موارد ویروس کرونا ویروس کرونا ، تقریباً در هر ایالت آمریکا در حال افزایش است

روز چهارشنبه تگزاس اولین ایالت با بیش از یک میلیون مورد تایید شده COVID-19 شد و کالیفرنیا به دلیل افزایش عفونت های ویروس کرونا ویروس کرونا را در این کشور گرفت.

در نیویورک ، فرماندار اندرو کوومو گفت که از روز جمعه ، ساعت 10 شب تمام رستوران ها ، بارها و سالن های بدنسازی در سراسر کشور باید تعطیل شوند ، یک عقب نشینی بزرگ در گوشه ای از ایالات متحده که ظاهرا ویروس را کنترل کرده بود ماهها پیش. وی همچنین تجمع خصوصی بیش از 10 نفر را ممنوع کرد.

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز ، تگزاس ، دومین ایالت پرجمعیت این کشور ، از زمان آغاز شیوع بیماری در اوایل ماه مارس ، 1.02 میلیون مورد ویروس کرونا و بیش از 19000 مورد مرگ را ثبت کرده است. کالیفرنیا ، پرجمعیت ترین ایالت ، بیش از 995،000 مورد ثبت کرده است.

ایالات متحده بیش از 240،000 مرگ و میر و بیش از 10.3 میلیون مورد عفونت تایید شده را ثبت کرده است ، موارد جدید در هفته گذشته به بالاترین رقم بیش از 120،000 در روز رسیده است. کارشناسان بهداشتی علت این افزایش را تا حدودی ناشی از شروع هوای سرد و ناامیدی فزاینده از استفاده از ماسک و سایر اقدامات احتیاطی می دانند.

موارد در هر روز در 49 ایالت در حال افزایش است و مرگ و میرها در 39 نفر افزایش می یابد. یک ماه پیش ، ایالات متحده به طور متوسط ​​روزانه شاهد 730 مورد مرگ COVID-19 بود. اکنون از 970 پیشی گرفته است.

طبق پروژه پیگیری COVID توسط آتلانتیک ، از زمان انتخابات 3 نوامبر حدود 15000 بستری جدید در بیمارستان انجام شده است.

در میان بسیاری از مقامات بهداشتی که زنگ خطر را به صدا در می آورند ، دکتر جولی واتسون از متخصصان سلامت Integris در اوکلاهما است.

وی گفت: “ما در مشکل هستیم.” “اگر به زودی کاری برای کاهش سرعت موارد انجام نشود ، بیمارستان های ما بیش از گذشته شلوغ می شوند و ما نمی توانیم برای همه کسانی که به آن نیاز دارند حضور داشته باشیم.”

مراسم روز جانبازان تحت سلطه

دپارتمان بهداشت اوکلاهما روز چهارشنبه گفت که 1،248 نفر به دلیل ویروس کرونا مورد تأیید یا احتمالی در بیمارستان بستری شدند و رکورد قبلی یک روزه 1055 را شکست.

تگزاس روز سه شنبه 10،865 مورد جدید را گزارش داد و رکورد ثبت شده در اواسط ژوئیه را شکست. یکی از مکانهایی که به شدت آسیب دیده است ، شهر مرزی ال پاسو است. شهرستان آن تقریباً 28000 مورد فعال دارد و بیش از 680 مورد COVID-19 متحمل مرگ شده است.

روز سه شنبه شخصی برای انجام آزمایش ویروس کرونا در یک محل آزمایش در لس آنجلس وارد چادر می شود. ایالات متحده 10 میلیونمین مورد ویروس کرونا را در این هفته ثبت کرده است. (فردریک جی براون / گتی ایماژ)

انجمن پزشکی آمریکا درخواست خود را برای استفاده از ماسک ، فاصله فیزیکی و شستشوی مکرر دست تجدید کرد.

سوزان بیلی ، رئیس AMA گفت: “با نزدیک شدن به سرعت تعطیلات ، هر یک از ما باید تمام تلاش خود را برای کاهش شیوع COVID-19 انجام دهیم.” “عدم انجام وظیفه ما ، رنج و اختلال در زندگی ما را طولانی می کند و به طور حتم منجر به مرگ بیشتر دوستان ، همسایگان و عزیزان ما خواهد شد.”

