معترضین خواستار شمارش همه آرا هستند زیرا دادخواست تیم ترامپ را به پنسیلوانیا می کشاند

تظاهرکنندگان به تقاطع مرکز شهر روبروی مرکز همایش های فیلادلفیا آمدند و آماده بودند تا به اریک ترامپ ، رودی جولیانی و دیگران در تیم مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور گوش فراوان به دموکراسی و اهمیت شمارش همه آرا دهند.

سولا کریتیکوس ، وکیل دادگستری گفت: “آنها در اینجا استقبال نمی کنند.” “همه آنچه می دانم رای من شمارش نشده است. و من اینجا هستم تا به مردم اطلاع دهم كه رای من شمارش نشده است.”

اما تیم ترامپ هرگز در کنفرانس خبری برنامه ریزی شده خود در تقاطع حاضر نشد. در عوض ، آنها آن را در مقابل هواپیمایی آتلانتیك در نزدیكی فرودگاه بین المللی فیلادلفیا و دور از معترضین نگه داشتند.

آنها اعلام کردند که یک دادخواست برای رسیدگی به “تقلب گسترده” که آنها ادعا می کنند با شمارش آرا در این ایالت در جریان است ، است.

اریک ترامپ ، فرزند ارشد گفت: “شرم آور است که ما باید چنین کاری انجام دهیم. این آخرین کاری است که ما می خواستیم انجام دهیم. این آخرین کاری است که پدر من می خواست انجام دهد ، اما این فساد گسترده است و نمی تواند اتفاق بیفتد.” رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ.

در واقع هیچ گزارشی از تقلب یا هر نوع نگرانی دیگر از پنسیلوانیا گزارش نشده است. این ایالت بیش از 3.1 میلیون برگه رای دهی داشت که شمارش آنها زمان می برد و یک سفارش به آنها اجازه می دهد تا در صورت شماره گذاری در 3 نوامبر یا قبل از آن ، تا روز جمعه شمارش شوند.

جو بایدن ، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ، روز چهارشنبه به پیروزی نزدیک تر شد و پیروزی در میشیگان و ویسکانسین آراoral انتخاباتی خود را به 253 در مقایسه با 214 آرا Donald دونالد ترامپ رساند. یک نامزد برای کسب ریاست جمهوری به 270 رأی کالج انتخاباتی نیاز دارد.

رودی جولیانی ، وکیل ترامپ ، در یک کنفرانس خبری درباره چالش قانونی شمارش آرا در پنسیلوانیا صحبت کرد. اریک ترامپ ، چپ ، پسر رئیس جمهور و همسرش لارا ترامپ نیز خطاب به خبرنگاران صحبت کردند. (مت اسلوکوم / آسوشیتدپرس)

پنسیلوانیا ، یکی از کشورهای غافلگیرکننده تسمه Rust که در پیروزی 2016 خود مقابل هیلاری کلینتون به سود ترامپ رفت ، 20 رای انتخاباتی را در اختیار دارد. اینها برای به دست آوردن بایدن کاخ سفید کافی است. تاکنون ، اعداد و ارقام حاکی از آن است که ترامپ در این ایالت پیشتاز است ، اما با شمارش آرا more بیشتر ، این اختلاف کاهش می یابد.

“شمارش موقتاً متوقف شود”

اما جاستین کلارک ، معاون ستاد انتخاباتی ترامپ ، روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت كه این مبارزات انتخاباتی “برای جلوگیری از پنهان كردن مقامات انتخابات دموكرات در شمارش آرا و پردازش آرا از … ناظران نظرسنجی جمهوریخواهان” است.

وی گفت این کارزار می خواهد “تا زمانی که شفافیت معنی داری ایجاد نشود و جمهوری خواهان اطمینان حاصل کنند که همه شمارش ها بالاتر از قانون و طبق قانون انجام می شود ، شمارش موقت را متوقف کند.”

فرماندار پنسیلوانیا ، تام وولف در یک کنفرانس خبری گفت که این ایالت قصد دارد با “هر تلاش برای سلب حق رای” مبارزه کند.

وی گفت: “این تلاش ها برای براندازی روند دموکراتیک به راحتی ننگ آور است.”

تماشا کنید | با ادامه شمارش آرا معترضین به پنسیلوانیا همگرایی می کنند:

پنسیلوانیا با مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ یک نبرد قانونی برای بیرون انداختن آرا آغاز کرده و طرفداران دموکرات برای مخالفت با آنچه مداخله می نامند ، به یک کشور جنگ واقعی تبدیل شده اند. 2:25

حضور تیم ترامپ در فیلادلفیا ، همراه با ده ها معترض آماده فریاد کشیدن آنها و ده ها افسر پلیس که در آن ایستاده بودند ، تنش های بالا در شهر عشق برادرانه را درباره شمارش آرا برجسته کرد.

تام مک کارتی ، یکی از معترضین که برای اعتراض به تیم ترامپ به مرکز شهر آمده بود ، گفت: “فقط اطمینان حاصل شود که همه آرا شمرده می شود ، همه آرای مشروع نیز شمارش می شود.”

“اقدام برای متوقف کردن شمارش آرا ، به ویژه در هنگام شیوع همه گیر ، اقدامی برای سرقت انتخابات به نظر می رسد.”

“او می داند که آرا چه می کنند”

فعالان اجتماعی پر سر و صدا دیگری نیز در تقاطع حاضر شدند و بسیاری از آنها آنچه را لیست جنایات ترامپ می دانند را تلاوت می کنند.

سامانتا رایز گفت: “او می خواهد این انتخابات را تعطیل کند … او می داند که آرا چه می کنند.”

چند طرفدار ترامپ نیز دست به گریبان شدند و در حالی که برخی اوقات سخنان بین طرف های ضد ترامپ و طرفدار ترامپ داغ می شد ، زیر چشم مراقب ده ها افسر پلیس ، هرگز فراتر از حد سخنان بالا نمی گرفت.

استیو فاوست ، که در حوالی تقاطع کار می کند ، نیز آمد تا ببیند این هیاهو چیست. فاوست ، یکی از حامیان بایدن ، گفت که از عملکرد خوب ترامپ در این ایالت شوکه شده است.

“من فقط نمی توانم باور كنم كه آن نزدیك باشد. بسیار ناامیدكننده است كه بدانم این تعداد زیادی از مردم فکر می كنند كه همه چیز کاملاً هوس انگیز و عادلانه است [willing] تا دوباره به او رأی بدهیم. من فقط آن را درک نمی کنم. “

تام مک کارتی یکی از معترضانی بود که در اعتراض به تهدیدهای قانونی کمپین ترامپ علیه شمارش آرا به مرکز شهر آمده بود. (مارک گولوم / CBC)

این صحنه در پس زمینه مرکز همایش های شهر شکل گرفت ، جایی که کارگران انتخابات هنوز آرا را جدول بندی می کردند. در واقع ، کمیسرهای شهر فیلادلفیا در حال پخش مستقیم بودند که کار می کردند.

معترضان و روزنامه نگاران سرانجام با شنیدن خبر عدم وقوع کنفرانس خبری ، متفرق شدند.

دیری نپایید که چند صد نفر دیگر در اعتراض به اعتراض مشابه در مقابل ساختمان شهرداری جمع شدند و بسیاری از آنها بنرهایی را در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: “هر رأی را بشمار” و “آرا votes سیاه مهم است”.


از ما بپرس

می خواهید در مورد انتخابات ایالات متحده بدانید؟ برای ما از طریق [email protected] ایمیل ارسال کنید.