مرد مظنون به قتل 5 همسایه پس از چند روز تعقیب و گریز در تگزاس دستگیر شد

مقامات نزدیک هیوستون می گویند مردی را که مظنون به کشتن پنج همسایه خود، از جمله یک پسر نه ساله، با یک تفنگ AR است، دستگیر کرده اند، پس از اینکه خانواده در اواخر شب با او در مورد شلیک گلوله در حیاط خانه اش مواجه شدند.

گرگ کپرز، کلانتر شهرستان سن جاسینتو، سه شنبه شب در یک نشست خبری گفت، فرانسیسکو اوروپسا، 38 ساله، سه شنبه، چهار روز پس از تیراندازی اواخر روز جمعه در شهر کلیولند، تگزاس، در 70 کیلومتری شمال هیوستون، دستگیر شد. او گفت که اوروپسا در کمد یک خانه پنهان شده بود، زیر انبوهی از لباس‌های شسته‌شده، پس از اینکه بازرسان بر اساس انعام عمل کردند.

دستگیری در نزدیکی Conroe اتفاق افتاد، جایی که تقریباً 30 کیلومتر با مقامات محلی فاصله دارد. مقامات می گویند که اوروپسا پس از تیراندازی به همسایگانش و راه اندازی یک شکار گسترده که به بیش از 250 افسر مجری قانون از حوزه های قضایی و آژانس های مختلف از جمله مارشال های ایالات متحده رسیده بود، فرار کرد.

رند هندرسون، کلانتر شهرستان مونتگومری، گفت که اوروپسا بدون حادثه دستگیر شد.

کپر در مورد خانواده های قربانیان گفت: “آنها اکنون می توانند آسوده باشند، زیرا او پشت میله های زندان است.” او به خاطر کشتن آن پنج نفر، زندگی خود را پشت میله های زندان خواهد گذراند.»

پلیس در طول جستجو از پهپادها و سگ های ردیاب بو استفاده کرده بود، که شامل شانه زدن جنگلی پر درخت نه چندان دور از صحنه بود.

تماشا | نحوه شکار انسان:

پس از تیراندازی جمعی در تگزاس، تعقیب و گریز در جریان است

مقامات ایالات متحده در جستجوی مردی در شرق تگزاس هستند که مظنون به قتل پنج همسایه خود در جمعه شب از جمله یک پسر هشت ساله است. پلیس بر این باور است که مظنون پس از آن که از او خواسته شد شلیک تفنگ سبک AR-15 خود را در حیاط خانه‌اش متوقف کند، زیرا نوزادی خوابیده بود، آنها را کشت.

تیراندازی روز جمعه پس از آن رخ داد که همسایگان مظنون از او خواستند تا اواخر شب شلیک گلوله را در حیاط خانه‌اش متوقف کند، زیرا یک نوزاد سعی می‌کرد بخوابد.

در یک مراسم بیداری یکشنبه در کلیولند، ویلسون گارسیا، پدر آن کودک تلاش های وحشتناکی را که در آن شب توسط دوستان و خانواده اش در داخل خانه اش انجام شد برای فرار، مخفی کردن و محافظت از خود و کودکان پس از اینکه یک مرد مسلح به خانه رفت و شروع به تیراندازی کرد و همسرش را کشت، توصیف کرد. اول جلوی در

از نزدیک مردی با سبیل
به گفته مقامات، فرانسیسکو اوروپسا، 38 ساله، سه شنبه بدون هیچ حادثه ای دستگیر شد. (اف بی آی/دستورالعمل/رویترز)

قربانیان دیانا ولاسکز آلوارادو، 21 ساله شناسایی شدند. جولیسا مولینا ریورا، 31 ساله; خوزه جاناتان کازارز، 18 ساله; سونیا آرژانتین گوزمن، 25 ساله; و دنیل انریکه لاسو، 9.

فرماندار جمهوری خواه، گرگ ابوت، که به دلیل جلب توجه به وضعیت مهاجرت قربانیان با واکنش های منفی مواجه شد، در آخر هفته 50,000 دلار جایزه آمریکایی برای هر گونه راهنمایی که ممکن است به فرد مسلح منجر شود، پیشنهاد کرده بود. فرماندار سه دوره همه قربانیان را “مهاجران غیرقانونی” توصیف کرده بود – این اظهارات بالقوه نادرست بود که دفتر او عقب نشینی کرد و برای دوشنبه عذرخواهی کرد.

به گفته مقامات اداره مهاجرت ایالات متحده، اوروپسا یک شهروند مکزیکی است که چهار بار در مارس 2009، سپتامبر 2009، ژانویه 2012 و ژوئیه 2016 اخراج شده است.

فردی دست های خود را بالای سر خود می گیرد همانطور که دیگری دست خود را روی پشت خود قرار می دهد.
یکی از عزیزان با رسیدن به صحنه تیراندازی توسط مردم دلجویی می شود. (یی چین لی/هوستون کرونیکل/آسوشیتدپرس)