در همین حال ، بسیاری از جشن های سنتی روز جانبازان جای خود را به اجتماعات مجازی غم انگیز در روز چهارشنبه داد. بسیاری از خانه های جانبازان برای محافظت از ساکنان خود در برابر ویروس ، بازدیدکنندگان را ممنوع کرده اند.

در شهر نیویورک ، رژه ای آرام از وسایل نقلیه نظامی ، بدون تماشاگر ، در منهتن غلتید تا سنت 101 ساله پیشکسوتان را که در خیابان پنجم رژه می روند ، حفظ کند.

کارگران پزشکی چهارشنبه سایت آزمایش موبایل COVID-19 را در منطقه بروکلین در شهر نیویورک اداره می کنند. در آخرین تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ، رستوران ها ، کافه ها و سالن های ورزشی باید ساعت 10 شب در سراسر ایالت نیویورک تعطیل شوند. (جان مینچیلو / آسوشیتدپرس)

طبق گفته این اداره ، بیش از 4200 جانباز در اثر بیماری COVID-19 در بیمارستان ها و خانه هایی که توسط اداره امور ایثارگران اداره می شود ، جان خود را از دست داده اند و نزدیک به 85000 نفر نیز به این ویروس آلوده شده اند.

در اینجا برخی دیگر از اقدامات انجام شده در سراسر کشور وجود دارد:

اوهایو: فرماندار مایک دی واین در حالی که تهدید به بستن بارها ، رستوران ها و مراکز تناسب اندام در صورت افزایش عفونت می کند ، دستورات جدیدی را در مورد اجرای ماسک در مشاغل صادر کرد. فرماندار جمهوریخواه اختیارات مربوط به اجرای ماسک را از شهرستانها به ایالت تغییر داد. اما دستورات DeWine در روز چهارشنبه به اندازه ماه مارس که اوهایو به عنوان اولین ایالتی که به محاصره قدم گذاشته بود ، گسترده نبود.

نبراسکا: محدودیت های جدید از روز چهارشنبه اعمال شد ، از جمله الزام استفاده از ماسک در مشاغلی که کارمندان با آنها بیش از 15 دقیقه از نزدیک با مشتری ارتباط برقرار کرده اند ، مانند آرایشگاه ها و محدودیت در اجتماعات بزرگ داخلی تا 25 درصد از ظرفیت ساختمان. فرماندار پیت ریکتز و همسرش پس از قرار گرفتن در معرض فردی که ویروس دارد ، قرنطینه شده اند.

کنتاکی: فرماندار مردم را به ماسک بستن دعوت کرد زیرا ایالت رکورد بالاتری در مورد موارد جدید تایید شده ، یعنی 2700 نفر اعلام کرد.

مینه سوتا: وایکینگ های NFL بازی های خانگی باقیمانده خود را به روی هواداران می بندند ، زیرا این ایالت رکورد مرگ و میر جدید خود را در یک روز پشت سر گذاشت. تیم والز ، فرماندار مینه سوتا ، محدودیت های جدیدی را در بارها و رستوران ها اعلام کرد و گفت که آرزو می کند داکوتاهای همسایه اقدامات تهاجمی تری برای کاهش سرعت ویروس کرونا انجام دهند. وی گفت که رالی موتورسیکلت Sturgis در داکوتای جنوبی در تابستان امسال “کاملاً غیرضروری” بود و به گسترش ویروس در آن ایالت کمک کرد.

داکوتای جنوبی: پائول تن هاکن ، شهردار سیو فالز رأی تساوی را به دست آورد که حکم پیشنهادی ماسک را شکست داد.

داکوتای شمالی: طبق داده های جان هاپکینز ، این ایالت همچنان دارای جدیدترین سرطان COVID-19 در کشور است ، در هفته گذشته از هر 83 نفر یک نفر مثبت است.