متحد ترامپ ، بار ، می گوید که مقامات هیچ مدرکی درباره تقلب در نتیجه انتخابات آمریکا تغییر ندادند

دادستان کل ایالات متحده ویلیام بار روز سه شنبه گفت که وزارت دادگستری شواهدی از تقلب گسترده رای دهندگان را که می تواند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 را تغییر دهد ، کشف نکرده است.

اظهارات بار علیرغم ادعاهای مکرر رئیس جمهور دونالد ترامپ مبنی بر سرقت انتخابات 3 نوامبر و امتناع وی از قبول ضرر خود به جو بایدن رئیس جمهور منتخب صورت گرفت.

بار در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس گفت که وکلای ایالات متحده و مأموران FBI در تلاش بوده اند تا شکایات و اطلاعات خاصی را که دریافت کرده اند پیگیری کنند ، اما آنها هیچ مدرکی را که بتواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد کشف نکرده اند.

وی گفت: “تا به امروز ، تقلبی در مقیاسی ندیده ایم كه بتواند نتیجه دیگری در انتخابات داشته باشد.”

این اظهار نظرها بخصوص از طرف بار ، که یکی از سرسختترین متحدان رئیس جمهور بوده است ، صورت می گیرد. قبل از انتخابات ، وی بارها این تصور را مطرح كرده بود كه رای گیری از طریق پست می تواند به ویژه در هنگام شیوع ویروس كرونا در معرض تقلب آسیب پذیر باشد ، زیرا مردم در ایالات متحده از رفتن به پای صندوق های رای ترسیده اند و در عوض رأی گیری از طریق پست را انتخاب كردند.

ماه گذشته ، بار دستورالعملی را به وکلای ایالات متحده در سراسر کشور صادر کرد که به آنها اجازه می دهد پیش از تصویب انتخابات ریاست جمهوری – “علیرغم وجود هیچ گونه شواهدی در مورد تقلب گسترده” ، “هرگونه ادعای اساسی” در مورد بی نظمی در رای گیری را پیگیری کنند.

این تفاهم نامه به دادستان ها این توانایی را می داد که از سیاست دیرینه وزارت دادگستری استفاده کنند که به طور معمول چنین اقدامات آشکاری را قبل از تصویب انتخابات منع می کند.

اندکی پس از صدور آن ، مقام ارشد امور جنایی انتخابات این بخش اعلام کرد که به دلیل این یادداشت از این سمت کنار می رود.

ترامپ در ویسکانسین شکایت کرد

تیم حقوقی مبارزات انتخاباتی ترامپ به سرپرستی رودی جولیانی ادعای توطئه گسترده دموکرات ها برای ریختن میلیون ها رای غیرقانونی را بدون هیچ مدرکی در سیستم کرده است.

تیم حقوقی همچنین به اظهارات بار پاسخ داد و گفت که وزارت دادگستری در تحقیق در مورد ادعاهای کلاهبرداری رای دهندگان اقدامات کافی انجام نداده است.

آنها چندین پرونده قضایی را در ایالت های میدان نبرد مطرح کرده اند و ادعا می کنند که ناظران نظرسنجی های حزبی از دید کافی کافی در سایت های رای گیری در برخی مکان ها برخوردار نیستند و بنابراین باید اتفاق غیرقانونی رخ داده باشد. این ادعاها بارها و بارها رد شده است ، از جمله توسط قضات جمهوری خواه که حکم دادگاه را صادر نکرده اند. جمهوری خواهان محلی در برخی از ایالت های میدان جنگ ترامپ را در ادعاهای مشابه بدون پشتوانه دنبال کرده اند.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در تلاش برای لغو پیروزی رئیس جمهور منتخب جو بایدن در ایالت میدان جنگ ، در ویسکانسین شکایت کرد. (پاتریک سمنسکی / آسوشیتدپرس)

اخیراً ، ترامپ روز سه شنبه در ویسکانسین شکایت کرد و خواستار رد صلاحیت بیش از 221000 رأی گیری در دو شهرستان دموکراتیک این ایالت شد ، این یک تلاش طولانی برای لغو پیروزی بایدن در ایالت میدان جنگ است که ترامپ با 20700 رأی از دست داد.

رئیس جمهور یک روز پس از تأیید فرماندار دموکرات ، تونی اِورس و رئیس کمیسیون انتخابات ویسکانسین ، بایدن را به عنوان برنده 10 رای کالج انتخاباتی ایالت تأیید کرد. ترامپ از دادگاه عالی ویسکانسین خواست که به جای شروع در دادگاه بدوی ، پرونده را مستقیماً بگیرد و به Evers دستور دهد گواهینامه را پس بگیرد.

