مقامات مرزی ایالات متحده می گویند کودکی که در بازداشت جان خود را از دست داد چندین بار از آمبولانس رد شد

تحقیقات داخلی نشان داد که کارکنان پزشکی گشت مرزی ایالات متحده از بررسی پرونده یک دختر هشت ساله مبتلا به بیماری مزمن قلبی و اختلال خونی نادر قبل از اینکه به نظر می رسد تشنج داشته باشد و در نهمین روز بازداشت خود فوت کند، خودداری کردند.

گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده گفته است که والدین کودک تاریخچه پزشکی خود را در 10 می، یک روز پس از بازداشت خانواده، با مقامات در میان گذاشتند.

دفتر مسئولیت حرفه ای CBP در بیانیه اولیه خود در روز پنجشنبه در مورد مرگ 17 مه گفت، اما یک پزشک پرستار از بررسی اسناد مربوط به دختر در روز مرگ او خودداری کرد. پزشک پرستار از رد سه یا چهار درخواست مادر دختر برای آمبولانس خبر داد.

Anadith Tanay Reyes Alvarez، که والدینش هندوراسی هستند، با بیماری قلبی مادرزادی در پاناما به دنیا آمد. او سه سال پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت که مادرش، مابل آلوارز بندیکس، در مصاحبه ای در 19 می با آسوشیتدپرس آن را موفق توصیف کرد.

گزارش CBP گفت: یک روز قبل از مرگ، آنادیت تب 40.5 درجه سانتیگراد را نشان داد.

سیستم نظارتی قابل اجرا نیست

به گفته دفتر مسئولیت حرفه ای، یک سیستم ویدئویی نظارتی در ایستگاه هارلینگن، تگزاس از 13 آوریل از کار افتاده بود، که این نقض قوانین فدرال بود که مانع از جمع آوری شواهد شد. این سیستم برای تعمیر پرچم گذاری شد، اما تا 23 مه، شش روز پس از مرگ دختر، تعمیر نشد.

گزارشی که شامل مصاحبه با ماموران گشت مرزی و پرسنل پزشکی قراردادی است، انبوهی از سوالات جدید و نگران‌کننده را در مورد اینکه چه اشتباهی در طول 9 روز بازداشت این دختر رخ داده است، ایجاد می‌کند، که بیش از حد مجاز 72 ساعت آژانس بود.

ده‌ها نفر در یک صف طولانی نشان داده شده‌اند که بسیاری روی گروه در داخل موانع فلزی نشسته‌اند که خطوط را حفظ می‌کنند.
پناهجویان منتظر ماموران گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده هستند تا به آنها اجازه ورود به کشور را در بندر گذرگاه سن یسیدرو که وارد سن دیگو می شود، از تیجوانا، ایالت باخا کالیفرنیا، مکزیک در 31 مه مشاهده کنند. (خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

بازرسان هیچ توضیحی برای تصمیمات کادر پزشکی ندادند.

اداره مسئولیت حرفه ای گفت: علیرغم وضعیت دختر، نگرانی های مادرش و مجموعه درمان های مورد نیاز برای مدیریت وضعیت او، پرسنل پزشکی قراردادی او را برای مراقبت های سطح بالاتر به بیمارستان منتقل نکردند.

تروی میلر، کمیسر موقت CBP، گفت که تحقیقات اولیه “اطلاعات جدید مهمی را در مورد این مرگ غم انگیز ارائه می دهد” و او مجدداً اقدامات اخیر از جمله بررسی همه پرونده های “از نظر پزشکی شکننده” در بازداشت را تایید کرد تا اطمینان حاصل شود که آنها در اسرع وقت از بازداشت خارج می شوند.

“[This death] یک تراژدی عمیقا ناراحت کننده و غیرقابل قبول بود. میلر گفت: ما می‌توانیم – و خواهیم کرد – بهتر است مطمئن شویم که این هرگز تکرار نخواهد شد.

مرگ “قابل پیشگیری”: متخصص اطفال

این کودک در 14 مه در یک مرکز نگهداری موقت در دونا، تگزاس به آنفولانزا مبتلا شد و به همراه خانواده اش به هارلینگن منتقل شد. کارکنان در طول چهار روز آینده حدود 9 بار با آنادیت و مادرش به دلیل نگرانی هایی از جمله تب بالا، علائم آنفولانزا، حالت تهوع و مشکلات تنفسی برخورد کردند. به گفته اداره مسئولیت حرفه ای، به او داروها، کیسه آب سرد و دوش آب سرد داده شد.

