منطقه خلیج سانفرانسیسکو در میان افزایش موارد COVID-19 ، بستری شدن در بیمارستان ، دستور ماندن در خانه را صادر می کند

ماموران بهداشت در شش منطقه منطقه خلیج سانفرانسیسکو روز جمعه با پر شدن تعداد موارد ویروس و پر شدن بیمارستان ها ، دستور جدیدی را برای حضور در خانه صادر کردند.

این تغییرات در بیشتر مناطق در ساعت 10 بعد از ظهر روز یکشنبه اعمال می شود و تا 4 ژانویه ادامه دارد.

شهرستانها هنوز به آستانه فرماندار گاوین نیوزوم نرسیده اند كه یك روز زودتر از موعد مقرر هنگام پر شدن 85 درصد تخت های ICU در بیمارستان های منطقه ای به چنین دستوری اعلام شده است ، اما مقامات گفته اند كه سیستم بیمارستان قبل از پایان دسامبر كه دستور نیوزوم انجام می شود ، تحت فشار قرار خواهد گرفت. درخواست دادن.

کریس فارنیتانو ، مسئول بهداشتی Contra Costa گفت: “ما فکر نمی کنیم که بتوانیم منتظر بمانیم که محدودیت های جدید ایالت از اواخر ماه جاری اعمال شود. این یک شرایط اضطراری است.”

این دستور در همان روز ثبت شد که روزانه تعداد 22،018 مورد دیگر ثبت شد ، و بستری شدن در بیمارستان برای اولین بار از 9000 نفر گذشت.

غذاخوری ها در 21 اکتبر با پارتیشن در سانفرانسیسکو جدا می شوند. (نوح برگر / آسوشیتدپرس)

این بدان معناست که رستوران ها مجبور به بستن غذاخوری در محیط داخلی و فضای باز هستند ، بارها و کارخانه های شراب سازی باید همراه با سالن های آرایش مو و ناخن و زمین های بازی بسته شوند.

فروشگاه های خرده فروشی و مراکز خرید می توانند فقط با 20 درصد ظرفیت مشتری فعالیت کنند. اجتماعات با هر اندازه در افراد خارج از خانه شما ممنوع است.

مسئول بهداشت برکلی ، لیزا هرناندز گفت که مردم نباید با کسی که با او زندگی نمی کنند ، “حتی در یک گروه کوچک و حتی با احتیاط خارج از منزل” شخصاً ملاقات نکنند.

هرناندز گفت: “اگر حباب اجتماعی دارید ، اکنون ظاهر می شود.” “اجازه ندهید این آخرین تعطیلات در خانواده شما باشد.”

دستور جدید ماندن در خانه به شدت به سودآورترین فصل خرید تبدیل خواهد شد و تهدیدی برای نابودی مالی برای مشاغل پیش از 10 ماه فعال کردن مجدد ، محدودیت های مجدد و فروش آهسته به دلیل همه گیری ، است.

در 19 فروردین در سانفرانسیسکو شخصی که در پوششی از چهره اش قرار دارد با بانوان نقاشی شده ، یک ردیف از خانه های تاریخی ویکتوریا دیده می شود. (جف چیو / آسوشیتدپرس)

پنج شهرستان خلیج فارس ، به همراه شهرستان سن ماتئو ، اولین منطقه در کشور بودند که در 17 مارس زمانی که منطقه 7 میلیون نفری کمتر از 280 مورد داشت و فقط سه مورد مرگ داشت ، دستور قفل زدند.

مقامات شهرستان سن ماتئو در کنفرانس خبری جمعه اعلام تغییرات نبودند.

مقامات گفتند که اجرای چنین نظمی از نظر منطقه ای بسیار آسان تر است ، زیرا شهرستان های منطقه خلیج بسیار به هم پیوند دارند.

در استان سانتا کلارا ، پرجمعیت ترین منطقه در این منطقه و محل زندگی 2 میلیون نفر از ساکنان دفتر مرکزی اپل و گوگل ، مقامات قبلاً همه ورزش های دبیرستان ، دانشگاهی و حرفه ای را ممنوع کرده و قرنطینه ای را برای افرادی که از مناطق بیش از 241 کیلومتر دورتر بعد از آنکه مقامات شروع به دیدن خیز در موارد بعد از روز شکرگذاری کردند.

افسران انطباق در روز شکرگذاری در سراسر شهرستان غرق شدند و برای اطمینان از اینکه آنها از قوانین مربوط به ظرفیت و سایر اقدامات احتیاطی پیروی می کنند ، به کار خود ادامه می دهند.

همه شهرستانها ، به جز مارین ، در محدودترین سطح بنفش در طرح همه گیر ایالتی برای اقتصاد قرار دارند و بیشتر فعالیت های غیر ضروری داخل خانه را مجبور به متوقف کردن می کنند.

تابلویی در اتوبوس توصیه می کند که مسافران در 17 نوامبر باید در سانفرانسیسکو ماسک بزنند. (جف چیو / آسوشیتدپرس)

مقامات بهداشت عمومی هشدار داده اند که خسارات ناشی از اجتماعات شکرگذاری می تواند تا کریسمس برای باتلاق بیمارستان ها آغاز شود.

در ماه گذشته ، ایالت محدودیت هایی را در 52 از 58 شهرستان ایالت اعمال کرد ، از جمله اینکه از مردم می خواهد این ایالت را ترک نکنند و یک شبانه روز برای همه سفرهای غیر ضروری ، مانند تهیه مواد غذایی ، منع رفت و آمد منعقد شود.

دکتر مارک قالی ، مقام ارشد بهداشت عمومی ایالت ، روز پنجشنبه اذعان کرد اما این کار نتیجه ای نداشته است زیرا داده ها نشان می دهد مردم از این قوانین چشم پوشی می کنند.