مون بین خواننده پاپ کره جنوبی در ۲۵ سالگی درگذشت

مون بین، خواننده گروه پسرانه Astro در کره جنوبی در خانه اش در سئول جسد پیدا شد، آژانس مدیریت او پنجشنبه اعلام کرد.

گزارش شده است که این جوان 25 ساله توسط مدیرش پیدا شد و او عصر چهارشنبه به خانه خواننده رفت زیرا او به پیام ها پاسخ نمی داد. به گزارش خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، پلیس در حال بررسی مرگ او است، اما تاکنون هیچ نشانه ای از بازی ناپسند پیدا نکرده است. مقامات ایستگاه پلیس منطقه گانگنام سئول به تماس ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

آژانس مدیریت مون بین، Fantagio، در بیانیه‌ای مرگ او را تایید کرد و گفت که او “ناگهان ما را ترک کرد و تبدیل به ستاره‌ای در آسمان شد” و هنرمندان و مسئولان شرکت با “غم و اندوه بسیار عمیق و شوک” در سوگ او نشستند.

فانتاجیو گفت که مراسم تشییع جنازه مون بین “تا حد امکان بی سر و صدا” برگزار خواهد شد و حضور خانواده، دوستان نزدیک و همکاران بر اساس خواست بستگانش، بیشتر محدود می شود.

موفقیت سریع

Moon Bin در سال 2016 با گروه پسر شش نفره Astro شروع به کار کرد که مدت کوتاهی پس از حضور خوانندگان در یک برنامه تلویزیونی واقعی راه اندازی شد. این گروه به سرعت در کره جنوبی و ژاپن به موفقیت دست یافت و در آن سال در لیست 10 گروه برتر بیلبورد از گروه های کی پاپ جدید قرار گرفت و مجله آنها را به خاطر “صدای روشن و سینت پاپشان که بر عاشقان کی پاپ از سراسر جهان جلب کرد” ستایش کرد. “

مون بین همچنین به عنوان یکی از اعضای دوتایی Moonbin & Sanha اجرا کرد و نیمی دیگر از اعضای Astro یعنی Yoon San-ha بودند. مروج رویداد اندونزیایی Lumina Entertainment روز چهارشنبه اعلام کرد که اجرای این دو در جاکارتا به دلیل “شرایط پیش بینی نشده خارج از کنترل ما” لغو شده است.

چندین خواننده و بازیگر کره‌ای در سال‌های اخیر بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده‌اند و این موضوع باعث شده است که رقابت سخت در صنعت سرگرمی به سرعت در حال رشد، فرهنگ آنلاین توهین‌آمیز و ناتوانی مدیریت در رسیدگی به مشکلات سلامت روانی ستاره‌هایشان باشد.

هفته گذشته جسد جونگ چای یول بازیگر 26 ساله در خانه اش پیدا شد. آژانس او ​​نگفت که چه چیزی باعث مرگ ناگهانی او شد.