مقامات انتخابات جورجیا به دلیل تهدید طرفداران به ترامپ ، سناتورها ، برخورد تند می کند

یک مقام ارشد انتخابات جورجیا روز سه شنبه با عصبانیت از سخنان پیرامون انتخابات ایالات متحده و تهدیدهای خشونت آمیز ناشی از آن انتقاد کرد ، به ویژه از رئیس جمهور دونالد ترامپ خواست تا حامیان خود را مهار کند.

گابریل استرلینگ در جریان یک کنفرانس خبری عادی در پایتخت ایالت آتلانتا برای ارائه به روزرسانی در مورد بازشماری مجدد مسابقه ریاست جمهوری درخواستی ترامپ ، رئیس جمهور و دو سناتور آمریکایی جورجیا را هشدار داد – از وزیر امور خارجه جمهوری خواه برد رافنسپرگر برای استعفا به دلیل ادعای عدم مدیریت صحیح انتخابات.

استرلینگ با عصبانیت آشکار گفت: “آقای رئیس جمهور ، شما این اقدامات یا این زبان را محکوم نکرده اید. سناتورها ، شما این زبان یا این اقدامات را محکوم نکرده اید.” “این باید متوقف شود. ما به شما نیاز داریم که قدم خود را افزایش دهید ، و اگر قرار است موقعیت رهبری را به دست بگیرید ، برخی را نشان دهید.”

استرلینگ ، یک جمهوریخواه که نظارت بر اجرای سیستم رای گیری جدید این ایالت را برعهده داشت ، گفت: مردم گذشته از خانه رافنسپرگر با کاروان رانندگی کرده اند ، به خانه وی آمده اند و تهدیدهای جنسی را به تلفن همراه همسرش ارسال کرده اند.

رافنسپرگر و استرلینگ پلیس در خارج از خانه های خود مستقر شده اند و اداره تحقیقات جورجیا گفته است که در حال بررسی تهدیدات احتمالی علیه مقامات برای تعیین اعتبار آنها است.

استرلینگ گفت که وقتی او فهمید که یک پیمانکار Dominion Voting Systems که به تلاش برای بازشماری در حومه شهر Ginnett کمک می کند ، تهدید به مرگ شده است زیرا کسی فیلمبرداری وی را در حال انتقال گزارش به رایانه شهرستان انجام داده و به دروغ گفته است که مرد جوان در حال دستکاری در انتخابات است. داده ها.

استرلینگ گفت: “آنجا یک حلقه وجود دارد که نام او روی آن است. این درست نیست” ، و اضافه کرد که پیمانکار با گرفتن جایگاه پررنگ مانند استرلینگ یا کاندیداتوری مانند رافنسپرگر به دنبال کانون توجه نبود. “این بچه شغل گرفت. او فقط شغل گرفت.”

استرلینگ گفت: ترامپ هفته گذشته رافنسپرگر را “دشمن مردم” خواند. “این کمک کرد دروازه های سیل به این نوع چرندها باز شود.”

سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ ، تیم مورتو گفت که این کارزار تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند “همه آرای قانونی شمرده می شود و همه آرا illegal غیرقانونی محاسبه نمی شود. هیچ کس نباید تهدید یا خشونت کند ، و اگر این اتفاق افتاده است ، ما آن را کاملا محکوم می کنیم.”

دادگاه ها و مقامات انتخاباتی شواهدی را برای اثبات ادعاهای ترامپ ندیده اند – و نه وزارت دادگستری ایالات متحده ، طبق گفته دادستان کل ویلیام بار ، منصوب ترامپ که به او وفادار بوده است.

استرلینگ از رئیس جمهور خواست كه قدم بردارد و به طرفداران خود بگوید كه مرتكب خشونت نشوند. وی گفت: “کسی صدمه خواهد دید. کسی تیر خواهد خورد. کسی کشته خواهد شد.”