مقامات امارات متحده عربی می گویند واکسن Sinopharm چین 86٪ موثر است

امارات متحده عربی روز چهارشنبه گفت: واکسن ویروس کرونا ویروس کرونا آزمایش شده در فدراسیون شیخ نشین ها 86 درصد موثر است ، در بیانیه ای که جزئیات کمی ارائه می دهد اما اولین انتشار عمومی اطلاعات در مورد اثر شات است.

این اعلامیه باز هم شلیک دیگری به رقابت جهانی واکسن برای پایان دادن به همه گیری ایجاد کرد ، تلاش علمی که باعث شده چین و روسیه با یک شرکت غربی برای تلقیح موثر رقابت کنند. در حالی که س questionsالاتی درباره شلیک به سینوفرم باقی مانده است ، در حال حاضر حداقل یک کشور خارج از چین قصد دارد آن را در یک کمپین واکسیناسیون گسترده انجام دهد.

امارات متحده عربی ، محل زندگی دبی و ابوظبی ، آزمایشی را آغاز کرد که در ماه سپتامبر واکسن غول دارویی چینی Sinopharm توسط 31000 داوطلب از 125 کشور جهان در واکسن گرفته شد. داوطلبان بین 18 تا 60 سال در طی 28 روز دو دوز واکسن دریافت کردند.

وزارت بهداشت و پیشگیری امارات متحده عربی نتایج را از طریق بیانیه ای در آژانس خبری دولتی WAM اعلام کرد و گفت: “تجزیه و تحلیل موقت Sinopharm CNBG از آزمایشات فاز III را بررسی کرده است.”

در بیانیه آمده است: “این تجزیه و تحلیل هیچ نگرانی جدی در زمینه ایمنی نشان نمی دهد” ، بدون جزئیات اینکه آیا شرکت کننده ای از عوارض جانبی رنج برده است.

بلافاصله مشخص نبود که آیا نتایج اعلام شده فقط شامل افرادی است که در این آزمایش در امارات شرکت می کنند یا نتایج چین و جاهای دیگر را نیز شامل می شوند. در این بیانیه واکسن بدون دریافت جزئیات معنای آن ، “ثبت رسمی” دریافت شده است.

واکسن Sinopharm برای استفاده اضطراری در چند کشور تأیید شده است و این شرکت هنوز آزمایشات بالینی مرحله پایانی را در 10 کشور انجام می دهد. (نانگ هان گوان / آسوشیتدپرس)

مقامات اماراتی و سینوفرم به سوالات آسوشیتدپرس پاسخ ندادند.

با این حال ، تماس های روز چهارشنبه با SEHA ، مرجع بهداشتی ابوظبی ، گزینه ای برای افراد برای تعیین وقت ملاقات برای دریافت “واکسن COVID-19” بود. پس از اعلام اثر واکسن ، این مرکز با تماس هایی روبرو شد.

واکسن Sinopharm برای استفاده اضطراری در چند کشور تأیید شده است و این شرکت هنوز آزمایشات بالینی مرحله پایانی را در 10 کشور انجام می دهد. مراکش در حال آماده شدن برای یک برنامه بلند پروازانه واکسیناسیون COVID-19 است ، با هدف واکسیناسیون 80 درصد بزرگسالان خود در عملیاتی که از ابتدای ماه جاری انجام می شود و در ابتدا به واکسن Sinopharm متکی است.

عکس Sinopharm متکی به فناوری آزمایش شده ای است که از ویروس کشته شده برای انتقال واکسن استفاده می کند ، شبیه روش ایمن سازی فلج اطفال. رقبای پیشرو غربی ، مانند شلیک شده توسط Pfizer و شریک آلمانی آن BioNTech ، از فناوری جدیدتر و کمتر اثبات شده برای هدف قرار دادن پروتئین سنبله ویروس کرونا با استفاده از RNA استفاده می کنند. انگلستان قبلاً واکسیناسیون افراد را با استفاده از واکسن Pfizer آغاز کرده است.

تماشا کنید | در داخل تقلا برای تولید انبوه واکسن COVID-19:

یک تولید کننده بزرگ واکسن در هند در تلاش برای تولید انبوه واکسن AstraZeneca COVID-19 است ، بنابراین می تواند به آغوش میلیارد ها برسد درهای خود را به روی CBC News باز کرد. 3:01

مقامات عالی رتبه در امارات متحده عربی ، از جمله حاکم دبی ، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم ، به عنوان بخشی از آزمایش واکسن ، عکس ها را به صورت عمومی دریافت کرده اند.

2 واکسن به سردخانه نیاز دارند

در حال حاضر ، Pfizer گزارش می دهد که شات خود را 95 درصد موثر است ، در حالی که به نظر می رسد یکی دیگر از نامزدهای RNA از Moderna 94.5 درصد موثر باشد. نتایج حاکی از آن است که واکسن سوم از دانشگاه آکسفورد و AstraZeneca بی خطر و حدود 70 درصد موثر است ، اما هنوز سوالاتی در مورد میزان کمک به محافظت از افراد بالای 55 سال وجود دارد.

در حمل و نقل ، Pfizer می گوید واکسن آن باید در فریزر در محل نگهداری شود 80 درجه سانتیگراد تا 60 درجه سانتیگراد یا در یک ظرف حرارتی در 90 درجه سانتیگراد تا 60 درجه سانتی گراد: واکسن Moderna باید در دمای 20- سانتیگراد باقی بماند.

اعتقاد بر این است که واکسن Sinopharm می تواند در دمای 2 تا 8 درجه سانتیگراد حرکت کند ، که این مهم برای مناطقی از جهان است که نزدیک به سه میلیارد نفر بدون برق و یخچال پایدار زندگی می کنند. در ماه نوامبر ، دبیر حزب کمونیست برای سینوفرم گفت که تقریباً یک میلیون نفر در چین واکسن خود را دریافت کرده اند.

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، امارات متحده عربی بیش از 178000 مورد ویروس با 160،000 مورد بهبودی و نزدیک به 600 مورد مرگ را کشف کرده است. سیاست آزمایش تهاجمی آن بیش از 17 میلیون آزمایش را در یک کشور کشوری انجام داده است که بیش از نه میلیون نفر در آن زندگی می کنند.