفاده کند، بلکه دیگر نگران اصلاح با ژل اصلاح نیست.

از ویژگی های جالب این ماشین تراش مجهز بودن ریش تراش مک استایلر اصل به حالت توربو ماشین اصلاح شارژی mac است که باعث افزایش قدرت دستگاه در هنگام استفاده از این حالت می شود. فیلیپس محصول خود را با سیستم نظافت خودکار به نام «Smart Clean» روانه بازار کرده است که دارای کارتریج قابل تعویض است. S5370/25 دارای 5 نشانگر مختلف است. هنگامی که دستگاه روشن می شود، چراغ نشانگر باتری سه چراغ برای چند ثانیه روشن می ماند و میزان شارژ باقی مانده را نشان می دهد. وقتی باتری تمام می شود، نشانگر چشمک می زند و نارنجی می شود. همچنین در هنگام شارژ شدن دستگاه، چراغ ها سبز می شوند. مدت زمان شارژ کامل این ریش تراش 60 دقیقه است که می توانید 50 دقیقه به طور مداوم از آن استفاده کنید.

قیمت خرید ماشین اصلاح مک استایلر 5807

شرکت هلندی فیلیپس برای تمامی کاربران با هر نیاز و بودجه ای محصولات بسیار عالی تولید کرده است. ریش تراش BT5205/23 یکی دیگر از محصولات این شرکت است که دارای 15 حالت ماشین اصلاح مک استایلر تنظیم طول از 0.4 تا 7 میلی متر با دقت 0.2 میلی متر می باشد. تیغه های آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و ظرفیت تیز کردن خودکار باعث افزایش عمر مفید این مدل شده است. این ریش تراش با وجود قیمت پایین ضد آب بوده و کاربر می تواند بدون نگرانی از آن در زیر دوش استفاده کند. باتری های آن از نوع لیتیوم یونی هستند و پس از یک بار شارژ تا 70 دقیقه قابل استفاده هستند.
شرکت آلمانی براون در رقابت با برندهای دیگر ریش تراش های عالی و متفاوتی ساخته است. این محصول زیبا دارای تیغه های چهار قسمتی است که به راحتی موها را با حرکت روی پوست اصلاح می کند. ماشین اصلاح شارژی mac استفاده از سری اصلاح کننده ها به مردان این امکان را می دهد که ریش های خود را کوتاه کنند. این دستگاه دارای باتری لیتیوم یونی است که پس از 1 ساعت شارژ به مدت 50 دقیقه قابل استفاده است.

از دیگر ویژگی های این ریش تراش ضد آب و پشتیبانی از شارژ سریع است. طراحی ارگونومیک این تیغ، استفاده از عملکرد ضد لغزش و کلید قفل برای ثابت نگه داشتن دستگاه به شما این امکان را می دهد که بدون خستگی با آن کار کنید. همچنین این ماشین اصلاح دارای پایه شارژ و نمایشگر دیجیتال برای نمایش میزان شارژ باتری می باشد.