مگان مارکل نشان می دهد که در ماه جولای سقط کرده است

دوشس ساسکس فاش کرده است که او در ماه جولای سقط کرده است ، و یک تجربه شخصی را به امید کمک به دیگران گزارش کرده است.

مگان روز چهارشنبه در یک نظر در نیویورک تایمز ، سقط جنین را توصیف کرد. او نوشت: “من همانطور که فرزند اولم را گرفتم ، می دانستم که دومین فرزندم را از دست می دهم.”

مگان و همسرش شاهزاده هری یک پسر 18 ماهه به نام آرچی دارند.

دوشس ، 39 ساله ، گفت که او داستان خود را برای کمک به شکستن سکوت در مورد یک فاجعه بسیار معمول به اشتراک می گذارد.

وی نوشت: “از دست دادن کودک به معنای حمل غم و اندوه تقریباً غیر قابل تحملی است که بسیاری آن را تجربه کرده اند اما افراد کمی درباره آن صحبت کرده اند.”

“از ما دعوت می شود که درد خود را به اشتراک بگذارند ، با هم اولین قدم ها را به سمت بهبودی برمی داریم.”

“من سعی کردم تصور کنم چگونه ما بهبود می یابیم”

دوشس در روایتی کاملاً حیرت انگیز و صمیمی از تجربه خود ، توصیف کرد که چگونه فاجعه “صبحگاهی که معمولاً هر روز دیگر آغاز شده است” رخ داد: صبحانه درست کنید. سگها را بخورید. ویتامین ها را بخورید. قبل از گرفتن پسرم از تختخوابش ، موهایم را در دم اسبی بریز.

“بعد از تعویض پوشک او ، احساس گرفتگی شدیدی کردم. من با او در آغوشم به زمین افتادم و لالایی را زمزمه کردم تا هر دو ما را آرام نگه دارد ، لحن شاد مغایرتی کاملاً با تصور من از درست نبودن چیزی است.”

بعدا ، او گفت ، “او در تخت بیمارستان دراز کشید ، دست شوهرم را گرفته بود ، من کف دست او را احساس کردم و بندهای او را بوسیدم ، از هر دو اشک ما خیس شده بود. خیره به دیوارهای سفید سرد ، چشمانم براق شده بود. من سعی کردم تصور کنیم که چگونه بهبود می یابیم. “

مگان ، بازیگر آمریکایی و ستاره درام حقوقی تلویزیون کت و شلوار، با هری ، نوه ملکه الیزابت ، در یک مراسم مجلل در قلعه ویندزور در ماه مه 2018 ازدواج کرد. پسر آنها سال بعد متولد شد.

در اوایل سال جاری ، این زوج با استناد به گفته آنها نفوذ غیر قابل تحمل و نگرش های نژادپرستانه رسانه های انگلیسی ، اعلام کردند که از وظایف سلطنتی خود دست کشیده و به آمریکای شمالی می روند. آنها اخیراً خانه ای در سانتا باربارا ، کالیفرنیا خریداری کرده اند.