وقت ترامپ برای رسیدگی به پرونده های حقوقی خود تمام می شود. قرار است دانشکده انتخابات در 14 دسامبر تشکیل جلسه دهد و کنگره قرار است آرا the را در 6 ژانویه شمارش کند.

تماشا کنید | ترامپ می گوید اگر دانشکده انتخاباتی به بایدن رأی دهد ، او کناره گیری خواهد کرد:

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده برای اولین بار گفت اگر جو بایدن به عنوان رئیس جمهور تایید شود ، کاخ سفید را ترک خواهد کرد ، حتی اگر او بدون هیچ گونه مدرکی اصرار داشت ، “این انتخابات یک تقلب بود.” 4:31

ترامپ هیچ رأیی را که در شهرستانهای محافظه کار برنده شود به چالش نمی کشد. مبارزات انتخاباتی بایدن بیانیه ای صادر کرد و دادخواست را “کاملاً بی اساس و ریشه در واقعیت های موجود” خواند.

نیت ایوانز ، سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن گفت: “صدها هزار ویسکانسینیت که هدف این دادخواست قرار گرفتند هیچ خطایی انجام ندادند.” “آنها به سادگی از راهنمایی های طولانی مدت مسئولان انتخابات که طبق قانون صادر شده پیروی می کنند.”

ترامپ با ادعاهایی دولت را نقض می کند

ترامپ در توییت ها و در مصاحبه ها علیه انتخابات پیروز شده است ، حتی اگر دولت خودش گفته است که انتخابات 2020 از همه امن تر است. ترامپ اخیراً به دولت خود اجازه داد انتقال به بایدن را آغاز کند ، اما او هنوز هم قبول نمی کند که گم شده است.

موضوعاتی که ستاد انتخاباتی ترامپ و متحدانش به آن اشاره کرده اند در هر انتخابات معمول است: مشکلات در امضاها ، پاکت نامه های پنهانکاری و علائم پستی در برگه های رای گیری از طریق نامه پستی ، و همچنین احتمال وجود تعداد کمی از آراots در اشتباه یا از دست رفتن. آنها همچنین درخواست ادعاهای فدرال را برای ادعا کرده اند.

وکیل سیدنی پاول ، سمت راست ، که در 19 نوامبر با رودی جولیانی نشان داده شد ، پس از اظهارات متعدد نادرست در مورد روند رای گیری و اظهار نظریه های توطئه بدون پشتوانه و پیچیده ، از تیم حقوقی ترامپ برکنار شد. (ژاکلین مارتین / آسوشیتدپرس)

وکیل مدافع سیدنی پاول داستان های خیالی درباره سیستم های انتخاباتی را بهم می ریزد که آرا votes را رد می کند ، سرورهای آلمانی اطلاعات رأی گیری ایالات متحده و نرم افزارهای انتخاباتی ایجاد شده در ونزوئلا را “به هدایت هوگو چاوز” – رئیس جمهور سابق ونزوئلا که در سال 2013 درگذشت ، ذخیره می کنند. تیم حقوقی پس از مصاحبه ای که وی در آنجا انجام داد ، تهدید کرد که گرجستان را با تشکیل دادگاه “کتاب مقدس” منفجر خواهد کرد.

بار به طور مشخص از پاول نام نبرد اما گفت: “یك ادعا وجود داشته كه تقلب سیستمی باشد و این ادعا است كه ماشین آلات اساساً برای انحراف در نتایج انتخابات برنامه ریزی شده اند. و DHS و DOJ این موضوع را بررسی كرده اند و تاكنون ، ما چیزی برای اثبات این مسئله ندیده ایم “.

وی گفت مردم در استفاده از سیستم عدالت کیفری فدرال با ادعاهایی که باید در دادخواست های مدنی مطرح شود اشتباه می گیرند. وی گفت ، چنین درمانی برای این شکایات یک حسابرسی از بالا به پایین است که توسط مقامات ایالتی یا محلی انجام می شود ، نه وزارت دادگستری ایالات متحده

“گرایش فزاینده ای وجود دارد که از سیستم عدالت کیفری به عنوان نوعی رفع اشکال پیش فرض استفاده می شود ، و [if] بار گفت ، مردم چیزی را دوست ندارند ، آنها می خواهند وزارت دادگستری وارد شود و “تحقیق كند”.

وی گفت اول از همه باید مبنایی وجود داشته باشد تا باور شود جرمی برای تحقیق وجود دارد.

بار گفت: “بیشتر ادعاهای كلاهبرداری به طور خاص به یك مجموعه خاص از شرایط یا بازیگران یا رفتار مربوط می شود. آنها ادعاهای سیستمی نیستند. و آنها تخریب شده اند ؛ در حال نابودی هستند.” “برخی از آنها گسترده بوده و به طور بالقوه چند هزار رأی را پوشش می دهند. آنها پیگیری شده اند.”