دکتر پل اچ وایز، استاد اطفال دانشگاه استنفورد که هفته گذشته در تگزاس جنوبی بود تا به بررسی شرایط پیرامون مرگ «قابل پیشگیری» بپردازد، گفت که باید تردید کمی در مورد فرستادن کودکان بیمار به بیمارستان وجود داشته باشد، به خصوص. کسانی که شرایط مزمن دارند

مادر آنادیت به AP گفت که او به کارکنان از شرایط فرزندش، که شامل کم خونی داسی شکل بود، اطلاع داد و بارها درخواست کمک پزشکی و آمبولانس برای انتقال دخترش به بیمارستان کرد، اما این درخواست ها رد شد تا اینکه فرزندش بیهوش شد.

تماشا کنید l بسیاری از چالش های مرزی تنها چند روز پس از پایان محدودیت های همه گیر باقی می مانند:

خدمات در مرز ایالات متحده و مکزیک تحت فشار قرار گرفت

هرج و مرج در مرز ایالات متحده و مکزیک که برخی می ترسیدند با انقضای سیاست مهاجرتی دوران همه گیر موسوم به عنوان 42 محقق نشود. سیاستی که جایگزین آن شد صدها مهاجر را در انتظار ورود گذاشته است و به سرعت پناهگاه های اضطراری را پر می کنند.

آنادیت با والدین و دو خواهر و برادر بزرگ‌ترش در 9 مه وارد براونزویل، تگزاس شد، زمانی که گذرگاه‌های غیرقانونی روزانه به 10000 نفر رسید، زیرا مهاجران در تلاش بودند تا محدودیت‌های مربوط به عنوان 42 مربوط به بیماری همه گیر را شکست دهند.

میلر گفت، در حالی که ایالات متحده برای مقابله با موج مهاجران و سیاست های جدید پیرامون پناهندگی تلاش می کند، میانگین زمان بازداشت برای خانواده ها در دو هفته بیش از نصف کاهش یافته است.

شکایات برنامه ادامه دارد

مقامات ایالات متحده روز پنجشنبه فرصت های پناهندگی در گذرگاه های زمینی با مکزیک از طریق یک برنامه تلفن همراه را برای دومین بار در کمتر از یک ماه افزایش دادند تا شک و تردیدها را برطرف کنند که این گزینه مناسبی نیست. در حال حاضر روزانه 1250 قرار ملاقات در هشت گذرگاه زمینی از طریق این برنامه وجود دارد که در مقایسه با 1000 مورد قبلی و 740 قرار در اوایل ماه مه افزایش یافته است.

Blas Nuñez-Neto، دستیار وزیر امنیت داخلی در امور مرزی و سیاست مهاجرت، گفت: این افزایش “منعکس کننده تعهد ما به ادامه گسترش گزینه های قانونی برای مهاجران است.” ما به گسترش قرار ملاقات ها در مرز ادامه خواهیم داد تا آنجا که عملیات ما از نظر ظرفیت اجازه دهد.”

پس از پایان محدودیت های پناهندگی مرتبط با بیماری همه گیر در 11 مه، دولت بایدن به استقبال از رویکرد چماق و هویج به مرز ادامه داد و ممنوعیت کلی پناهندگی را برای افرادی که از کشورهای دیگر مانند مکزیک سفر می کنند و به طور غیرقانونی وارد ایالات متحده می شوند، معرفی کرد. .

مقامات ایالات متحده در تلاش هستند تا مردم را به “مسیرهای قانونی” مانند CBP One و آزادی مشروط برای 30000 کوبایی، هائیتی، نیکاراگوئه و ونزوئلایی که به صورت آنلاین با یک حامی مالی درخواست می دهند و از طریق هوایی وارد می شوند، هدایت کنند. CBP One برای افرادی از هر ملیتی است که در مرکز و شمال و شمال مکزیک درخواست داده و از طریق زمینی وارد می شوند.

همانطور که اتفاق می افتد6:37امدادگر می گوید که مهاجران امیدوارند که ایالات متحده به عنوان 42 پایان دهد. اما هنوز بسیاری از آنها دور خواهند شد

امدادگر مهاجر، انریکه والنزوئلا، در تلاش است به افرادی که از مرز ایالات متحده در خوارس، مکزیک عبور می کنند، هشدار دهد که شانس کمی برای دریافت پناهندگی از طرف دیگر دارند.

بئاتریز ملکور، 47 ساله، گفت که منتظر خواهد ماند تا ببیند آیا افزایش اخیر تأثیری دارد یا خیر. او حدود 6 هفته است که این برنامه را با همسر و پسرش امتحان می کند و می گوید تغییرات اعلام شده در اوایل ماه مه هیچ سود قابل توجهی نداشته است. این تغییرات شامل اولویت دادن به پناهجویانی بود که طولانی‌ترین مدت اپلیکیشن را امتحان کرده‌اند و قرار ملاقات‌ها را به‌جای یک‌باره در طول روز در دسترس قرار می‌دادند، که باعث ایجاد عجله‌های دیوانه‌وار شد.

او گفت: “ما بیش از یک ماه تلاش داریم و افرادی هستند که 9 روز، چهار روز اینجا هستند و قرارهای خود را دریافت می کنند.”