مقام ارشد بهداشت می گوید: ایالات متحده می تواند پخش واکسن COVID-19 را از اواسط ماه دسامبر آغاز کند

رئیس تلاش ایالات متحده برای تولید واکسن ویروس کرونا گفت اولین تلقیح می تواند به محض 24 ساعت پس از تأیید سازمان غذا و دارو انجام شود ، که بزرگترین کار تلقیح در تاریخ ایالات متحده را از اواسط دسامبر آغاز می کند.

دکتر مونسف اسلاوی ، مشاور ارشد علمی “سرعت عمل پیچش” دولت برنامه واکسن ، به NBC گفت با مطبوعات دیدار کنید.

مشاوران خارج از سازمان غذا و داروی آمریکا در 10 دسامبر دیدار می کنند تا در مورد اجازه دادن به واکسن COVID-19 ساخته شده توسط Pfizer و شریک آلمانی BioNTech برای استفاده اضطراری بحث کنند. اسلاوی به CNN گفت که انتظار دارد واکسیناسیون در روز دوم پس از تأیید ، 12 دسامبر آغاز شود.

انتظار می رود Moderna Inc بعداً در ماه دسامبر واکسن COVID-19 خود را تأیید کند.

تلاش برای تولید واکسن ها در سراسر کشور 330 میلیون نفری در حالی است که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، مانع از انتقال عادی دولت قبل از تحلیف جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب در 20 ژانویه شده است. انتظار نداشته باشید تلاش واکسیناسیون از خط خارج شود.

اسلاوی گفت: واکسن ها براساس جمعیت هر ایالت توزیع می شوند. هر ایالت با توصیه به کارکنان مراقبت های بهداشتی ، کارگران خط مقدم و سالخوردگانی که بیشترین خطر مرگ بر اثر ویروس را دارند ، تصمیم می گیرد که چه کسی واکسن را دریافت کند.

اسلاوی گفت ، حدود 70 درصد از جمعیت کشور برای دستیابی به مصونیت گله نیاز به ایمن سازی دارند ، هدفی که ایالات متحده می تواند تا ماه مه به آن برسد.

میلیون ها نفر از هشدارهای شکرگذاری چشم پوشی می کنند

در حالی که موارد جدید COVID-19 همچنان در حال افزایش است ، میلیون ها آمریکایی هشدارهای دولت فدرال و ایالت مبنی بر ماندن در خانه شکرگذاری را نادیده می گیرند تا از بیمارستان های طاقت فرسا که قبلاً تحت فشار نبوده اند ، جلوگیری کنند. بسیاری از افراد سعی دارند قبل از تعطیلات در روز پنجشنبه آزمایش شوند و منجر به صف طولانی در شهر نیویورک و جاهای دیگر می شوند.

کمبودهای آزمایشی هنوز بسیاری از مناطق کشور را آزار می دهد ، زیرا اکثر داروخانه هایی که آزمایش COVID-19 را در حومه شیکاگو انجام می دهند ، قبل از شکرگذاری و صف های طولانی در آزمایشگاه های آزمایشی دولتی کاملاً رزرو شده اند.

دکتر Moncef Slaoui ، مشاور ارشد “Operation Warp Speed” گفت که حدود 70 درصد از جمعیت کشور برای دستیابی به مصونیت گله نیاز به ایمن سازی دارند ، هدفی که ایالات متحده می تواند تا ماه مه به آن برسد. (ایوان ووچی / آسوشیتدپرس)

دکتر آنتونی فاوچی ، بزرگترین متخصص بیماری های عفونی کشور ، به NBC گفت: “ما به وضوح در حال حاضر درگیر یک موج بسیار بسیار دشوار در اینجا در سراسر ایالات متحده و حتی در سطح جهانی هستیم.”

هفته گذشته بایدن برنامه واکسیناسیون را “اقدامی عظیم” و “یکی از بزرگترین چالشهایی که ما به عنوان یک کشور با آن روبرو خواهیم شد” خواند.

ایالات متحده باید ده ها میلیون واکسن توزیع کند و در عین حال با اطلاعات نادرست در مورد واکسن های پخش شده در شبکه های اجتماعی مبارزه کند. نظرسنجی اخیر گالوپ نشان داد که فقط 58 درصد آمریکایی ها این واکسن را دریافت می کنند ، در حالی که 50 درصد در ماه سپتامبر بود.

ران کلین ، رئیس ستاد ورودی کاخ سفید ، گفت: داشتن یک جریان اطلاعاتی بی وقفه بین کارشناسان ویروس کرونا و تیم انتقال بایدن برای جلوگیری از تأخیر در توزیع پس از روی کار آمدن بایدن در 20 ژانویه ، بسیار مهم است.

تماشا کنید | چه کسی و چه زمانی واکسن COVID-19 را دریافت می کند؟

دکتر Caroline Quach-Thanh ، رئیس کمیته مشاوره ملی ایمن سازی ، در مورد چگونگی اولویت قرار دادن جمعیت های آسیب پذیر هنگام راه اندازی واکسن COVID-19 بحث می کند. 9:01

بایدن هفته گذشته هشدار داد که “اگر ما هماهنگ نشویم افراد بیشتری می میرند”.

تعداد موارد ویروس کرونا در ایالات متحده از 12 میلیون نفر گذشته و برای اولین بار در کمتر از یک هفته بیش از یک میلیون مورد افزایش یافته است.

طبق آمار دانشگاه جان هاپکینز ، مرگ و میرها بیش از 256000 نفر بوده است ، بسیاری از کارشناسان بهداشت هشدار داده اند که مرگ و میرها طی هفته های آینده به بیش از 2000 نفر در روز افزایش خواهد یافت.